vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Dagens Dr Klot - eller: Dr Klot går igen

See User information
Vill bara meddela att vi har stoppat stängningen av Avdelningen.
Vi har alla sett effekterna av den senaste kometsvansen: Ett allvarligt utbrott av JätteNewAge-flunsan har brutit ut.

Då denna flunsa oftast får effekten att dölja ens sanna natur fullständigt - och därmed leda till distinction innan år 2012 års utgång... - och då även omintetgöra våra uppdragsgivares önskan om att kunna nyttja de intagna som robotiserade energisuktare för agendans framåtskridande... - så är det nödvändigt. Alla försöksutskrivningar annulleras härmed.

Incheckning, avlusning, utskällning, påimplantering och elbehandling inleds i morgon klockan 07:36:50. Pip.

Posted on: 2007/1/9 23:12
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Dagens Dr Klot - eller: Dr Klot går igen

See User information
Är det aktuellt för tvångsvård?

Posted on: 2007/1/10 0:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jo, enbart, det kan ses som tvångssjälavård.

Klockan 19 inleds undersökning och överhalning av de intagna objekten.
Tjocka Berta går omkring och sjunger lovsånger över att Avdelningen fortsätter.

Väl mött.

Posted on: 2007/1/10 11:41

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Patient klot har varit ute på permission med läkare Psilo och promenerat och shoppat på stan idag. Herr klot var så glad och provar sin fina leksak (pump) han inhandlade. Han fångades på denna filmen framför Överläkare Psilos fina röda bil då han precis provsuttit den.

http://www.haywireplanet.co.nz/movie. ... category=7&sort=date+desc

See User information
Som vi vet så har patient Psilo koll på de surrogatgrejer som han tror kan hjälpa honom i tillvaron - hur var det med din store hund...

Det här är patient Psilos bil som han leker med under sina klarare stunder på Avdelningen:

Resized Image

Detta är min "bil" som jag har för att både kunna hålla schack på Avdelningen, ha skydd mot New Age-attacker och ha alla tekniska faciliteter för att kunna stå iständig kontakt med mina hedervärda uppdragsgivare.

[img align=left]http://www.niot.net/niot_570/hummer%20h1%20(10).jpg[/img]
Edit: Den visas inte - bugg någonstans... länken funkar i webbläsare.

Posted on: 2007/1/11 15:55

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:
Psilo:
Patient klot har varit ute på permission med läkare Psilo och promenerat och shoppat på stan idag. Herr klot var så glad och provar sin fina leksak (pump) han inhandlade. Han fångades på denna filmen framför Överläkare Psilos fina röda bil då han precis provsuttit en.

http://www.haywireplanet.co.nz/movie. ... category=7&sort=date+desc

Undrar om nån har märkt vad som sker till höger i bild på sidan Psilo länkat till?

En ung kvinna med vita shorts och rosa topp har drabbats av Creutzfeldts-Jacobs syndrom ""bovin spongiform encephalopathi" eller det som i folkmun kallas galna kosjukan!

Den där sjukdomen som i vanliga fall löser upp hjärnan till mjukost eller en vattnig svampkonsistens precis som vid alltför flitigt användande av XTC och som bl.a. ger okontrollerade skakningar i slutskedet.

Sjukdomsviruset missade stället där hjärnan skulle ha funnits eftersom den bara hittade silikonimplantat där... det enda justa stället att attackera vad således denna bakdel som bara skakar och skakar.

http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3870

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper