vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 7 »


Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#1


See User information
Gus Grissom satte en citron på "mån landaren" och bjöd in pressen som högsta hönset för Apollo 1, för detta blev han och två till gasade och brända i ren syrgas och tom. den officiella obduktions rapporten säger spår av cyanid i dödliga mängder.

Posted on: 2007/1/6 5:18

Edited by BuckFush on 2007/1/6 5:49:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#2
Mycket intressant.

Var har du källorna till detta?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#3


See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Gus Grissom satte en citron på "mån landaren" och bjöd in pressen som högsta hönset för Apollo 1, för detta blev han och två till gasade och brända i ren syrgas och tom. den officiella obduktions rapporten säger spår av cyanid i dödliga mängder.


Du får gärna länka till detta, sen är jag väldigt intresserad av din rubrik, kan du inte förklara den lite?
För rubriken köper jag rakt av, det har aldrig varit 13 personer på månen. Men tyvärr är detta enda rätta i din tråd, resten är FEL.

Hur blir man "gasad" av ren syrgas?

Du har uppgett att det fanns syrgas i kapseln, men hur bildar man cyanid av syrgas?

Posted on: 2007/1/6 15:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#4


See User information
Jag har för mig att Bart Sibrel tog upp det:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=26212#forumpost26212

Posted on: 2007/1/6 15:55
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#5
Frågorna blir bara fler och fler, svaren färre. Övertygelsen av att jordgubbar aldrig har vandratt eller åkt månbil på månen blir bara starkare.

När telefonlistor, kvitton och dokument spårlöst försvinner från myndigheternas förvar. Så kan man inte undvika att känna misstanke av en ”lägga locket på” situation. Det händer allt oftare nu för tiden.

Om man tittar på hur månbilen uppförde sig på ”månen” Fjädringen på hjulen och hur bilens dragningskraft till markytan påminde om jordens förhållanden. Bilens beteende borde ha varit annorlunda vid 1/6 dragningskraft? Även sanden som sprutar upp bakom bilen faller likt jordens dragningskraft?
Presskonferensen säger en hel del.
Plussar man ihop det med flaggor, skuggor, Van Allen bältet, motiv, löften, politiken, den länkade intervjun och dåtidens teknik, så känns det uppenbart.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#6


See User information
Bara för att fler ställer korkade frågor så är väl detta knappast bevis för att det inte har hänt?? !!! Eller. Jag kan ju hitta på frågor som gör att du inte kan svara, gör detta saken mer eller mindre trovärdig?

Att du påstår saker förändrar knappast historien!!!!

Kom med fakta i stället för Disney inspirerade skit inlägg som inte har här och göra.

Fast om sanningen skall fram så gör dina inlläg det bara enklare att föklara det som hänt.

Posted on: 2007/1/7 1:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#7

Jag sa bara att bluffen känns uppenbar och varför jag känner så. Om du har en annan åsikt så är inte det något konstigt med det, det är ganska vanligt att det förekommer i våran vardag.

Det är helt i sin ordning att ställa frågor och göra påståenden på ett forum år 2007. Jag påstår att historien är fabricerad.

För mig räcker frågorna och tvivlen som bevis för att ”locket är på” och att det handlar om en gigantisk bluff. Men om du kräver mer bevis än så, då är det ditt problem.

Av dina tidigare inlägg att döma så är du redan så insatt i frågan. Du har studerat argumenten och byggt upp ett försvar av motargument. Du är snabb med att förlöjliga, som att kalla frågorna för ”korkade” Din strategi är uppenbar, lika uppenbar som månlandninges bluffen.

Ta det lugnt med utropstecknen. Olika åsikter frågor och svar borde inte var så upprörande utan borde istället betraktas som ett vanligt och naturligt fenomen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#8


See User information
Fjant, hur dammet faller ifrån hjulen avgörs av planetens gravitations konstant, inget annat. Det är THE SMOKING GUN EVIDENCE. Säger 9.82 N/kg något? (De satt och spånade runt i sin fyrhjuliga bil på "månen" och "regoliten" som flyger av hjulen följer samtliga fysiska lagar och råkar visa sig vara filmat på Jorden. Något som Kubrick inte kunde komma ifrån.

Posted on: 2007/1/7 3:51

Edited by BuckFush on 2007/1/7 4:07:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#9


See User information
Quote:

LegalizeNOW wrote:

Jag sa bara att bluffen känns uppenbar och varför jag känner så. Om du har en annan åsikt så är inte det något konstigt med det, det är ganska vanligt att det förekommer i våran vardag.

Det är helt i sin ordning att ställa frågor och göra påståenden på ett forum år 2007. Jag påstår att historien är fabricerad.

För mig räcker frågorna och tvivlen som bevis för att ”locket är på” och att det handlar om en gigantisk bluff. Men om du kräver mer bevis än så, då är det ditt problem.

Av dina tidigare inlägg att döma så är du redan så insatt i frågan. Du har studerat argumenten och byggt upp ett försvar av motargument. Du är snabb med att förlöjliga, som att kalla frågorna för ”korkade” Din strategi är uppenbar, lika uppenbar som månlandninges bluffen.

Ta det lugnt med utropstecknen. Olika åsikter frågor och svar borde inte var så upprörande utan borde istället betraktas som ett vanligt och naturligt fenomen.


Till skillnad från dig behöver jag inte "bygga upp" ett försvar, det räcker att kunna grundläggande och elementära saker i vår natur och omgivning. Behöver inte ställa frågor som är helt orelevanta för att jag skall förstå sanningshalten i dina påståenden. Bye the way, så har du inte konkretkt sagt vad som är fel utan bara flummat med "att det finns så många frågor".

Jag hoppas för din egen skull att du inte hamnar i problem med rättvisa och att du då godtar samma svaga krav på bevis för en fällande dom, för då ligger vi alla risigt till.

Skall något granskas så är det BARA INNEHÅLLET som är relevant, INTE mängden frågor. Trodde jag var ganska klart, men tydligen inte för dig.

Tycker du verkligen att antalet frågor är det som gör en sak till något skumt?
Tittar man på innehållet i dessa frågor som Månlandningen har genererat så är dom på så låg nivå så att en normalbegåvad person kan rensa bort 90% av dessa idiot frågor och ta tag i dom kvarvarande 10 % och göra något vettigt av dom.
Så kom igen då, ställ dina frågor så skall jag ta dom som en man.

Men du kanske har lånat Void´s ryggrad? I så fall blir det samma masaker som förra gången. Det blev så pinsamt för Void så han till slut gav upp och fick slicka sina så i en annan tråd.

Posted on: 2007/1/7 15:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#10


See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Fjant, hur dammet faller ifrån hjulen avgörs av planetens gravitations konstant, inget annat. Det är THE SMOKING GUN EVIDENCE. Säger 9.82 N/kg något? (De satt och spånade runt i sin fyrhjuliga bil på "månen" och "regoliten" som flyger av hjulen följer samtliga fysiska lagar och råkar visa sig vara filmat på Jorden. Något som Kubrick inte kunde komma ifrån.


N/kg Det skämtet skulle kunna gå hem på ett forskar party av rang. Vet du överhuvudtaget vad du skrivit?

A newton is the amount of force required to accelerate a mass of one kilogram at a rate of one meter per second squared.




Om du menar gravitationen så beskrivs den så här 9,82 m/ s2 inget annat. PÅ jorden är det 1G

Men det kanske du inte har koll på?

Och det är väldigt konstigt att INGEN vetenskapsman med utbildning har upptäck samma saker som du har gjort? Jag undrar varför? Har USA köpt ALLA vetenskaps män på jorden så att dom skall vara tysta?

Posted on: 2007/1/7 16:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#11


See User information
Det är rätt intressant att någon intelligent människa kan tro att vi varit på månen efter att ha sett detta. Det är ju så uppenbart att de fejkade det:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1545215479860438866

Posted on: 2007/1/7 16:26
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#12
Quote:

Nogi wrote:
Quote:

LegalizeNOW wrote:

Jag sa bara att bluffen känns uppenbar och varför jag känner så. Om du har en annan åsikt så är inte det något konstigt med det, det är ganska vanligt att det förekommer i våran vardag.

Det är helt i sin ordning att ställa frågor och göra påståenden på ett forum år 2007. Jag påstår att historien är fabricerad.

För mig räcker frågorna och tvivlen som bevis för att ”locket är på” och att det handlar om en gigantisk bluff. Men om du kräver mer bevis än så, då är det ditt problem.

Av dina tidigare inlägg att döma så är du redan så insatt i frågan. Du har studerat argumenten och byggt upp ett försvar av motargument. Du är snabb med att förlöjliga, som att kalla frågorna för ”korkade” Din strategi är uppenbar, lika uppenbar som månlandninges bluffen.

Ta det lugnt med utropstecknen. Olika åsikter frågor och svar borde inte var så upprörande utan borde istället betraktas som ett vanligt och naturligt fenomen.


Till skillnad från dig behöver jag inte "bygga upp" ett försvar, det räcker att kunna grundläggande och elementära saker i vår natur och omgivning. Behöver inte ställa frågor som är helt orelevanta för att jag skall förstå sanningshalten i dina påståenden. Bye the way, så har du inte konkretkt sagt vad som är fel utan bara flummat med "att det finns så många frågor".

Jag hoppas för din egen skull att du inte hamnar i problem med rättvisa och att du då godtar samma svaga krav på bevis för en fällande dom, för då ligger vi alla risigt till.

Skall något granskas så är det BARA INNEHÅLLET som är relevant, INTE mängden frågor. Trodde jag var ganska klart, men tydligen inte för dig.

Tycker du verkligen att antalet frågor är det som gör en sak till något skumt?
Tittar man på innehållet i dessa frågor som Månlandningen har genererat så är dom på så låg nivå så att en normalbegåvad person kan rensa bort 90% av dessa idiot frågor och ta tag i dom kvarvarande 10 % och göra något vettigt av dom.
Så kom igen då, ställ dina frågor så skall jag ta dom som en man.

Men du kanske har lånat Void´s ryggrad? I så fall blir det samma masaker som förra gången. Det blev så pinsamt för Void så han till slut gav upp och fick slicka sina så i en annan tråd.








Du uppfattade mitt inlägg alldeles korrekt med andra ord. Frågorna blir bara fler och fler. Men du ville inte uppfatta att svaren blir färre och mer diffusa.

En del tar livet så allvarlig att de behöver bevis för allt. Andra kan nöja sig med den mest logiska förklaringen och åternjuta livet och dess sanning.

Ett innehåll utan frågor är just vad man vill skapa, det var ganska genomskinlig för att komma från dig.

Skumt och misstänksamt blir det först när svaren blir färre och dokument spårlöst försvinner. Kan inte förstå hur du kunde missa det i mitt tidigare inlägg?

Anledningen till att normalbegåvade människor sortera bort 90% av frågorna handlar om skolning och förnekelse. Andra ifrågasätter dem.
Vettigt, anser man ofta om sig själv och sitt ego, det är inte säkert att andra uppfattar det så. Det är förmodligen en tolkningsfråga om vilka personligheter som man kommer överens med.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#13


See User information
Nogi <-- Så med andra ord anser du att vi andra som tvivlar på en del händelser i historian inte är av normalbegåvning??

Ställ dig frågan, kan det vara du som inte anväder din fulla begåvning? Tycker du bara att vi ska lita på vad den officiella forskarvärlden kommer fram till, tänk om nån styr över den informationen som kommer därifrån, vad händer då med människans uppfattning om diverse händelser?

Du ser väl hur media fungerar, censuren lyser genom skarpt där, kan detta patetiska fenomen finnas inom andra samhällsgrupper?

Posted on: 2007/1/7 16:44
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#14


See User information
Quote:

LegalizeNOW wrote:
Du uppfattade mitt inlägg alldeles korrekt med andra ord. Frågorna blir bara fler och fler. Men du ville inte uppfatta att svaren blir färre och mer diffusa.

En del tar livet så allvarlig att de behöver bevis för allt. Andra kan nöja sig med den mest logiska förklaringen och åternjuta livet och dess sanning.

Ett innehåll utan frågor är just vad man vill skapa, det var ganska genomskinlig för att komma från dig.

Skumt och misstänksamt blir det först när svaren blir färre och dokument spårlöst försvinner. Kan inte förstå hur du kunde missa det i mitt tidigare inlägg?

Anledningen till att normalbegåvade människor sortera bort 90% av frågorna handlar om skolning och förnekelse. Andra ifrågasätter dem.
Vettigt, anser man ofta om sig själv och sitt ego, det är inte säkert att andra uppfattar det så. Det är förmodligen en tolkningsfråga om vilka personligheter som man kommer överens med.


Jo tjena!

Vad är det inom vetenskapen som gör att vi som läst på och forskat är förda bakom ljuset?

Ta en boll släpp den, vad händer?

Vill jag att den skall ramla mot marken eller är det vedertaget och bevisat att den gör det?

Blanda inte ihop humanistiska diskussioner med vetenskapliga, gör du det så får du just dina frågor som inte får svar.

Vill du diskutera annat som har med humanistiska frågor och göra så byt tråd. Vill du diskutera månlandningarna så har du inte mycket att komma med tydligen.

Posted on: 2007/1/7 16:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#15
Quote:

TeBe wrote:
Nogi <-- Så med andra ord anser du att vi andra som tvivlar på en del händelser i historian inte är av normalbegåvning??




För mig är en ”normalbegåvad” någon som inte ifrågasätter någonting, utan väljer att tro på allt som man skolas till.
”Begåvad” är för mig någon som tittar närmare på helheten och som ifrågasätter den.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#16


See User information
Quote:

LegalizeNOW wrote:
Quote:

TeBe wrote:
Nogi <-- Så med andra ord anser du att vi andra som tvivlar på en del händelser i historian inte är av normalbegåvning??




För mig är en ”normalbegåvad” någon som inte ifrågasätter någonting, utan väljer att tro på allt som man skolas till.
”Begåvad” är för mig någon som tittar närmare på helheten och som ifrågasätter den.


Då tillhör du inte dom sistnämnda eftersom du inte sett till det hela!

Du tycker heller inget om fakta i "målet" du tycker bara att det är antalet frågor som bestämmer om en sak är sann eller inte.

Forskningen går ut på leta fram nya saker och funktioner, efter man gjort det så skall det verifieras, där har du skillnaden, vi MÅSTE bevisa saker, till skillnad från en humanistisk frågeställning.

Men åter igen, tala om för mig vad som ÄR fel inte hur många fel det är. Debatten blir ju omöjlig. Men som sagtr jag tror inte du vet eller kan något om detta så det är därför du inte törs ta debatten.

Posted on: 2007/1/7 17:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#17


See User information
Nogi wrote:
Quote:



Men åter igen, tala om för mig vad som ÄR fel inte hur många fel det är. Debatten blir ju omöjlig. Men som sagtr jag tror inte du vet eller kan något om detta så det är därför du inte törs ta debatten.



Vad som är fel?

Du menar bortsett från linorna de drog upp astronauterna med för att fejka gravitationen?

Vilkket syns rätt tydligt på den här filmen:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1545215479860438866

Posted on: 2007/1/7 17:13
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#18


See User information
Quote:

TeBe wrote:
Nogi <-- Så med andra ord anser du att vi andra som tvivlar på en del händelser i historian inte är av normalbegåvning??

Ställ dig frågan, kan det vara du som inte anväder din fulla begåvning? Tycker du bara att vi ska lita på vad den officiella forskarvärlden kommer fram till, tänk om nån styr över den informationen som kommer därifrån, vad händer då med människans uppfattning om diverse händelser?

Du ser väl hur media fungerar, censuren lyser genom skarpt där, kan detta patetiska fenomen finnas inom andra samhällsgrupper?


Det är sådana som DU som vill ändra historien, men om du då sitter på sådan information som skulle om kullkasta historien, varför gör du inte det då?
Du skulle kunna tjäna massor av pengar på det.
Ingen forskare har bestridit detta med hur månlandningarna gick till. Du tror attså att ALLA forskare och vetenskapsmän på jorden är köpta av USA? Stor humor, stor humor.

Dra nu bara inte upp Bill Kaysing som jobbade som en sorts bibliotekarie på Rocketdyne fram till 1963, han har ett Bachleor degree i English i ryggen, han är inte en veteskapsman.

Posted on: 2007/1/7 17:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#19


See User information
Quote:

Lightsaber wrote:

Vad som är fel?

Du menar bortsett från linorna de drog upp astronauterna med för att fejka gravitationen?

Vilkket syns rätt tydligt på den här filmen:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1545215479860438866



Jo den filmen är ju seriös.....

Men du kanske kan förklara hur mycket X-ray vi skickat ut i rymden för att mäta vilka ämnen månen är gjord av?

Trodde inte det heller.

Eller du kanske kan ännu en gång beskriva hur många bilder dom 12 astronauterna tog på månen!

Tänk på vad du skriver nu, så du inte gör bort dig igen. Void har redan gjort det.

Posted on: 2007/1/7 17:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#20
Quote:

Nogi wrote:
Vill du diskutera annat som har med humanistiska frågor och göra så byt tråd. Vill du diskutera månlandningarna så har du inte mycket att komma med tydligen.



Jag hade ingen direkt önskan om att föra en diskussion med dig när jag gjorde inlägget. Du har visat ganska klart var du står. Jag har inga frågor till dig heller, Det var du som flög på mitt inlägg med kommentarer. Och jag bara svarade. Men någonstans så hakade du upp dig på ”Bevis” fast jag förklarade för dig att min känsla var uppenbar.
Reflektioner min vän, det är helt i sin ordning att ha sådana på ett forum år 2007. Sen om du tolkar det som ”du har inget att komma med” då är det ditt problem? Eller menar du att det är ”normalbegåvat” att ha en attityd som kallar andras inlägg för
”korkade”
”Du har inget att komma med”
?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#21


See User information
Så hur lyder din förklaring till det vi ser på filmen?

Du gnäller på andra om de inte svarar på frågor så vad sägs om att
leva som du lär?

Till skillnad mot för dig så utger sig varken jag eller någon annan på forumet för att vara någon insatt expert i ämnet men förklara gärna hur man tar sig förbi Van-Allen bältet levande, varför det ska ta 50 år innan man kan göra en "ny" resa och hur 700!!???? lådor material från månlandningarna kunde försvinna från Nasa:s arkiv strax efter att en fotograf hade begärt ut dem för att redigera och publicera dem. Lådor som enligt beräkningar ska ha vägt ca: 1 ton sammanlagt.


Så, vad blir det, raljera eller förklara?

Du som är så seriös att du t.om går under olika nickname på forumet.

Posted on: 2007/1/7 17:29
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#22
Quote:

Lightsaber wrote:
Så hur lyder din förklaring till det vi ser på filmen?

Du gnäller på andra om de inte svarar på frågor så vad sägs om att
leva som du lär?

Till skillnad mot för dig så utger sig varken jag eller någon annan på forumet för att vara någon insatt expert i ämnet men förklara gärna hur man tar sig förbi Van-Allen bältet levande, varför det ska ta 50 år innan man kan göra en "ny" resa och hur 700!!???? lådor material från månlandningarna kunde försvinna från Nasa:s arkiv strax efter att en fotograf hade begärt ut dem för att redigera och publicera dem. Lådor som enligt beräkningar ska ha vägt ca: 1 ton sammanlagt.


Så, vad blir det raljera eller förklara?

Du som är så seriös att du t.om går under olika nickname på forumet.




Väntar på svar med spänning. eller är detta frågor som hamnar innom 90% regeln som du väljer att sortera bort? och väljer ut 10% som du istället vinklar och förlöjligar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#23


See User information
Quote:

Nogi wrote:
Quote:

Lightsaber wrote:

Vad som är fel?

Du menar bortsett från linorna de drog upp astronauterna med för att fejka gravitationen?

Vilkket syns rätt tydligt på den här filmen:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1545215479860438866



Jo den filmen är ju seriös.....




Den filmen är gjord av David S Percy, som vi kan läsa följande om på wikipedia:

"David S Percy, born and educated in London, is a TV producer and expert in audiovisuals technologies, member of the Royal Photographic Society of Britain and Vice-President of the Finchley Cinévideo Society. He has been the author of various TV and radio documentary shows."

Posted on: 2007/1/7 17:58
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fake it to the moon, 13 nollor som aldrig var där
#24


See User information
de konstiga sakerna vi ser kan man inte förneka. det svåra tycker jag däremot är att förstå själva genomförandet; man vet ju som tidigare att konspirationer sällan håller om den innefattar många människor (informationen läcker ut), och hur många skulle behöva ingå i denna? massor. bill clinton kunde ju inte ens ligga med en tjej utan att det kom ut

Posted on: 2007/1/7 20:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 ... 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
66 user(s) are online (66 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 66

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS