vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Gott nytt år!

See User information
Jag får väl vara den som önskar alla ett gott nytt år!

Hoppas 2007 blir ett år fyllt av revolutioner och kärlek för en gångs skull i människans historia...

Posted on: 2006/12/31 12:08
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Gott nytt år!

See User information
...fyllt med kultivering.
Resized Image

Posted on: 2006/12/31 12:14
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA VAKENMEDLEMMAR ÖNSKAR LIGHTSABER OCKSÅ!

Posted on: 2006/12/31 12:16
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym
maggot började fira nyåret för 2 dar sedan (varit på krogen)
och igår så stoppade en vakt mig för jag hade på mig tröjan
"vaken.se"

han kände till sidan och vi ska träffas efter nyår nång gång.

PS: häll inte ut för mycket skumpa idag häll det i er

See User information
Du firar verkligen nyår du :p

Fan jag väntar fortfarande på min t-shirt och lite dvder som jag beställt... micro... hoho...
Vaken börjar bli lite känt alltså... nice...

Posted on: 2006/12/31 12:36
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Tack det samma till er alla

Posted on: 2006/12/31 12:44

Anonym
GOTT NYTT ÅR!

Och ha en god fortsättning på sanningens & rättvisans 2007!!!

Anonym
Quote:

muglert wrote:
Du firar verkligen nyår du :p

Fan jag väntar fortfarande på min t-shirt och lite dvder som jag beställt... micro... hoho...
Vaken börjar bli lite känt alltså... nice...

Ja för helvette!
men kidsen här har skjutit sina jävla raketer i en månad nu så där ligger jag i lä men ikväll blir det mycket fy fan
8öl och en 3,5 vinare är vad ja köpt

See User information
Quote:

maggot wrote:
8öl och en 3,5 vinare är vad ja köpt

Du ligger i lä för mästaren, oräkneliga gift burkar med öl i (tolv tror jag :p) och lite vodka. Vin kan jag inte dricka, det slutar bara med polis, sjukhus eller dylikt :p hehe... vet inte vad det är med vin men det slår mig så förbannat hårt...

Posted on: 2006/12/31 13:08

Anonym
FAN!

Du "vinner" hm vi får se hur mycket det blir ja kan ju medela imorn vid 2 tiden

See User information
Gott Nytt ÅR

Själv dricker jag 3 folköl och lite cider. Men visst fan blir jag lite lurig på det.

Posted on: 2006/12/31 16:10
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Gott Nytt År, det kommer bli ett intressant 2007, håll i hatten!

Posted on: 2006/12/31 16:20
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Tack för i år............intressant 2007 väntar gonyår på alla........

Posted on: 2006/12/31 16:27

Anonym
Hahaha...maggot,...här sitter jag och några tunga gubbar och dricker öl & grogg. Du minns la "tomten"...han är ytterst påverkad,......bifogar en bild på han så du ser hur djävla full han är.

Resized Image

Resized Image

Ha det maggot...och sup nu inte för mycket så det blir brottningsmatch utanför krogen igen,...som det blev utanför sjuan,...ja du minns säkert.

Gott nytt år på er era djävlar!!!

Psilo

Edited by CyberPsilo on 2006/12/31 18:16:53

See User information
F-N, "P-C" - Nästan skäms - ha det så bra och klia doggen - från mig... Sedan så är det ju som så att jag för min del kallar detta år för. "Kultur-revolutions-året 2007" i den bemärkelsen att med "Kultur" menas "Uppfostran" och revolution - mensa då bara tt allt tar en annan "Vändning"... Mer spännande än så är det ju inte - men som "Socker-Conny" menade en gång i tiden:
"Med ett gott järnrör - kan man slå en hel värld med häpnad"

Så det fixar vi väl?
Info!- Info!- Info! - Det är just - bara det som behövs - Kanhända, i små doser - men speciella doser - Likt ett sånt där - ni vet - "naturmedel"... Skit-effektivt!

Posted on: 2007/1/1 2:49
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
And a happy new year to all of you!

Det nya året är nu här och fortfarande tror större delen av den svenska befolkningen att de skall banta, sluta röka, bli snällare mot sina barn, spara pengar och dricka mindre alkohol.

Visst är nyårslöften fjantiga till skillnad från Socker-Conny och Maggot!

P.S.

Psilo! Du la ju in två stora bilder på dig och tomten. Det är jävligt märkligt men plötsligt måste man scrolla horisontellt bort till Kina typ för att se hela bilderna samt att text och ikoner flyttas samtidigt.

Är det nåt nytt fenomen på Vaken efter hi-jackingen eller är det för att jag bytt till Firefox?

Nån som vet?

Anonym
Jodå visst minns ja den tomten

Fan min dag blev ganska misslyckad fast ändå var det trevligt så länge det varade.

jag befan mig på en förfest och det var trevligt, vi hinkade öl och drack vin och Carl hade med sig en liter vodka och ett flak red bull så det blev en och annan grogg.

vid 11 tiden pratade vi bla om vart vi skulle gå och vi bestämde oss för "rockbaren" där kommer befinna oss på vid 12 tiden.

jag befan mig på toaletten och drog en kabel när jag hörde att
"Masken vi går nu kommer du snart eller"
jag sa "självklart"

så jag gick från lägenheten ner till hållplatsen (chapmans torg) och där stog fan ingen!
så jag tänkte "de jävlarna tog vagnen jaja vi ses väl på puben"
så jag gick dit och kollade men de stog inte i kön.
så jag åkte hem (träffade en kul typ på vagnen han fick en loose change skiva)

så vid 10tiden idag ringde polaren och sa "vart fan tog du vägen" vi gick till fotbollsplanen och smälde raketer.

och vi ringde dig men du svara inte!

See User information
Drugs and alcohol is for loosers...

Posted on: 2007/1/1 11:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Det lät ju inte alltför roligt det där maggot,...du skulle "gått in på krogen" istället
för att stryka omkring på utsidan. Dom (dina polare) var nog inne och röjde och
raggade,...emedans du maggot på "klassiskt frimurarsätt" diskret och tillbakadraget
nöjde dig med att stryka omkring i regnet, och i mörkret på utsidan, tittandes in
genom skyltfönstren där du såg alla glada och trevliga människor på insidan i värmen.

Hupp,..så kan det gå om haspen inte är på (om man dricker vin, och rödvin helst).
Du drack väl rödvin igår maggot,...hehehe...det är Jan Guillo´s förbannelse (rödvinsdrickande = otur)
som drabbade dig igår tydligen.

Hehe...jaja,...du får väl köra med lita starkare grejer nästa år (sprit)...så det blir lite ordning och reda.

Hehehe...ha det maggot...

Psilocyber

Anonym
hehehe det blev faktisk vit vin igår vodka oxå

Anonym
Quote:
novax skev: Drugs and alcohol is for loosers...

blev du amerikan helt plötsligt eller är alkohol inte en drog längre??

sen så anser jag att alkohol är för loosers..

Droger är då för vinnare eftersom dessa räddar liv varje sekund här på klotet, och har gjort så så långt bak ni kan tänka er..

Anonym
många som gillar alkohol här ser jag, samtliga admins verkar numera bedöva smärtorna med denna statligt subvenstionerade smuts..

vaket värre..

varför inte planera ihop ett fylleslag till alla dessa vakna alkisar..

See User information
Det är mycket som är skadligt för oss som vi gör, men vi gör det och njuter tyvärr av det. Gosh ingen är perfekt...

Posted on: 2007/1/2 14:49

Anonym
Efekto,...säger som analdoktorn brukar säga;..."lite skit får man alltid ta"...

Jo men se, man kan ju inte ha högsta vinst jämt (svampa, puffa, trippa...), det blir ju lite långtråkigt att jämt åka Rolls Royce och Lamborghini,...ibland måste man varva ner genom att åka lite diesel Skoda (alkohol) också.

Peace / Psilo

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper