vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

BOMBER I LONDON!! Ny händer det igen...

See User information
Dom har sprängt (antagligen) bussar och tåg i London, kaos och många döda. Slå på radio/tv apparaterna...

Posted on: 2005/7/7 10:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: BOMBER I LONDON!! Ny händer det igen...

See User information
Undrar vilka dom skyller på den hår gången...
IRA eller 'muslimska fundamentalister'

Posted on: 2005/7/7 10:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
varför skulle det vara IRA?
självklart är det "dom där jävla muslimerna" aka Bush/Blair ;)

frågan är varför - är det för att driva igenom en ny terrorlag i EU eller handlar det om konstitutionen, krig mot Iran eller ...vad tror ni?

Posted on: 2005/7/7 10:52

See User information
Eller en salig blandning av allt...

Vad jag har förstått det så är väl 'Bush/Blair' även inom IRA?

Posted on: 2005/7/7 10:58

See User information
Kan man tänka att dessa attacker helt tar fokus från vad som beslutas på G8? Helt plötsligt bryr sig folket inte om utifall afrikas skulder avskrivs eller inte...

Posted on: 2005/7/7 11:15

See User information
Låter troligt.

Jag rekomenderar ett besök på prisonplanet.com, se vad de skriver om dagens händelser.

Posted on: 2005/7/7 11:20

Anonym
Oj oj oj. Ja, vilken tur att det hände nu när G8mötet är igång så de kan instifta nya terrorlagar....

Jag kände på mig för ett par dagar sedan att det snart skulle hända något igen, och att jag inte skulle orka bry mig om allt. Jag kopplar bort detta, jag ska inte läsa så mycket om detta. Tv'n kommer vara avstängd nu och jag kommer titta på detta sen när allt lugnat sig och när den alternativa informationen är samlad. Jag vill inte förstöra mina energier med en massa Illuminatibullshit just nu.

Anonym

See User information
Skrev för ca en halvtimme sedan ett par inlägg på SVD hemsida angående det som hänt i London. Min ståndpunkt är den att usa och england har själva jobbat till sig det som hänt. De andra som skrev inlägg hade instälningen att england bara var ett oskyldigt offer.

Det intressanta var att efter 10-15 minuter så raderades 60 st inlägg och efter ytterliggare någon minut så stängdes hela sida ner. Snacka om censur! Trodde man fick tänka och tycka som man vill, men icke...

Posted on: 2005/7/7 13:42

Anonym
Jag har spelat in och läst kroppspråk hela dagen, dom är dåliga på att dölja att dom döljer info samt att Bush trademark visade sig igen. Biter sig på insidan av läppen, kinden... Tänker slänga ur mig en rapport lite senare. Kul att vi kan gräva vidare och ligga ett steg före tycker jag...

Hare så länge

Anonym

http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=3312

http://www.theinsider.org/mailing/article.asp?id=1346

Införandet av Nya lagar kommer att intensifieras.

Iran, Syrien. Skall bli intressant att se hur dom ökar trycket på dessa länder.

F F för våran Z-styrda media.

mvh so88

See User information
Intressant med censuren..

Posted on: 2005/7/7 17:20

See User information
Hur mucket ska vi behöva tolerera av eliten

Posted on: 2005/7/7 18:23

Anonym
Vi ska tolerera detta tills människan sätter stopp för det.

Ett tips nu till alla i denna aktiva Illuminatikampanj: En av huvudsyftena med dessa dåd är att det ska få ordentlig mediauppmärksamhet, så vi som exponeras för det, ska påverkas av det. Detta gör oss negativa vilket det är vad de vill.

Ärligt så vet jag inte ens helt och hållet vad som "hänt" i London. Mitt tips, testa och undvik i ett par dagar, åtminstone en dag all media som kan behandla Londonattackerna. Ni kommer snabbt upptäcka hur befriade ni blir och slipper få i er alla negativa energier.

Jag har inte alls brytt mig om att läsa mediakällor om detta, och jag känner mig mycket bra. Jag kan tänka på annat och känna mig befriad. Om färre människor struntade i all Illuminatipropaganda som genomsyrar media, så kommer det minska säkerligen drastiskt, för det finns ingen mottagare av propagandan. Det självdör. Visst, det är en utopi, men man måste börja hos sig själv.

Hoppas någon hajade vad jag är ute efter....

Ha d gött i sommarvärmen, njut av den än det andra negativa som pågår.

Anonym
Netanyahu Changed Plans Due to Warning By AMY TEIBEL, Associated Press Writer
Thu Jul 7, 7:14 AM ET

JERUSALEM - British police told the Israeli Embassy in London minutes before Thursday's explosions that they had received warnings of possible terror attacks in the city, a senior Israeli official said.

ADVERTISEMENT

Israeli Finance Minister Benjamin Netanyahu had planned to attend an economic conference in a hotel over the subway stop where one of the blasts occurred, and the warning prompted him to stay in his hotel room instead, government officials said.

Foreign Minister Silvan Shalom said he wasn't aware of any Israeli casualties.

Just before the blasts, Scotland Yard called the security officer at the Israeli Embassy to say they had received warnings of possible attacks, the official said. He did not say whether British police made any link to the economic conference.

The official spoke on condition of anonymity because of the nature of his position.

The Israeli Embassy was in a state of emergency after the explosions in London, with no one allowed to enter or leave, said the Israeli ambassador to London, Zvi Hefet.

All phone lines to the embassy were down, said Danny Biran, an Israeli Foreign Ministry official.

The ministry set up a situation room to deal with hundreds of phone calls from concerned relatives. Thousands of Israelis are living in London or visiting the city at this time, Biran said.

Amir Gilad, a Netanyahu aide, told Israel Radio that Netanyahu's entourage was receiving updates all morning from British security officials, and "we have also asked to change our plans."

Netanyahu had been scheduled to stay in London until Sunday, but that could change, Gilad said.

Anonym

Men Israelerna förnekar att dom blivit varnade innan....

http://www.jpost.com/servlet/Satellit ... howFull&cid=1120702708404

Anonym
Nu är det mycket om och om igen tjat om Al-Quida och 911, 911, 911, 911, 911, 911 o så vidare.... Vad skall man säga, den 11 september började media och politiker att haka upp sig och repetera, och så kommer det att se ut ett bra tag framöver...

See User information
Ja och detta enfaldiga "rapportering vad som händer
minut för minut" hur orkar någon bry sej om detta.

Posted on: 2005/7/7 21:33

See User information
ok, måste starkt medge att min första reagtion på attacken var överdriven. Fick en känsla av 911 all over.. men när jag fått tid att fundera, vad betyder egentligen dessa bomber?

För mitt sinne, cirka: ingenting.... jag berörs inte personligen, jag komer inte att sluta resa till London, att oroa mig för terrordåd, att vara rädd för Al Quaida. jag fortsätter som valigt...

Var på krogen idag och blev berusad, bråkade lite med tjejen, ganska precis som vanligt.. vann en frågesport. Att bomber har exploderat i London har inte kommit upp på hela kvällen... Min tro är att det inte är några "onda" terrorister, utan helt enkelt opionsbildande vanliga mutate snubbar som utfört dessa dåd. Vem vill inte tjäna en mille? Ni förstår vad jag menar...

Så varför? kan det vara för att ta fokus från G8? För att (om det nu är dom) jävlas med britterna för deras allians med USA? Eller helt enkelt för att det går att skrämmas? Hur gör ni för att synas?

jag får fundera under min djupa sömn inatt, vaknar antagligen med ångest över kvällen tankar, men jag vet inte, vad händer?

Posted on: 2005/7/7 23:02

See User information
Jovisst, det är lätt att låsa sig själv in i en lycklig bubbla
och känna sig glad, energisk och lycklig.
Men världen blir inte bättre för det.

Istället för att stänga dina ögon för information som du
upplever som "negativ", så skulle jag föreslå att du för-
söker arbeta med din egen person. Så att "A" blir starkare,
så att "A" kan möta världen som den är, hur hemsk världen
nu än må se ut idag.

Du måste ha styrkan att möta vilken hemskhet som helst,
utan att "A" bryts ned för det.

Posted on: 2005/7/8 0:01

Anonym
d_bullshit
Du missuppfattar vad jag menar.

Anonym
Åh vad skönt! Vi vet ju nu i alla fall vem det var som gjorde det:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,670073,00.html

Anonym
"Jakten på skyldiga har startat"
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=416013,00.html

Jag trodde det stod "Jakten på oskyldiga har startat". Det är väl en lämpligare benämning? Varför lyssnar de u på alla varningar som kommer, men inte den första som berörde attacken? Jo, därför att de får fler än en anledning nu att jaga oskyldiga, då varningarna motiverar. Om de hade "lyssnat" på den första och förhindrat, hade de inte heller kunna motivera mer jagande.

See User information
Det som hänt i London är väl planerade attenttat av Usa och Mossad som ska ge sig på Iran inom en snar framtid snart lär vi få höra att terroristerna var ifrån Iran. Det är dags att ge sig på Iran och Syrien så har man sedan full koll på alla länder i mellanöstern och det svarta guldet Oljan.

Posted on: 2005/7/8 17:00
ottoman empire

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper