vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

En bunt med bra 911 intervjuer!

See User information

Posted on: 2006/12/27 21:45
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: En bunt med bra 911 intervjuer!

See User information
Jag tycker man också kan lyssna på de här intervjuerna:
http://iamthewitness.com/ByPerson.html

Darryl Bradford Smith kan ju vara lite jobbig. Han hetsar upp sig ibland. Blir lite väl ivrig. Men det som sägs om att det är Khazarättlingar som omvände sig till judendomen på 700-talet och sen skaffat sig lite väl mycket pengar är rätt intressant. Speciellt om man vet att det var Khazarättlingar som bildade PNAC - Project for a New American Century - Kristol - hoppas någon har hört talas om honom?
Wolfowitz har säkert flera hört talas om!
Libby, Zakheim, Podhoretz något namn som låter bekant?

Och när man sen vet att det var israeliska Mossad agenter som filmade 911 när World Trade Center träffades för att sen tabba sig och börja dansa och bli tagna av polisen med en bil som luktar av sprängämnen och ändå blir hemskickade till Israel utan påföljd så kan det ju vara intressant att lyssna till de som försöker ta reda om mera om detta.

De andra verkar ju vara blinda för Israel och israelvänners roll i 911. Är inte det som borde förvåna de flesta - denna blindhet för Israels inblandning i 911?

Khazarerna är inga semiter! De har inget med Palestina att göra. De kommer inte därifrån. Khazarer kommer från det gamla Khazaria!

De ser inte ut som semiter - de ser ut som mongoler! De är som Ben Freedman - själv en Khazar omvänd till judendomen - skriver och som man också kan lyssna på - INTE SEMITER - de är Khazarer!

http://iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Freedman.html
http://iamthewitness.com/Freedman1974speech.html
But you will find that the Khazars were an Asian nation; they were a Mongoloid, Turko-Finn tribal nation in Asia.

Wolfowitz han som skrev om det nya Pearl Harbor är en Khazarättling - ingen semit! Det är inte svårt att se själv!

Resized Image

Hoppas någon hört talas om Dr Strangelove - Googla på det annars - och se filmen! Det konstiga är väl att svenska media inte skriver om Rebuilding Americas Defenses och det nya Pearl Harbor som Wolfowitz skrev om i den - ett "catastrophic and catalyzing event" som han skev i september 2000. Sen tiger svenska media om det! Och de flesta så kallade sanningssökare på webben verkar också blunda. Det är konstigt!

http://www.google.se/search?hl=sv&q=% ... et.se&btnG=S%C3%B6k&meta=
http://www.google.se/search?hl=sv&q=% ... et.se&btnG=S%C3%B6k&meta=
http://www.google.se/search?hl=sv&q=% ... vd.se&btnG=S%C3%B6k&meta=
http://www.google.se/search?hl=sv&q=% ... dn.se&btnG=S%C3%B6k&meta=

En plan för världsherravälde som ska inledas med ett nytt Pearl Harbor skriven i september 2000. Och svenska media skriver inte om det. Och det finns inga intervjuer på svenska om den! Och många så kallade sanningsökare verkar inte vara intresserade - försöker istället prata om annat. Är inte det konstigt?
Det finns ingenting i svenska media om denna plan vad jag vet!
Någon som kan hitta något?

Om det är så tyst i svenska media hur ska man då kunna hoppas på ett Gott Nytt År?
Svenska media tiger! om en plan för världsherravälde! med ett inledande nytt Pearl Harbor!

Posted on: 2006/12/27 22:30
Resized Image

Tao or Dao (道, Pinyin: Dào, pronounced "taů" or "daů") is a Chinese character meaning ‘Way’.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Israel är USA 51:a delstat så det är inget konstigt alls att de är inblandade i 911. Det finns en anledning till att det heter State Of Israel.

Posted on: 2006/12/27 22:34
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Oftast verkar det ju vara tvärtom - dessa Khazarer utgör två procent av USA:s befolkning men sen lär det finnas sextio procent Khazarer i Washington. Och de skriver planer för USA:s utrikespolitik som utgår från Israel. Är inte Israel i själva verket den 1:sta delstaten? Och sen finns det femtio andra som ligger i Nordamerika?

Posted on: 2006/12/27 22:45
Resized Image

Tao or Dao (道, Pinyin: Dào, pronounced "taů" or "daů") is a Chinese character meaning ‘Way’.

See User information
60% av vilka då...? Jag fattar inte riktigt.

Posted on: 2006/12/27 23:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Sextio procent av tjänstemännen i Washington administrationen.

Posted on: 2006/12/28 0:04
Resized Image

See User information
Quote:

tao wrote:
Sextio procent av tjänstemännen i Washington administrationen.

Ok..., strange, det är precis samma andel vi har inom Avdelningens administration.

Posted on: 2006/12/28 0:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper