vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Planen mot "dom"

See User information
Hej, vaken.se läsare.

Det ända sättet att vinna dom, dvs den satanistiska nya världsordningen står förklarat här:

The Plan against the New World Order

mvh,

Staffan
100777.com

Posted on: 2005/4/18 9:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Planen mot "dom"
Jag har sett detta förr. Uppenbarligen vet jag inte om jag kan ta det så seriöst. Allt baserar sig på bibeln om hur man ska bekämpa dem. Jag tror nog det behövs lite mer än en bibel....

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det är lite motsägelsefullt. Den ENDA planen som GARANTERAT fungerar. Vem garanterar det?

Jag anser i alla fall att som sanningsletare så är den viktigaste förståelsen att det just inte går att hitta den enda sanningen och att dom som anser sig ha den offte är ute och cyklar.

Så effter att läst början så kan jag säga detta. Dom tycker att det är viktigt att tänka posetivt och kunna föreställa sig att man kommer att lyckas samt att man måste ha stark tro. Dom säger också att det är viktigt att man agerar och inte bara har goda intentioner.

Det va ganska bra råd. Sen så börjades det citeras från en bibel med inledningen att bibeln skulle vara den mest exakta hitoraboken. Vilket jag inte tror ett dyft på. Jag tror Illuminati har skrivit om den med lite material från ockultismen tillsammans med lite orginalarbete från Jesus lärjungar (eventuellt).

Jag tror att man måste förstå att man inte kan lite på någon text utan följa sina egna ideer. Klart att alla böcker kan inehålla ett bra budskap, men då måste du fatta att bara för att någonting smakar sött så behöver det inte vara nyttigt. Så använd din egna kritik mot alla skrifter, jag vet att jag gör det, och det är mitt främsta vapen.

Posted on: 2005/4/18 14:54

Anonym
Helt rätt. Man måste utgå från sig själv, och inte en bok, vilken den än må vara och handla om. Bibeln tar jag inte seriöst på, eftersom jag precis som micro tror att bibeln är producerad av Illuminati. Och visst, jag säger inte att boken innehåller enbart lögner, men som den är utformad och SÅ allmänt tillgänglig, kan jag inte värdera den speciellt mycket.

Och använda bibeln mot Illuminati om den är skriven av dem? Det går ju inte riktigt ihop i min värld.

Jag tror själv att man måste i första hand befria sig själv, och arbeta fram den fria tanken, och inte den skapade. Media och allt annat, matar oss med färdigställda tankar. Det resulterar ju bara i dumhet och själklart, mer kontroll till makthavarna.

Tänk fritt.

Anonym
Enligt mig så är det enda hjälpmedlet kunskap och spridningen utav den. Det GÅR INTE att kontrollera 6miljarder människor, därför skall vi som sagt minskas till 500miljoner. Det är lättare att hålla järnkoll på folket då.

Vi går relativt snabbt mot slutmålet nu.... 10.000 arresterade i US häromdan, EU's nya grundlag som jag kräks av, oroligheter angående Iran, Japan, N Korea mm. Säg mig, vad skulle hända om Bush planerar attack mot Iran, eller om Israel gör det, tänk till på läget i sin helhet, hur mycket tryck var det inte imot kriget i Irak, hur mycket mer är det inte nu. Jag kan omöjligt tro att folket på jorden går med på en skandal till. När det brakar loss nästa gång så brakar det till ordentligt, det inte bara krigsmässigt med vapen, utan också folkets aggresion, nu får det vara nog. Jag ser mer och mer av det, och det smakar gott att se människor börja ta ihåll med problemen.

Återkommer, sitter och läser om de 16000 illumitaer och frimurare som kom till Swe under 17 talet. Med tanke på hur lite folk dom blandades med så förstår jag varför vi är så förbannat godtrogna här. Men hur länge? Hoppas väldigt lite att det drar ut på tiden.

Hare.

See User information
Även relevant artikel :

Leaderless Resistance

The concept of leaderless resistance was proposed by Col. Ulius Louis A moss, who was the founder of International Service of Information Incorporated, located in Baltimore, Maryland. Col. Amoss died more than 15 years ago, but during his life he was a tireless opponent of Communism, as well as a skilled intelligence officer....forts...

Posted on: 2005/7/9 10:56

Anonym
satanistisk plan mot den verkliga odskan..??!?
ska jag spy, skratta eller gråta..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper