vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 »

Anonym
Re: Meddelande om patient Psilo
det grundar i sej att jag har läst liknande kommentarer av dej förut.. ja läste de senaste inläggen här men det är sant att jag borde läst hela sammanhanget, så nu vart de då lite felriktat.. men du förstår min poäng.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Meddelande om patient Psilo

See User information
Jo då... jag är med...

Posted on: 2007/1/5 22:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re:LegalizeNOW

See User information
du verkar vara fattig eller e du mes ?? tror det sista siter i din skyddade verkstad (din dator) å kan della ut folie hit å det, men jag har ett bollträ med foliee som du kan sätta d..i. g på mogen är du inte för då hade du ringt kallar mig din kompis ..är kanske din far vad vet du ... ring mig å inte psykonr upplysnigen ses yo boy

Posted on: 2007/1/5 23:10

Anonym
Dr Lightsaber och Dr Psilo skulle ner till Mallorca på solsemester. När dom låg där på nudist stranden och kände vågorna skölja över dem, råkade en krabba sköljas in i Lightsabers anus. Dom for direkt till akuten, men doktorn fick inte ut den hur han än gjorde. Så han bestämde sig för att lura ut den med ett bete,... han sa till Psilo att stoppa in sin penis. När han kände att krabban tog tag i den skulle han dra ut den. Psilo vägrade och till slut bestämde sig doktorn för att göra det själv. Han började lite försiktig, kände sig fram. Men när ingenting hände blev han mer och mer våldsam och till slut sa han:
- Jag kanske inte får ut den jäveln, men jag skall krossa honom!

Anonym
Psilo hade besvär med kärleksapparaten. Så en dag klev han in på avdelningen och satte sig för att vänta. Till slut var det hans tur. Dr Lightsaber sa åt honom att strippa. När Psilo var naken såg Lightsaber att han var mycket klent begåvad. Det var knappt fråga om mer än någon centimeter. Men eftersom han inte vill såra Psilo så gör han ingen kommentar. Av en händelse kom en syster in i rummet, och när hon fick se den lilla grejen kunde hon inte hålla sig för skratt. Eftersom hon fattade att det var ytterst olämpligt att skratta så blev hon förstås hysterisk och låg snart dubbelvikt av skratt.
Men då blev Psilo arg och sa:
- Det är vill inget att skratta åt. Så här svullen har den varit i flera dagar nu...

Anonym
Nu ska sale vara snäll. Annars stryper jag jultomten för dig.

Anonym
Doktorn till Ligalize:
- Ni är utsliten. Hur ofta har ni samlag?
- Oh, det är måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag.
- Ja, det var ju en hel del. Du borde nog skära ner lite, varför inte hålla upp på söndagar?
- Ja, det är helt OK för mig. Men frugan blir så sur då, det är den enda dag jag är hemma..!

Anonym
Patienten till den vitklädde mannen:
- Snälla doktorn, hjälp mig, när jag och min man har samlag så, känner jag ingenting!
Lightsaber låter kvinnan lägga sig på undersökningsbänken, tar fram sin ... och sätter igång, allt vad han orkar.
- Kände du något, frågar han henne efteråt?
- Neej, svarar kvinnan!
- Då måste jag kalla min kollega, som jobbar här i nästa rum, säger Lightsaber och springer iväg och hämtar Novax.
Novax kommer, tar fram sin …, och sätter igång, allt vad han orkar.
- Kände du något, frågar han henne efteråt?
- Neej, svarar kvinnan!
- Då, måste du i alla fall tala med Dr Psilo, för vi är bara målare!

Anonym
Dörren öppnas och självaste Dr Psilo kommer in till slut, han tar helt sonika fram sitt "ståtliga torn" och kör in i kvinnan så det riktigt spände i kvinnans könsorgan - välutrustad som Dr Psilo var.

Kvinnan stönar och stånkar medans Dr Psilo´s generösa utrustning arbetar metodiskt och kraftfullt likt en pistong i ett ånglok.
Dr Psilo frågar kvinnan om hon känner någonting nu då? Kvinnan svarar tillbaka att det känns jätte skönt, och att nu är allt bra med henne.

Kvinnan klädde på sig med ett leende och gick därefter hem till sin man därhemma. Väl hemma frågar LegaliseNOW sin fru, hur var det hos doktorn idag då? Jo tack, svarade frun! Det var allt brrrrrraaa det! Nu är jag frisk igen utropade frun glatt.

See User information
Men CyberSilo, hade hon en stor klitoris?

Posted on: 2007/1/6 4:07

Anonym
Jo, i egenskap av överläkare här på avdelningen så kan jag dock intyga att kvinnans klitoris var mycket stor. Det var alltså fråga om "Tjocka Berta" som tillfälligtvis behövde gå till farbror doktorn. Tjocka Berta är Legalise NOW´s fru, och hon arbetar vanligtvis på avdeliningen, men har haft semester ledigt.

Hon är nu tillbaka i tjänst och håller toaletterna rena och snygga igen. Maggot började sjunga en sång för tjocka Berta, som han komponerat då hon varit på semester. Maggot var så glad att Berta var tillbaka att han grät en skvätt tidigare idag.

Patient Lightsaber sover mest, han är trött efter fredagens ECT behandling. Han vilar upp sig.

Patient Klot, däremot,...han irrar omkring som vanligt på avdelningen, talar osammanhängande om ditt och datt - som vanligt alltså.

Slut på rapporten - Överläkare Psilo

Anonym
Det var just därför som jag trodde att min fru jobbade där, för att behålla Psilo på mattan och se till att hans ”ståtliga torn” får vad det förtjänar. Och att hon ingår i den positiva behandlingsmetod som både du och patienter tar del av. Hon brukar ta med sig foton hem som ni tar under behandlig, har ett svagt minne av maggot som ligger under henne på fotot? Den där metoden funkar förövrigt även här hemma.
Men jag ska inte sticka under stolen med att hon kom hem lite deppig och lite ledsen i ögat ikväll. Du slant tydligen in i 2:an med DET ”ståtliga tornet” idag, samtidigt som du påpekade att hon har blivit ”trängre”
Hmmm… Har du gått ner i vikt Berta? frågade du henne också. Hon kunde inget annat än hålla med, stackars Berta.

Jag delar gärna med mig av henne och våra erfarenheter men du får va lite försiktigare om du vill lära dig nåt Psilo.
Vänta bara tills på måndag så ska hon visa dig vad jag lärde henne på semestern. Jag kan ge dig några ledtrådar. Det gör ganska ont men behagligt ont (jag vet att du vill ha det så), det handlar om väldigt stora viktfördelningar som är i rörelse ovanför ditt ansikte. Nåja, jag ska inte avslöja för mycket, men jag har själv märkt stora förändringar i min vardag efter bara en behandlig av denna metod. Jag känner mig mer fokuserad och målmedveten inför framtiden. Livet fick en helt ny vändning tack vare tjocka Berta. Lycka till på måndag.

Anonym

Anonym
Metoden funkade bra ser jag. Hon tog med ett foto från behandlingen. http://www.tophat.se/f/f15.php
Jag kan se att du Psilo ligger i en bekväm possition på bilden och berta är i färd med sina viktfördelningar ovanför ditt ansikte. Resultatet av behandlingen gjorde tydligen ingen inverkan på patienterna Klot och maggot och som jag förstog det så kom du och berta överens om att köra denna behandling hela veckan på klot och maggot, eftersom att resultatet påverkade dina humörsvägningar positivt.
Berta nämde nåt om att dra in hela släkten i behandlingen om det inte funkade på patienterna, hon muttrade nåt om en orgie av intensiva behandlingar. Det är nåt jag verkligan kan rekomendera.

Förövrigt så fick jag ett samtal från Dr Lightsaber som var mäkta imponerad och ville tacka mig personligen för mina och Bertas erfarenheten som nu servar avdelningen på ett mycket imponerande sätt. Framtidplanerna på avdelningen ser mycket lovande ut.
Som tack så har jag mottagit pressentkort till avdelningens behandlingsmetoder som jag fritt kan dela med mig av till dem som jag anser behöva lite verklighetsuppfattning i sin vardag. Jag har därför skickat iväg dessa rekomenderat till: Zpz, Nogi, Ospa, Zink och Verkligen. Där finns några till som kanske borde få en behandling eller 2, men risken för köbildning och rusning kan bli överhängande, så jag väntar ett par veckor.

Lycka till nu då och god fortsättning på året.

Anonym
Jag ser att LegaliseraNejs inlägg ovan nu har blivit Anonym.

See User information
knack knack det är pastor Carbin.....är det nå´n hemma på avdelningen.......jag hittade en liten virrig gubbe i parken på väg till jobbet idag.
Han sitter å mumlar om att -det var två attentat jag vill ha betalt för båda- om och om igen.
Å så har ha lite dåligt samvete för några som inte hann ut, säger han.
Ska jag ta ner honom till mej med en gång eller ska ni låna fjanten en stund?

Posted on: 2007/1/9 20:37

Anonym
censur av eliten

Edited by maggot on 2007/1/15 23:44:15

See User information
Jag varmt rekomenderar www.bajs.dk

Posted on: 2007/1/13 3:42
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson

See User information
"analdoktorn" heter proktolog, fan har du tappat greppet psilo?

Posted on: 2007/1/13 3:44
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson

Anonym
Quote:
Philocyber:
Tjocka Berta var snabb på kameran och lyckades fånga en bild mitt under "töjningsträningen" ute på sjukhusets fina rastgård på baksidan.

Jag trodde att det var er nya vattenflaskhållare "Rektum" från det inverterade Ikea! Svårt att hålla vattnet kallt på en sån plats bara!

Anonym
Tingesten är faktiskt i vax. Den gjordes på Avdelningen på patient Psilos enträgna begäran. Den ska nu börja serietillverkas i plast av Hallyburtons dotterbolag Microhall (dess systerbolag Hallintruder är ju huvudsponsor av Avdelningen) som återvinningscentraler för glas, och ställas ut på allmänna platser, såsom utanför äldreboende och dagis etc.

Mona Sahlin bad att få den första, och hon sa att hon skulle se till att myndigheterna får ut dem ÖVERALLT.

Patient Psilo stod självfallet modell.

Edited by novax on 2007/1/13 15:29:38

Anonym
Två frågor:

1. Vem stoppade in flaskan?

2. Togs flaskan verkligen ut efter modelljobbet eller fastnade den?

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
Två frågor:

1. Vem stoppade in flaskan?

2. Togs flaskan verkligen ut efter modelljobbet eller fastnade den?

1. Det var faktiskt inte någon, utan det var förhoppningsvis de sista resterna som kommer att komma ut genom Bertas lavemangsbehandlingar.

2. Flaskan är lyckligtvis fritagen - Berta tog i så det knakade i den stackars flaskan. Den kommer att kröna Avdelningens Installation - ett eh... vi kan väl som man gör i samhället sedan femtiotalet... kalla det för Konst... En installation som ska heta "Monument över kosmos värst och djupast degenererade före detta mänsklighets vidrigheters krumbukter och krumelurer."

Posted on: 2007/1/13 22:21
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Slutsats: Somnar man på fyllan i en ökänd soffa så kan man bli spoonad i arslet.

Posted on: 2007/1/14 2:39

« 1 2 (3) 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper