vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Följ inte spåren mot Israel och Judarna.

See User information
Nu när sanningen bakom 9/11 börjar komma fram för fler och fler så tror jag det är viktigt att tänka på vilket budskap man vill skicka tillsammans med detta. Genom att säga att ordern kom från Israel (och Judarna) så gör du illuminati en tjänst.

Är det bara jag som ser hur man ytterligare en gång tänker försöka skylla allt på Judarna? Det är inget sammanträffande att denna grupp av människor har fått ta så mycket skit rent historiskt. De är dömda av eliten till att vara syndabockar.

Rikta ingen ilska mot dem.
Sluta anklaga människor.
Ifrågasätt de falska ledarna och deras agerande.

Fred och kärlek.

Posted on: 2006/12/28 16:27

Edited by provoceramera on 2006/12/28 17:24:59
Edited by provoceramera on 2006/12/28 17:26:06
Edited by provoceramera on 2006/12/28 17:26:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Följ inte spåren mot Israel och Judarna.

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
Nu när sanningen bakom 9/11 börjar komma fram för fler och fler så tror jag det är viktigt att tänka på vilket budskap man vill skicka tillsammans med detta. Genom att säga att ordern kom från Israel (och Judarna) så gör du illuminati en tjänst.

Är det bara jag som ser hur man ytterligare en gång tänker försöka skylla allt på Judarna? Det är inget sammanträffande att denna grupp av människor har fått ta så mycket skit rent historiskt. De är dömda av eliten till att vara syndabockar.

Rikta ingen ilska mot dem.
Sluta anklaga människor.
Ifrågasätt de falska ledarna och deras agerande.

Fred och kärlek.

Bara en fundering... detta är ju en egen tråd, och inget svar på ett inlägg - blir det då inte tokigt att skriva "...så gör du..." - vem är du här? Ingen.

Posted on: 2006/12/28 16:36
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det handlar inte om judarna!
Det finns de som kommer från Palestina är semiter. Sen finns det en annan grupp som är Khazarer som kommer från Svarta Havet och Kaspiska Havet. Dessa Khazarer gick över till judendomen på 700-talet efter Kristus. Sen förlorade de sitt rike - spreds över Östeuropa och vidare till Västeuropa - bildade Illuminati - några få av dem - och sen vidare till USA.

Naturligtvis är dessa Khazarer också hyggliga människor som har haft det dåligt i Östeuropa - i Ryssland och Polen. Sen har de några ledare som bildade Zionismen. Många Khazarer omvända till Judendomen sa NEJ till Zionismen. Men Zionismen lyckades skapa Israel. Jag tror att det var fel. Jag tror att dessa Khazarer som skapade Israel inte gjorde rätt. De har inget med Palestina att göra.

Sen har de i USA lyckats skriva ihop Rebuilding America´s Defenses med dess nya Pearl Harbor.
http://www.informationclearinghouse.i ... ldingAmericasDefenses.pdf

Jag tror att de gjorde fel. Nu känner ju väldigt få till Khazarernas historia och att de omvände sig till judendomen på 700-talet. Så läs på - läs vad Khazaren Ben Freedman säger - han som tröttnade på sina medbröders storhetsvansinne och skrev sanningen om dem:
http://iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Freedman.html

Tyvärr så har Khazarerna köpt upp media så människor litar på storebror media och törs inte ta till sig vad en människa som Ben Freedman har att säga. Men försök ta er ur medias hjärntvätt - LÄS BEN FREEDMAN och avgör själva!!! Låt er inte hjärntvättas av media. Lite självständighet har ni väl iallafall kvar?!.,

Khazaren Rothschildt lyckades ju skaffa sig en del pengar och lägga beslag på USA:s riksbvank Federal Reserve.

Illuminati är också en produkt av dessa Khazarers försök att skapa sig en ställning. Jag tycker synd om Khazarerna. De har precis som USA:s indianer och våra samer förlorat sina landområden.

Men jag gillar inte att de med sin Rebuilding America´s Defenses och sen ta hjälp av Israel för att genomföra 911 och London 2005 skapa ett tredje världskrig.

Jag tror att det finns bättre lösningar!!!!

Och jag tror att Micro som jag haft en del snack med också fattar detta! Oljan är inget bra! Vi måste hitta andra lösningar. Vi ska inte låta dessa Khazarer leda oss. Vi måste själva se till att vara med och påverka.

Det här pratet om judar är inte rätt. Det finns två grupper - en grupp kommer från Palestina och är semiter. En annan grupp är Khazarer som omvänt sig till judendomen på 700-talet. Så länge som människor inte vetbättre - blandar ihop dessa grupper så är det lätt att det blir fel. Tyvärr så vill dessa Khazarer att vi ska blanda ihop begreppen. Vi måste alla själva reda ut begreppen!

Vi ska inte låta en grupp Khazarer skapa ett världsherravälde - med ett 911 som start och sen ett tredje världskrig om oljan.

Zbigniew Brzezinski är inte en semit! Han har ingenting med Palestina att göra. Han är en ättling till Khazarerna som omvände sig till judendomen på 700-talet och sen på 1900-talet och slutet av 1800-talet började prata om Zionismen och skapa ett land i Palestina kallat Israel. Han har inget med det landet att göra. Han kanske kallar sig för jude. Men de judar som kommer från Palestina tycker att han missbrukar judendomen i egoistiska intressen. Försök att fatta det! Alla ser ju att han inte är en semit. Han är en Khazar med sina egna intressen. Sen skriver han boken The Grand Chessboard om världsherravälde - på det följer 911 - vi ska inte låta honom lura oss. Vi är lika smarta som han. Och vi vill ha kärlek och sanning! Något han verkar helt ha missat! Han tror att pengar och vapen ska göra honom och hans Khazar kompisar lyckliga. Jag tror att han och Wolfowitz, Kristol, Zakheim och resten av Khazargänget har fel. Låt oss inte gå på deras snack om att de är judar. Äkta judar - semitiska judar - gillar inte dessa skrävlare! Varför ska vi låta deras Rebuilding America´s Defenses och dess nya Pearl Harbor från september 2000 styra oss? Vi är väl inte så dumma! Eller är vi så dumma att vi låter lura oss av deras ord? Jag tror inte det! Och jag hoppas många andra också fattar detta! Det är inte svårt att fatta. Läs lite här och du fattar snabbt:
http://iamthewitness.com/

Resized Image

Vi är också smarta. Vi ska inte låta dessa Khazarer dominera oss och göra världen till ett dårhus. Och lura oss med att de är semiter. Khazarer skapade Zionismen - snodde åt sig Israel. Sen tar de och försöker ta över USA:s utrikespolitik. Jag tror att de kommer att misslyckas. Ryssar, kineser, Iranier, Sydamerikaner, svenskar är också lite smarta. Dessa Khazarer kan inte dumma ner oss alla. Så se sanningen - Israel och israelvänner skapade och genomförde 911. Och säg sen sanningen. Vi behöver inte vara rädda för några Khazarer som skapat några internationella banker och lagt beslag på våra media. De kommer att förlora i det långa loppet! Sanningen segrar alltid till sist!!!!

Ärlighet och sanning!!! De som ljuger och hatar andra - förlorar! Om de sen har internationella banker och västs massmedia så hjälper det inte dem!

Ett Gott Nytt År med sanning och kärlek önskar jag er alla - också Khazarerna!

Posted on: 2006/12/28 17:04

Edited by tao on 2006/12/28 17:25:43
Resized Image

Tao or Dao (道, Pinyin: Dào, pronounced "taů" or "daů") is a Chinese character meaning ‘Way’.

See User information
DErebugga ??? en stor fråga till dig (jag orkar inte chatta med dig ) varför bytte du ditt namn till tao ... ingeet a4 svar...tack på för hand utan om du har bevis ..(det måste du ha som du går på ) bevis bördan ligger på dig ..det e du som... nää GÄSP.. å mmmuuaahhaaa på dig .. du har fastnat i mekka sluta nu hade jagv arit admin hade du fått 4 world war oxo ,.. gått nytt snår,,, vad vet du om sannig e du säker på att din far e din far???

Posted on: 2006/12/28 17:19

See User information
Det du skriver är osammanhängande! Kanske du orkar ta reda på saker och ting. Läsa lite här och fatta lite mera:

Men jag tror att det finns de som verkligen är intresserade av att avslöja 911 - se till att stoppa det tredje världskriget som 911 inledde. Tyvärr så är många slöa - man måste jobba för att ta reda på sanningen. Man kan inte bara låta andra påstå vad som är sanning!

Micro är buddhist! Han har fattat något! Sen tycker jag och han lite olika men jag tror att vi kan hitta varandra! Buddhismen eller Tao - vägen - det är grunden. Söker man grunden så kan man sen också söka sanningen om 911 och tredje världskriget - Khazarernas oljekrig. Och tvärtom söker man sanningen i den yttre verkligheten så börjar man också söka sanningen i den inre verkligheten.

Gott Nytt År!

Posted on: 2006/12/28 17:32
Resized Image

Tao or Dao (道, Pinyin: Dào, pronounced "taů" or "daů") is a Chinese character meaning ‘Way’.

See User information
Jag försöker inte säga åt er att tänka som mig.
Ursäkta om mitt budskap var otydligt.
Jag försöker formulera mig så gott jag kan.
Jag ville bara dela med mig av mina funderingar.
Precis som ni gör i era egna trådar.

Posted on: 2006/12/28 17:37

Anonym
Provoceramera: Bra.

Att "judarna"/"evil jewish leaders"/"sionisterna" exklusivt skulle ligga bakom och ha något att vinna på 11 september är svårt att se.
Många vägrar inse att de inbördes relationerna mellan olika maktorgan som finns på globalnivå är tätt sammanknutna. Där med är "planen" mycket mer komplex än att det direkt skulle vara "evil jewish leaders" som ligger bakom 11 september.

See User information
mycket möjlig att det är o sammanhängande .. men du är det inte.. du e tjatig , rik . slipper jobba å sitta här och slösar bort din tid på att tjata dig fram..what gose,e a rund comes, a rund.. gott nytt snår.. där imot skall du se denna video...mvh sale.....bbc.documentary.Israels secret. wepon.avi

Posted on: 2006/12/28 17:55

See User information
du svara inte på varför bytte du namn??? var frågan??varför

Posted on: 2006/12/28 17:56

See User information
[...]
By the mid 18th century some of the christian nobel Khazar families lived in Sweden and by the end of the century several of the Jewish did as well. They were still main funders and suppliers, mainly to the Navy, they represented Turkey in maintaining the consulate and then they mostly contributed to the general economical and industrial development, and banking and finance in special, of the 19th century Sweden.

Now we have decided to step forward and claim respect and recognition for the Khazars, the virtual Khaganate and the ancient kingdom Khazaria.

http://home.swipnet.se/~w-66679/khazaria/khazdoc.html

Posted on: 2006/12/28 18:07

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Novax en "rolig" länk du hittat:

This and the presence of political thaw esp. in the former Soviet Union and a growing global general consensus of democracy have both forced us and made it more opportune to speak out and reveal the historical truth of the Khazars. We have now decided to do that.

Det här med Khazarerna som övergick till Judendomen och sen har försökt leda världen - skriva Rebuilding America´s Defenses för att skapa världsherravälde. Använd de sina i Israel för att genomföra
911 är tyvärr så okänt!
Här går det att läsa om det:

men det borde vara så många fler som uppmärksammade. Vi ska inte låta några Khazarer som gått över till judendom leda oss. Jag tror vi kan tänka själva.

Vad gäller Void så tycker jag det är roligt att du börjar tänka i de här banorna. Du skriver om Evil Jewish Leaders - men det handlar ju inte om det! Det handlar om Khazarer som inte är några semiter - som inte har något med Palestina att göra - men som skriver en plan om ett nytt Pearl Harbor och sen genom att de äger media får många människor att acceptera 911 - inte ifrågasätta.

Kom igen Void - jag tror du är rätt smart! Varför ska vi låta dessa Khazarer leda oss? Vi har väl egna idéer! Pumpa upp olja är rätt dumt - skapar växthuseffekt! Vi vill väl något annat?

Vad är din vision av framtiden? Hur ska vi få fred? Hur ska vi få balans här på jorden? Vi ska inte låta Khazarer stå för dessa idéer. Det är vi själva som måste jobba fram den verklighet som ska bli vår, så hur ser du på framtiden, Void?

Och framförallt Novax gör mig glad - ändå en människa som bryr sig! försöker hitta nya länkar. Det här med Khazarerna är ju en sådan okänd historia - och ändå så försöker de diktera vår värld. Vi måste jobba på att själva matcha dessa Khazarer. Vi är inte dummare än de. Vi kan också! Men visst är det svårt. De har skaffat sig internationella banker, brödraskap, bra positioner, hög utbildning, media. De ligger liksom lite före! Men för fan vi ska väl också ha vårt ord med i laget!

När de sen i PNAC hittar på ett nytt världsherravälde med ett nytt Pearl Harbor som inledning - kallat 911 och använder sig av Mossad för att genomföra det, så är det ju ganska billigt!

Vi ska inte låta dem leda oss! Vi ska leda oss själva - var och en av oss - tillsammans! Jag tror på Micro han har ju lyckats ta sig till Buddhismen - det är starkt gjort - men Micro du måste gå vidare - hitta VÄGEN - TAO!!!!

Posted on: 2006/12/28 18:25
Resized Image

See User information
Syndabockar finns det gott om.
Du kommer alltid hitta någon att hata så länge du söker.
Till slut har du bara dig själv kvar.

Posted on: 2006/12/28 18:34

Anonym
Det handlar inte om syndabokar utan om att att våga se verkligheten som den verkligen är.

1 om man undersöker hur usa är styrt så hittar man svaren i andra länder som frankrike england och israel.

sen är det klart att judar (elitjudar) sionister har att vinna på 9/11 för det var ju fundementalisiska kapare som flög in i wtc
(och det är just de onda muslimerna som är israels största fiende)

"kan de aldrig sluta bråka där nere i mellanöstern"

kan man höra den vanliga svensken säga i tv soffan och visst finns ett förakt mot staten israel men väldigt mycket hat samlas mot muslimerna för de är ju terrorister allehop.
specielt mycket om de har skägg!

See User information
tao nu börjar du verka mindre hysterisk, vilket jag tycker är skönt!. Men jag måste ändå peka på lite ologiska saker du blandar ihop i dina mantran till inlägg.

Igår sa du: " Det är ju larvigt att dilla om Illuminater, NWO, jesuiter. Det var ju inte de som planerade och utförde 911. Varför försöker ni blanda bort korten. Är ni så hjärntvättade? "

Och

" Det handlar inte om engelska regeringen eller USAs regering eller Globalister eller Illuminati eller NWO eller den svarta påven - är det svårt att förstå? "

" Det var INTE araber, inte norrmän, inte Illuminater, inte NWO, inte jesuiter. Det var israelvänner och Israel!!!
Men säg det då!!! Annars lurar ju ni både er själva och andra. "

" Det beror inte på att media är ägda av Illuminati som du försöker inbilla oss. Media ägs av Khazarer som omvänt sig till Judendomen. "

Och sånt...........

Samtidigt säger du: " Det finns de som kommer från Palestina är semiter. Sen finns det en annan grupp som är Khazarer som kommer från Svarta Havet och Kaspiska Havet. Dessa Khazarer gick över till judendomen på 700-talet efter Kristus. Sen förlorade de sitt rike - spreds över Östeuropa och vidare till Västeuropa - bildade Illuminati - några få av dem - och sen vidare till USA. "

" Vi ska inte låta en grupp Khazarer skapa ett världsherravälde - med ett 911 som start och sen ett tredje världskrig om oljan. "

Med mera. Jag kan säkert hitta flera jämförelser men du förstår nog vad jag menar!. Nu till frågorna!: Först och främst, vad är enligt dig skillnaden på världsherravälde/Globalister och new world order?

Och VARFÖR öppmanar du alla att inte kolla upp dom ämnena som Presidenter och betydande folk nämner?, Och har DU personligen följt ditt egna råd som lyder " Det är ju larvigt att dilla om eller ens kolla upp vad NWO, jesuiter,Globalister,Illuminati,NWO eller den svarta påven är förnått ihuvetaget. "

Jag kräver ärliga svar på frågorna av dig tao!, och svara INTE med en motfråga utan att svara på mina först!, så kanske vi kommer någonvart med det hela tillslut.

Peace/Love&Understanding

Posted on: 2006/12/28 21:15
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Ni verkar ha gått på Khazarernas historia. Det handlar om att ta reda på saker och ting. Lära sig hur verkligheten ser ut. Det handlar inte om judar. Så enkelt är det inte! Det finns två grupper som kallar sig för judar. Den ena gruppen kommer från Palestina. Den andra gruppen är Khazarer som omvänt sig till judendomen. Den senare gruppen har pengarna - Rothschildt och en massa andra familjer. De har också mediamakten så att de kan hjärntvätta er så att ni ingenting förstår - svamlar om Illuminati, NWO och jesuiter. Sen garvar de åt er! Stackars satar tänker de!

De skriver Rebuilding America´s Defenses en plan för världsherravälde med ett nytt Pearl Harbor - svenska media säger ingenting om det - tiger! Och sen filmar och dansar Mossad agenter 911 blir tagna av polisen som konstaterar att deras bil luktar av sprängämnen och sen bara hemskickade till Israel och svenska media bryr sig inte! Svenska media tiger!

Och de garvar rått åt er - era stackars satar - så djävla grundlurade - ni kan hålla på och svamla bäst ni vill på Vaken - tro på era sanningssökare vad gäller 911 - ni är ju lurade - och vill inte ens fatta det själva. Khazarerna - Zionisterna - garvar ¨rått åt er!

Läs vad de som försöker söka sanningen har att säga:

Det finns Khazarer som försökt att säga sanningen - lyssna på dem:

Gå inte på det här judesnacket - det finns ju två grupper! En grupp semiter och en grupp Khazarer - varför har ni inte fattat det? Ni har varit för slöa för att ta reda på det själva - eller finns dety någon annan förklaring? Ni har nöjt er med Illuminati och NWO som förklaring aldrig orkat tänka längre. Khazarerna har ingenting med Palestina att göra. De försökte bosätta sig i Afrika till att börja med - de kallar sig zionister - de är inga semiter! Varför har ni så svårt att fatta? Är ni drogade av media?

ANVÄND DINA EGNA ÖGON!
DEN HÄR KILLEN Zbigniew Brzezinski ÄR EN KHAZAR!
HAN ÄR INGEN SEMIT! HAN KOMMER INTE FRÅN PALESTINA!
HAR NI SVÅRT ATT FATTA? ÄR NI DUMMA?
HAN ÄR ARKITEKTEN FÖR TREDJE VÄRLDSKRIGET!!!!

Han skrev The Grand Chessboard
- som är planen för världsherravälde - som Rebuilding America´s Defenses är en uppföljning på - som sen 911 är uppföljaren på!

Varför måste jag tjata om detta? Ni kan väl försöka fatta själva!!!
LÄS PÅ FÖR F-N! vARFÖR LÅTER NI ER LURAS??? Kom igen! Ni måste väl kunna tänka själva!!! Khazarer är inte semiter! De är inga judar från Palestina. De har omvänt sig till judendomen på 700-talet och sen försökt återta det land mellan Svarta Havet och Kaspiska Havet de förlorade. Varför ska ni låta dem bestämma över er?

Den här killen Zbigniew Brzezinski är en Khazar!

Resized Image

Och han kommer inte från Palestina - hans släkt kommer från Khazaria!

Resized Image

Och ni låter honom tracka er - bara för att ni är så slöa - för att ni inte orkat ta reda på saker och ting själva!

Läs hans bok The Grand Chessboard - sen kan ni snacka!

http://www.google.se/search?hl=sv&q=% ... rd%22&btnG=S%C3%B6k&meta=

Så länge som ni är okunniga så garvar han ju rått åt er. Han ser ner på er -era okunniga djävlar! Ni måste kunna matcha hans kunskaper! Han är en smart, kunnig kille. Och ni är ju som dumma okunniga djur jämfört med honom! Det är ju därför han vinner!

Det är därför han skriver The Grand Chessboard och ni inte gör det! Försök och ta reda på lite. Sen kan ni snacka på hans nivå - innan dess behöver han inte ta er på allvar. Då kan han skicka USA:s bombare på er! Han kan använda USA i Khazarernas intressen - han kan använda dumma amerikaner i sitt eget och Khazarernas intressen. Garva rått åt dumma amerikaner och europeer.

Zbigniew Brzezinski är vinnaren så länge som vi inte orkar ta oss upp på hans nivå!!! Så länge som vi flummar runt med Illuminati och NWO så garvar han åt oss eftersom han vet att våra tankar och värderingar då gör honom oåtkomlig. Det kan väl inte vara så svårt att fatta. Eller är ni dumma? Jag tror inte ni är dumma! men jag tror att hans media gjort er okunninga! svårare är det inte! Det handlar bara för var och en att spana själv... göra sin egen bild.... min bild är inte hundra procent... jag hoppas vi kan hjälpas åt att bygga en bättre bild... lita inte på mig.... du måste bygga
bilden själv... försöka själv få hjälp av andra att bygga bilden...

Zbigniew Brzezinski är rätt ensam! Vi kan bättre - bara vi vill!

DET HJÄLPER INTE ATT HA KÄRNVAPEN!!!
DET MÅSTE FINNAS MÄNNISKOR OCH TANKAR OCH KÄNSLOR BAKOM DESSA KÄRNVAPEN!!!
Vi ska inte låta Khazarerna vara dessa människor med tankar och känslor bakom dessa kärnvapen.

Vi är också människor med tankar och känslor - vi ska kunna säga nej! till kärnvapenanvändning! och Khazarernas storhetsvansinniga tankar och känslor blir till närmast noll och intet!

HAJJA DET! OCH NI SLIPPER SKITA PÅ ER! FÖR LITE SKETNA KÄRNVAPEN! DET ÄR INGET ATT VARA RÄDD FÖR! NI SKA VARA RÄDDA FÖR ATT NI ÄR OKUNNIGA - OKÄNSLIGA - DET ÄR VAD SOM KAN FÅ ER ATT SKITA PÅ ER!!! Israel har 400 kärnvapen - tre stycken kärnvapenubåtar som kan dyka upp i Östersjön! Who cares? Det handlar om hjärta och hjärna!!! Det handlar om att som Micro söka sig till Buddhismen! eller leta efter vägen TAO!

Och vi kan försöka bygga en fredlig värld - kunna ha ett samtal - inte stänga varandra ute! Försöka lyssna på varandra - det är inte lätt - men vi kan försöka. Låt er inte slås ner av några Khazarer som försöker lura skjortan av er! Det är alldeles för billigt! Upp med hakan! Kämpa! Ner med hakan studera!!! Lär er!!! Och Zbigniew Brzezinski kan respektera er. Och ni honom! Han är också en människa! Även om han nu har utarbetat planen för världsherravälde - gjort er till slavar - som inte fattar mycket! Ni måste kunna matcha hans tankar!!! Jobba!!! Studera!!! Skriv!!! Och han blir bara en av alla människor. Just nu är han vinnaren alla kategorier och ni - de flesta - har inte hajjat någonting!

Gott Nytt År!

Resized Image

Posted on: 2006/12/28 21:40

Edited by tao on 2006/12/28 21:58:05
Resized Image

See User information
Tack för att du svarade på mina frågor tao!. Nu vet jag varför du blandar in Norrmän i det hela också. Du försöker att spela på Sverige-Norge historier istället för att blanda ihop New World Order med UFO:s.

Du är från och med nu ett TROLL i mina ögon, när du nyss hade chansen att visa att du är öppen för information och att du på så vis studerat dig fram till en egen uppfattning om vad vi pratar om!. Du har tydligen inte kollat upp något annat än vad DIN guru tillåtigt dig att göra. Så du har inte en fullständig bild, och du vill att ingen annan skall få skaffa sig det heller tydligen!.

Jag jämför dig med en religös!!, När man låst fast sig i en liiten bit av ett ämne som en guru matat in i ens huvud så har man gett upp sin egna tankeprocess och kommer ALDRIG att komma vidare!.

Lycka till i livet och hoppas du tar dig ur/vidare istället för att sitta fast i hjärntvättet du anklagar ALLA andra att sitta fast i! ,, Skrämmande och tråkigt att se

Posted on: 2006/12/28 22:09
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Kanske lite från ämnet, eller inte helt...

Zionists Made A Deal
With The Devil
http://www.rense.com/general31/zionist.htm
--------------
Zionist Israel's Thermonuclear
Blackmail Of America
http://www.rense.com/general35/isrnuk.htm

Posted on: 2006/12/28 22:25

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Tjaba!
Novax säger att jag ska hålla mig till min guru. Jag vet inte vem min guru är! Tystnaden, stillheten trodde jag var min guru när jag mediterar, men den kan jag ju bara själv uppleva, bara ha ord för som inte är riktigt samma sak som min upplevelse.

Blackie kommer med två tuffa länkar.

Visst - vad ska vi tro?
Som jag försökt säga - Khazarer är sin egen sort! Det är Khazarer som gick över till judendomen 700 efter Kristus och sen säger att de är judar och folk tror på dem! Semitiska judar tycker att de missbrukar judendomen - inte håller sig till Thoran utan försöker impa med hjälp av något hokus pokus de kallar för Khabbalan.

Det värsta tycker jag är att dessa Khazarer kan skriva Rebuilding America´s Defenses i september 2000 och snacka om ett nytt Pearl Harbor och SVENSKA MEDIA TOTALT TIGER - NIO MILJONER SVENSKAR FÅR INGET VETA - sen finns det några intresserade på Vaken som ändå vill veta - men som sätter igång och kastar skit på den som vill ta reda på saker och ting. OK! Alla på Vaken är inte inskränkta skitkastare som inte vill fatta - det finns några på Vaken som också vill spana själva! Hoppas att det blir fel av den sorten. Jag säger inte att jag har rätt till hundra procent! Var och en måste spana själv- Varför inte spana här?

Allt här är säkert inte rätt - men finns det några andra som verkligen vill spana - som inte väjer för att se att det var israelvänner i PNAC som skrev Rebuilding America´s Defenses och att det var Mossad agenter som filmade och dansade 911 plus alla andra grejer de hade för sig--- Silverstein, Lowy, Eisenberg, Greenbergs, Murdoch osv....

VARFÖR BLUNDAR MÄNNISKOR???

Jag uppfattar ändå Novax och Blackie som människor som vill veta! Varför kan vi inte försöka se!!!

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=25901#forumpost25901
Och jag får inte ett enda svar!!!
Eric Hufschmidt är ändå rätt stor!!! Han har åsikter om alla desinformatörer på webben och inte en enda på Vaken reagerar... är ni dumma? är ni hjärntvättade??? elller vad är felet????

Ni måste ju ändå ha fattat att det finns en massa folk som vill lura in er på villospår!!!

Varför inte en enda kommentar på:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=25901#forumpost25901

När det inte finns någon som kommenterar så tror jag att ni inte är riktigt kloka - är ni hjärndöda????

Jag vill inte tro det!!! Ni är ju ändå på Vaken - sen finns det ju nio miljoner andra svenskar som inte verkar bry sig ett skvattt....
Dessa Khazarer garvar rått åt alla dessa hjärndöda svenskar!!! De har ju rätt - ni är ju bara papegojor!!!

Khazar judarnas papegojor som lär er säga de rätta orden!
Saddam! Anthrax! 911! Demokrati! Vackra Klara!

Posted on: 2006/12/28 22:46
Resized Image

See User information
Tao, du råkade vända på det - du skrev:

"Novax säger att jag ska hålla mig till min guru. Jag vet inte vem min guru är! Tystnaden, stillheten trodde jag var min guru när jag mediterar, men den kan jag ju bara själv uppleva, bara ha ord för som inte är riktigt samma sak som min upplevelse.

Blackie kommer med två tuffa länkar."

Men jag Novax gav länkar och Blackie talade om Guru.

Posted on: 2006/12/28 22:49

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Jag har inte alls satt mig in i detta... så några funderingar/frågor.

Är det så viktigt att det fanns sådant som ett område/rike som Khazaria. Är dessa personer som Zbigniew Brzezinski extremt långsinta... jag skulle inte bry mig det minsta om jag fann att anfäder till mig för 1300 år sedan hade bott någonstans i ett område, tex i östra europa, och att det området sedan genomgått massa förändringar, omflyttningar av folk etc.

Nu har min släkt bott här i flera hundra år - så jag vill slå vakt om den kultur som är mitt land nu.

Vad vill dessa khazarer, är det det med "Guds utvalda"?

De har ju så mycket pengar så de kan väl köpa ett landområde av tex en afrikansk regim... och bilda sitt Nykhazarien...

De är judar då deras anfäder bekänt sig till judendomen för länge sedan och blivit genetiskt uppblandade andra folk.

Är inte khazarer bara en del av andra, utöver judar som kontrollerar den hemliga eliten, om vi talar om NWO, eller Illuminati osv? Är det inte bara Israel/jude-kontroll av det hela, men där det säkert finns andra players som har sina herrar - som vi i väst inte ser så mycket av. Jag antar att tex de asiatiska triaderna, och Kinakommunistregimen också har sin sponsring från högre upp, från andra nivåer, aliens, etc.

Posted on: 2006/12/28 23:10

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Mm det är sant att khazarerna som gömmer sig bakom titeln jude eller div som är roten till problemet bakom dom grenliknande sekternas onda existen eller hur dessa utvecklats.

Men lika illa är det med dom ju med dom som kallar sig judar men ändå inte väljer att exponera zionismen utan tvärtom och såna finns det majoritet av dom spelar ju med i samma spel dessutom medvetet.

Expose Challange Act.

See User information
Jag råkade vända på det - jag ber om ursäkt!

Men som jag ser det så var det israelvänner i PNAC som skrev Rebuilding Amercas Defenses i september 2000 och sen 911 var det Mossad agenter som filmade och dansade. Nästan de enda som vill tala om detta är:

Jag är inte anti-semit! Jag är inte nazist. Jag vill bara stoppa det tredje världskriget! Jag vill att 911 avslöjas.

Vad som gör mig mest upprörd är Anthrax- Mjältbrand - jag vet att USA och säkert även Ryssland, Kina och flera Sverige? utvecklar sådana här biologiska vapen.

Jag vet att den mest misstänkte för Anthrax är denne Zack:
http://www.whatreallyhappened.com/anthraxsuspect.html

Hur ska vi kunna leva i denna värld om allt bara är sken?

Och jag vet att media tiger! De säger ingenting om världshärskarplanen Rebuilding Americas Defenses med dess new Pearl Harbor.

Och de som finns på Vaken och som ändå är lite intresserade nöjer sig med Illuminati och NWO.

Det är helt enkelt för okunnigt! Jag vet vad Zbigniew Brzezinski skrivit! The Grand Chessboard! Jag vet att det är arkitekturen för ett nytt imperium. Och de som finns på Vaken fattar int4e!

Vad gör man? Jag har med människor som är okunniga att göra! Säkert finns det några på Utrikes Departementet som fattar lite mer... eventuellt så är dessa lite pålästa... kanske inte...

Novax du är en av de få som ändå verkar lite intresserad! Det är ju bara att läsa. Jag vet inte allt!!!! Du måste själv bilda dig en uppfattning om dessa Khazarer. Jag har inte svaret på dina frågor!!!

Du kan ju läsa själv!!!!

Det är ju bara att Googla på Khazaria:
http://www.google.se/search?hl=sv&q=Khazaria&btnG=S%C3%B6k&meta=

Och det finns vad Arthur Koesler skrivit:
http://iamthewitness.com/Koestler13thTribe.htm

Och vad Ben Freedman skrivit - sagt:

Jag tror att dessa försökte säga en del sanningar!
Jag tror inte att de ljög!

Men riktigt vad som är sanning är svårt att veta - tyvärr så är de flesta rätt hjärntvättade - de har fått skygglappar av media så de vågar inte ens titta på saker och ting. Jag tycker man ska titta och lyssna på detta:
http://iamthewitness.com/ByPerson.html

Sen kan man ju tycka att det är fel! Det får ju var och en själv avgöra--- men varför inte?

De flesta människor verkar ju vara rätt larviga... De får lite sagor berättade för sig... går ett antal år i skolan... sen tror de att de vet!!! De är ju bara larvigt... De som kan något garvar ju åt dessa stackars satar!!! Sen kan de ju vara hyggliga... men de vet ju ingenting... Vad är då något värt att veta??? Micro har lyckats ta sig till Buddhismen och en annan till vägen... Tao... det tycker jag är lite högre... men vad hjälper det???

Vi måste ju alla försöka... så vad gäller 911-... så får vi inte stanna vid den offentliga lögnerna... men om du sen försöker gräva lite djupare ---- var hamnar du? Alex Jones är bara en början... http://iamthewitness.com/Bollyn.html det här är iallafall en som försöker gräva i 911.... sen finns inte alla svar här... men ändå några som får dig att begripa lite mer...

Posted on: 2006/12/28 23:37
Resized Image

See User information
Det här med judar verkar ju vara där skon klämmer!!!
Varför inte läsa om Khazarerna som omvände sig till judendomen!

Har man tagit del av det här så har man ju ändå lite andra tankar...

Det här med judar är ju så upprört! Varför det? Vem tjänar på det?

Det är ju två grupper! Den ena gruppen från Palestina och den andra är Khazarerna... så länge folk inte vet det... så lär de inte fatta mycket... vara rätt upprörda!!! Så det handlar om att läsa på... skaffa sig en egen uppfattning:

Och det verkar finnas de som inte vill att vi ska veta... Vad ska vi tänka om dem? Tycka synd om dem? Eller vi kan ge dem en bit av Norrland där de kan få hålla till? Eller varför inte ge bort Småland? Småland och Israel är ju ungefär lika stora! men det finns ju ingen olja i Småland så de lär inte vara intresserade,,,, men det handlar inte bara om dem... Det handlar om oss!!! Dessa med sitt storhetsvansinne ska inte få skapa ett 911. De hotar oss med sina påhitt!!! Vi måste reagera på dessa vansinniga människors påhitt!!!
Om de sen kallar sig för judar så måste vi avslöja dem!!!

Resized Image

Om svenska media är hjärntvättade och tiger om deras plan Rebuilding Americas Defenses så måste vi också ta hand om svenska media. Svenska media äventyrar vår egen säkerhet gemom att tiga om en världshärskarplan som talar om ett nytt Pearl Harbor i september 2000---

http://www.informationclearinghouse.i ... ldingAmericasDefenses.pdf

SE SIDAN 63 i planen...

Naturligtvis är det rätt kört att skriva om detta - de flesta är ju totalt okunniga --- totalt fördummade --- men det kan ju alltid finnas någon journaltist - -- politiker ---- osv --- som läser detta och är lite mån om sanning och kärlek --- vem vet.... men visst!
Det verkar ju inte spela någon roll vad du skriver... folk är ju helt okunniga!!! Och journalistkåren är den helt köpt som inte säger någonting... något fel är det!!!

GOTT NYTT ÅR - HUR SOM HELST!!!

Posted on: 2006/12/28 23:54
Resized Image

Anonym
Quote:
Tao! GOTT NYTT ÅR - HUR SOM HELST!!!

Vilken nyårsafton avser du?

Om jag skall hinna läsa igenom dina inlägg och länkar så lär det inte bli föränn 2015 och då har väl Zbigniew redan bombat både dig och mig till Nirvana!

Men vad fan handlar detta om:

Quote:
Tao!
Det är helt enkelt för okunnigt! Jag vet vad Zbigniew Brzezinski skrivit! The Grand Chessboard! Jag vet att det är arkitekturen för ett nytt imperium. Och de som finns på Vaken fattar int4e!

Vad gör man? Jag har med människor som är okunniga att göra! Säkert finns det några på Utrikes Departementet som fattar lite mer... eventuellt så är dessa lite pålästa... kanske inte...

UD? Skulle de fatta mer där... är du fullständigt från vettet?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper