vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Alex Jones pekar ut Israel som förövarna av 911

See User information
Resized Image

Ryan Dawson författaren till boken Welcome to the USSA
http://www.amazon.co.uk/Welcome-USSA- ... nment-Media/dp/0595393845
skriver att Alex Jones pekar ut Israel som förövarna av 911 i en längre högintressant genomgång av Israels inblandning i 911.

Resized Image

KLICKA HÄR för att läsa artikeln på My Space:
Andreas von Bulow the former German Defense Minister said on the Alex Jones show April 21, 2006 that this false flag operation [911] had to be carried out by a very small group of people. Alex asked him 100? 40?

He said less than that. Right after the second break (which on the QuickTime bar would be right in line with Andreas von Bulow's right ear) Alex talks about the picture getting more clear as the truth about the wars come out. He then talks about the 25 Neocons who wrote PNAC were in high positions in the DOD and white house, and Andreas von Bulow says "sure and part of them wrote the government program for Benjamin Netanyahu... "(Former Prime Minister of Israel).

Alex goes on to say who could have done this?

Bulow says it was not the CIA and Alex jumps in saying your talking about black ops. Then Alex says we know only a MAJOR STATE could have carried this out. Andreas says it must have been done from high up and it had to be done by a few people. Alex says would you say 100-200, AVB says less, Alex askes 50 people? And AVB says less.

Maybe Alex can not say it was the Zionists on the air. But he sure was hinting at it.

Posted on: 2006/12/26 20:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Alex Jones pekar ut Israel som förövarna av 911
Drdebuga är tillbaka under ny indentitet.
Välkommen tillbaka hur har julledigheten varit?

Vad sägs om en julfika för att diskutera vaken.se-projekt och liknande?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Taoister dricker te... men det handlar inte om vad man dricker... det handlar om att föra ut vilka som låg bakom 911... och det är inte så svårt att förstå!

Resized Image

Det är bara att KLICKA NEDAN för att sen läsa vad Ryan Dawson skriver:
911, Iraq, PNAC , All roads lead to Israel

Det är en lite längre engelsk text men det är en rätt noggrann genomgång som nog inte är så svår att begripa!

Och som Ryan Dawson påpekar också Alex Jones har förstått att det är Israel som ligger bakom 911. Och Alex Jones säger det även om han säger det med lite väl små bokstäver.

Vill vi reda ut 911 så måste vi säga vilka som låg bakom 911 med STORA BOKSTÄVER! Det är tyvärr så att inte många säger vad de efter lite läsning snabbt förstår. Istället fortsätter de att skylla på organisationer som är mer svårgripbara - och resultatet blir att de lägger krokben för sig själva och andra som vill få ut sanningen om 911. Så läs lite och berätta sen vad ni har förstått. Kaffe eller te?

Som Tao föredrar jag in-te.

Resized Image

Posted on: 2006/12/27 0:16

Anonym
Void,...du har nu föreslagit fika till mig två gånger nu,...jag har svarat "javisst",...men sedan har man inte hört ett knyst från dig om detta mer. ???

Har du fått kalla fötter, eller var är det skon klämmer?

Psilo

Anonym
Cyberpsilo: Vad yrar du om? Jag har inte lust att träffa dig för någon jävla ego-kamp om du trodde det, så ditt påstående om kalla fötter är väldigt konstigt. jag vill träffas för att det oftast är lärorikt, kul och väldigt utvecklande att träffa andra vaken-medlemmar i verkligheten och inte bara på internet. Jag har sagt att vi ska träffas nästa gång jag kommer till Göteborg och det är inte så ofta, men det kommer.

Tao: Daoismen handlar ju om balans och du är bland det mest obalanserade som finns då du metodiskt inte kan prata om någonting annat än ditt israel spår i 911. Det hela blir ju tragikomiskt.
Jag tar te.

Du har aldrig förklarat din bild av israel/zionisterna i den mycket större NWO organisationen. Du har tom avfärdat mig när jag frågat om din åsikt om israels roll i NWO. Tror du helt ärligt att israel/zionisterna är någon autonom grupp som planerar helt engna geopolitiska steg utan andra grupper/organisationers/staters inblandning?

Drdebuga/Tao: Om du är så intresserad av att vaken.se ska ändra sig från att vara en bas där folk hittar information och sedan kan fördjupa sig vidare till att bli ett språkrör för att 11 september var utfört av Israelerna så är det bäst att träffas i verkligheten och diskutera först. Har du något att dölja eftersom du inte vill träffas men samtidigt är en väldigt engagerad aktivist?

Anonym
Nää,...void,...vid närmare eftertanke och med tanke på ditt svar i ditt inlägg på min enkla förfrågan, så är du nog inte tillräckligt mogen för att träffa självaste Psilo ännu,...så länge du tror att det handlar om "ego-kamp".

Frid / Psilo

See User information
gäsp...

Posted on: 2006/12/27 0:56
Administratör och grundare av vaken.se

See User information

Och vad blir Micros svar?

Resized Image

Quote:
by micro on 06-12-27 01:56:39

gäsp...

Micro försöker spela uttråkad av ämnet. Han verkar veta bättre. Bättre än Alex Jones?

Varför inte läsa på?
Läsa vad Ryan Dawson skriver:
911, Iraq, PNAC , All roads lead to Israel

Resized Image

Att gäspa åt att hundratusentals människor fått sätta livet till för att Israel och israelvänner i USA iscensatt 911 - det är inte försvarbart! Micro verkar inte heller ha läst planen som de skrev om ett nytt Pearl Harbor. Han tror väl att den som skrev planen - nuvarande världsbankschefen Wolfowitz är en Illuminati? Eller som Void undrar om han inte ändå är mer åt NWO hållet?

Wolfowitz är en israelvän! Eller Micro och Void kanske har belägg för att han inte är israelvän? Visa fram de beläggen i sådant fall!

Eller kan Micro försvara varför han gäspar åt att Alex Jones pekar ut ISRAEL som förövarna bakom 911?

Eller Micro kanske har någon bok han själv skrivit på Amazon? Och kan gäspa åt författaren Ryan Dawson som skrivit
Welcome to the USSA: Corruption in the government and media

http://www.amazon.com/Welcome-USSA-Co ... nment-media/dp/0595393845

Nej, Micro och Void förblir svarslösa! Gäspa - vad hjälper det - i tredje världskriget - lite mer engagemang fodras för att sätta stopp för det. Det måste handla om att precis som Alex Jones åtminstone antyda vilka som låg bakom 911 - Israel och israelvänner.

Eller Micro och Void kanske vet bättre?
Berätta då vilka som utförde dåden den 11 september 2001. Låt oss få höra!

Istället för att dricka kaffe och gäspa borde Void och Micro ta och läsa igenom vad Ryan Dawson skriver:
Quote:
A lot of people have written about and shown the problems with official 911 story. There is the demolition of building number 7, which the 911 commission didn't even address, there are the firemen's reports that the fires were almost out, there are numerous reports of secondary explosions etc.

Because it has been said on radio and more so because people have made films about it, many people can recite the arguments for the inside job in their sleep. But what has been hidden from you and the dots which have not been connected in any 911 films is the Israeli connection. 911 was an inside job which was part of a larger plan for perpetual war hatched in Israel. 911 and the wars in the Middle East were carefully planned attacks carried out by a faction of Zionist Neocons and the Israeli Mossad.

Och sen precis som Alex Jones peka ut förövarna av 911 - Israel och israelvänner i USA.

Posted on: 2006/12/27 2:11

Edited by tao on 2006/12/27 2:26:23
Edited by tao on 2006/12/27 2:27:50
Edited by tao on 2006/12/27 2:30:30

Anonym
Suck...

Vaken hackades och stängdes ner.

P g a känslig info ? Inte f-n vet jag.

All drdebugas info försvann och Leo Z.

Alex Jones ligger lite lågt ... Varför då ?

Ja nu börjar Karusellen igen med den Mystiske tao/drD.

Och vaken hackas igen ? Eller...

Rätt tid kanske kommer men den är inte NU.

See User information
Mig veterligen har Alex aldrig pekat ut israel mer än som inblandad.
Och jag har lyssnat på FÖR mycket Alex Jones.

Posted on: 2006/12/27 9:31

Anonym
Herregud, vad är det för människor som är admins på vaken egentligen!!?

Följande ilskna meddelande skickades till mig som PM av admin void, pga mitt tidigare inlägg här i tråden, där jag undrade hur det blev med fikat, och om varför han inte mer hört av sig.

Administratör "Void" skickade följande PM till mig som svar: "
Hej

Vad yrar du om?

är du hög på LSD eller vad?

Du frågade om jag hade fått kalla fötter och det tycker jag är ett
tydligt tecken på att du är ute efter någon ego-kamp.

Jag vill träffas för att lära mig saker och utvecklas.
Jag kommer till Göteborg i vår och då hoppas jag vi kan ses.

Vilket patroniserande skitsnack du håller på med:

"så är du nog inte tillräckligt mogen för att träffa självaste Psilo ännu,.."

Du läste ju inte ens mitt inlägg, där jag förklarar varför jag vill ses och INTE har lust med ego-kamp som du verkar tro att det handlar om. Läs ordentligt innan du svarar och bara slänger ur dig en massa saker."

Vad skall man säga? Är detta en bra admin som utrycker sig så här? Personligt påhopp...?...tja, en admin på vaken.se tycks ju kunna få göra vad som helst emot medlemmarna?

Lsd??? Patroniserande??? Skitsnack??? Void,...allvarligt talat, du har uppenbarligen allvarliga psykiska problem, så...försök att sök hjälp så du slipper avreagera dig på andra människor.

Skönt att du visade ditt rätta ansikte till slut...

Psilocyber

Anonym
Här kommer en liten intellektuell snabbkurs för dig void eftersom du inte insett vad en "ego kamp" är för något.

Faktum är att allt görande, inklusive att dricka kaffe på ett kafé är en "ansträngning",...ett "görande",...och allt görande är en strävan av egot. Dett borde väl en admin på ett intellektuellt forum begripa?

Psilo

See User information
Med din avtar så vet man aldrig :p
(skämtar ofcource men minns inte vilken film den är ifrån men mycket knark tar dom)

Posted on: 2006/12/27 10:44
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Fear and loathing in las vegas, med Del toro, och johnny depp. fantastiskt film som jag under min skolgång såg seriöst över hundra gånger.
kanske är det också därför jag är som jag är. i övrigt mm ja det vanliga tjafset på vaken.

Posted on: 2006/12/27 11:41
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Great, kanske skulle försöka se den igen :)

Japp inte mycket är nytt på vaken, tjafset om israel fortsätter

Posted on: 2006/12/27 12:14
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

Anonym
Cyberpsilo: Forumet är till för att sprida information till alla, har man privata saker så skriver man det tillvarandra i PM. Den funktionen hittar du till höger. Jag uppmanar dig att använda PM funktionen i framtiden. Jag har ingenting emot att du vill göra en grej av meddelandet jag skickade till dig, då jag står för det. Du verkar hellre vilja göra det till spektakel som vanligt. Använd PM funktionen när du svarar på privata meddelanden i framtiden.

See User information
Cyberpsilo, har du ett stort behov av att föra dina argumentationer inför publik?

Du har gjort dina inlägg på ett forum betitlat 9/11, under en tråd med namnet "Alex Jones pekar ut Israel som förövarna av 911".

(Läs om min fråga en gång till)

Posted on: 2006/12/27 14:36

See User information
Försök att hålla er till ämnet!

Bara en påminnelse - försök orka läsa vad Ryan Dawson skriver sen kan ni komma tillbaka med eventuella invändningar!

NI DRICKER KAFFE, GÄSPAR OCH EGOTRIPPAR!
DET HANDLAR OM TREDJE VÄRLDSKRIGET!!!
Försök komma ut ur den hjärntvätt media löddrat in er i.
Försök att ta reda på sanningen! Försök att sprida den!
Försök att stoppa tredje världskriget!
Ta er ut ur de föreställningar som media gett er så att ni inte vågar se och säga sanningen! Israel och israelvänner ligger bakom 911. Lyssna till Alex Jones.

Resized Image

Ryan Dawson författaren till boken Welcome to the USSA
http://www.amazon.co.uk/Welcome-USSA- ... nment-Media/dp/0595393845
skriver att Alex Jones pekar ut Israel som förövarna av 911 i en längre högintressant genomgång av Israels inblandning i 911.

Resized Image

Andreas von Bulow the former German Defense Minister said on the Alex Jones show April 21, 2006 that this false flag operation [911] had to be carried out by a very small group of people. Alex asked him 100? 40?

He said less than that. Right after the second break (which on the QuickTime bar would be right in line with Andreas von Bulow's right ear) Alex talks about the picture getting more clear as the truth about the wars come out. He then talks about the 25 Neocons who wrote PNAC were in high positions in the DOD and white house, and Andreas von Bulow says "sure and part of them wrote the government program for Benjamin Netanyahu... "(Former Prime Minister of Israel).

Bulow says it was not the CIA and Alex jumps in saying your talking about black ops. Then Alex says we know only a MAJOR STATE could have carried this out. Andreas says it must have been done from high up and it had to be done by a few people. Alex says would you say 100-200, AVB says less, Alex askes 50 people? And AVB says less.

Maybe Alex can not say it was the Zionists on the air. But he sure was hinting at it.

SOM SAGT HÅLL ER TILL ÄMNET!
LÄS PÅ!
FÖRSÖK ATT TA ER UR DEN HJÄRNTVÄTT SOM NI TYDLIGEN INTE FÖRSTÅR ATT NI ÄR UNDER PÅVERKAN AV....
Gäspa, dricka kaffe, egotrippa... Försök! uppträda vuxet! Försök se, känna och tala sen! Få andra att se, känna och tala. Så att vi kan få stopp på det här onödiga kriget som israelvänner i USA hittade på och som sen Israeler genomförde 911.

Läs på!!!
http://groups.myspace.com/index.cfm?f ... ups.groupProfile&groupid=
104540793&Mytoken=6E1E2B88-92B0-403D-A2F229AFCCACAB6062801179

PS
Varför är tredje världskriget onödigt?
Jo de två världskrigen under 1900-talet har varit oljekrig.

Detta krig är också ett oljekrig. Det är de stora bankerna och oljebolagen och vapenindustrin som genomförde 911 med hjälp av israelvänner i Project for a New American Century och israeliska Mossad.

Detta är helt onödigt!!! Ny energiteknik är på väg!!!
Olja är bara dumt att pumpa upp - ger växthuseffekt!!!
Och olja ger en världsdiktatur. Så stoppa det tredje världskriget.

Resized Image

Titta på den här killen - Zbigniew Brzezinski - arkitekten för tredje världskriget. Han som skrev The Grand Chessboard: American Primacy and Its Geostrategic Imperatives

Ser han ut som en semit? NEJ! Han och hans kompisar är Khazarer - ett turkiskt mongolfolk som omvände sig på 700-talet till Judendomen och sen förlorade sitt rike och spred sig över Östeuropa. Sen vidare till Västeuropa och USA. DESSA KOMMER INTE FRÅN PALESTINA!

De kallar sig för Zionister och vill ha ett nytt rike - ett nytt landområde. Låt er inte lura sig av dessa. Läs deras historia:
Den trettonde stammen skriven av Arthur Koestler - själv en av dessa Khazarer som kallar sig för judar men inte har något med Palestina att göra:
http://iamthewitness.com/Koestler13thTribe.htm

Benjamin Freedman tillhörde också den här gruppen men han förstod hur fel de hade och började varna för dem - så läs vad han tyckte om sina egna - khazarerna som omvänt sig till judendomen och sen startat zionismen:
http://iamthewitness.com/Freedman-Jewish-Pawns.html

Och läs även det som Christer Bollyn skriver om hur dessa Khazarer planerat och genomfört 911 - berätta det sedan så att alla förstår och kan stoppa det onödiga krig som dessa för egna egoistiska intressen startat - detta krig är PÅTVINGAT USA BEFOLKNING OCH VÄSTEUROPAS BEFOLKNINGAR MED HJÄLP AV HJÄRNTVÄTT FRÅN MEDIA!!! Ta er ur hjärntvätten snabbast möjligt! Sluta gäspa och dricka kaffe och egotrippa. STUDERA frågan och säg sen vad ni anser.
http://iamthewitness.com/Bollyn.html

Posted on: 2006/12/27 14:39

Edited by tao on 2006/12/27 15:00:43
Resized Image

Tao or Dao (道, Pinyin: Dào, pronounced "taů" or "daů") is a Chinese character meaning ‘Way’.

Anonym
Void,...avslutningsvis,...jag försökte inte göra "nån grej" av ditt kränkande svar,...utan ville visa alla på vaken hur en dålig admin skriver kränkande PM till svars.

Får väl se hur mycket du står för det den dagen då vi ses - det skall bli djäkla intressant! Spara allt ditt hat emot mig och säg det då rakt till mig personligen istället - ansikte emot ansikte.

Jag ser fram emot den här dagen...

Anonym
En lysande Tao skrev pricken över i, genom att skriva följande lysande kommentar:Quote:
NI DRICKER KAFFE, GÄSPAR OCH EGOTRIPPAR!Försök komma ut ur den hjärntvätt media löddrat in er i.

Problemet är bara att de mest hjärntvättade är vissa inom inkvisitionen (admins) som styr och kontrollerar vaken.se. Det är sorgligt men sant...men hur skall man hjälpa dem ur sina egotrippar? Void är ett svårt fall att lösa uppenbarligen...

See User information
Jag gäspade åt att det var massa tjafs igen. Inte av ämnet.

DrDebuga. Jag ber dig att komma ihåg att vi har vissa regler här. Jag ogillar att du anklagar mig och void hele tiden och skriver om oss. Håll dig till ämnet och diskutera INTE vad du anser om oss.

Om du inte vill eller kan följa dessa enkla instruktioner så önskar jag att du håller dig borta. Men om du förstår vad jag säger och slutar med den barsliga ironiska tonen så önskar jag att du stannar och skriver informerade inlägg.

Så sluta skriv att micro tycker dittan och micro tycker dattan.

Posted on: 2006/12/27 16:03

See User information
Skärpning, Psilo får ta och lugna ned sig. Du har sagt vad du tycker och det får räcka. Är du inte nöjd med vaken så ber jag dig att sluta skriva.

Posted on: 2006/12/27 16:08

See User information
Micro skrev:

gäsp...

Det var hans enda kommentar! Är det att hålla sig till reglerna?

Knappast vad jag kan förstå... det går väl inte att uppfatta annat än som oförskämt av en som är ointresserad av att Alex Jones pekar ut Israel som förövarna av 911.

Vad anser Micro om det?
Har du någon åsikt?

DET HÄR ÄR ÄMNET!!!

Vad anser du Micro om Israel som förövarna bakom 911?
Eller vill du fortsätta att tjata om ditt Illuminati spår.
Förstår du inte att du är hjärntvättad och sen lurar in andra i återvändsgränder.

Jag hoppas du kan läsa vad Alex Jones sa i sin intervju med Andreas von Bulow. DET VAR INGET FLUMSNACK OM ILLUMINATI!!!

DET HANDLADE OM ISRAEL!!!
Och sen kan du be om ursäkt för din oförskämda kommentar!
Tack på förhand! Håll dig till dina egna regler!!!

Men framförallt var ärlig och kärleksfull!
Sök sanningen! Och säg den sen! Ta dig ur medias hjärntvätt!

Media som aldrig nämnt planen Rebuilding America´s Defenses från Project for a New American Century.

Det beror inte på att media är ägda av Illuminati som du försöker inbilla oss. Media ägs av Khazarer som omvänt sig till Judendomen.

LÄS PÅ!
http://iamthewitness.com/Koestler13thTribe.htm
http://iamthewitness.com/Freedman-Jewish-Pawns.html
http://iamthewitness.com/FreedmanFactsAreFacts.html
http://iamthewitness.com/Freedman1974speech.html

Now, I'll tell you what a lie that is! I can cite the sources here that I've consulted, maybe 234 official documents, maps, books, and other records, but the best is one that I found in the last few years, The Encyclopedia Britannica, the 1911 Edition, Volume 15, three pages, define the word "Khazar." Three pages! Now, that book was published in 1911, in London, and it probably took twenty-five years (whoever compiled that information) to accumulate it. It's the research of many people. Many of the sources of information are mentioned at the end of the article. But you will find that the Khazars were an Asian nation; they were a Mongoloid, Turko-Finn tribal nation in Asia.

LÄS PÅ! Sen tror jag att du slutar gäspa!
Det handlar om kunskap. Har man den så gäspar man inte åt vad andra försöker förmedla! BEGRIPS!!!

Har du en egen åsikt Micro i det här ämnet så låt oss höra!
Vilka låg bakom 911? Är det som Andreas von Bulow och Alex Jones säger i intervjun? Eller har du några andra idéer?

Sluta gömma dig! Tala om var du står!!!
Eller du har ingen annan åsikt än en gäsp?

Posted on: 2006/12/27 16:17
Resized Image

Tao or Dao (道, Pinyin: Dào, pronounced "taů" or "daů") is a Chinese character meaning ‘Way’.

Anonym
Som innan var sagt : Alla spår leder till israel.

Viva Alex jones att han äntligen tagit till sig modet .

Måste även posta denna länk.

Thomas bodström sponsrar att oskyldiga döms till fängelse.

http://www.tv4.se/nyheter/514548.html

Expose Challange Act.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper