Vakencorner
|
Anonym
|
Ponera de "vakna" träffas
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om alla vi på vaken hade träffats idag, vi säger på gotland så tror ja det hade uratrat i slagsmål hur "vaket" är det.
|
||||
|
||||
|
Re: Ponera de "vakna" träffas
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Skulle du komma tex. till Klinte och tjafsa så skulle det bli ett jävla liv, inte för att du gjorde något fel utan de är idioter och de skulle göra som de som bor där, i infokriget så är de kleine bonzar. (Gotlänsk dialekt som betyder svaga feta katter), tro mig jag har bott på Gotland i 12 år och de är tamefan de mest korkade idioter du kan hitta. Jag rekomenderar semester i Lettland i stället
![]() Det är dags att fistfucka LC2 och Terrorstorm i nyllet på dem.
Posted on: 2007/1/13 0:54
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Och jag har själv gjort det men vi talar om folk som är så korkade de kan inte ens knyta sina skosnören utan hjälp. (Potentilla US Army recruits som tar tusentals illegala invandrare och Cat 4, IQ mellan 75 till 85, det är svårt att öppna en dörr och då tror man att "Wrestling på TV är äkta") WWF or WTF eller vad. Fan när jag var Lieutenant så behövde jag inte förklara vad jag menade men mycket har hänt på 16 år.
På dem gamla goda tiden så blev instuktionera omedelbart åtlydda men det var innan de sniffade för mycket DU. Det var faktiskt kul att köra M1A1 Abrams. [Sedan kom blattarna hit, som flera på forumet klagar över, som tex. gruppvåltäkter osv.] men va fan, är det inte kulturberikande? Jag körde i alla fall över packet med med M1. [Blattar splattar och resten flyttar till Sverige] Bajsa på töntiga möten, vi lever i 21 århundradet ta och spegla tex. http://nw0.info/?p=Documentaries/ och dista the stuff med bt eller direct download. Om man vill köra the stuff i nyllet på idioter på stan så gör man det på egen risk. Några muppar försökte (och ville ha mina pengar), jag nästan höll på att skjuta dem.
Posted on: 2007/1/13 2:34
Edited by BuckFush on 2007/1/13 2:51:41
Edited by BuckFush on 2007/1/13 2:54:32 Edited by BuckFush on 2007/1/13 3:30:44 Edited by BuckFush on 2007/1/13 3:33:46 |
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Och de var faktiskt avföring hemmahörande i Basra, sådant shit som kommer att bo i Rosengård.
Posted on: 2007/1/13 3:38
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Maggot: Varför skulle det bli slagsmål? Du menar för att en del människor inte har koll på sitt temperament eller för att voffarna plötsligt skulle få för sig att vål löser alla problem? Jag tror inte det finns nån omedelbar poäng i att alla på ett forum träffas. Ett forum fungerar väl som ett filter mot idioti och egofixerade töntar. Smågrupper på tre personer tycker jag verkar bättre. Med vilka då? Me, myself and I! ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jojo,...gamle maggot är ju inte direkt främmande för ett uppfriskande slagsmål...hehehe
,...hur var det med brottningsmatchen med vakten utanför 7:ans ölhall? Mäster Psilo... ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jaxtone - "din positiva tänkare". "...ett filter mot idioti och egofixerade töntar..." - tillåt mig småle... Det är en tratt för dem. New Age-aliens håller i den. De som gläds mest är forskarna som får reslutaten från Avdelningen ![]()
Posted on: 2007/1/13 10:43
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hehehe,...ja vaken.se är en magnet och tratt för allehanda kreatur,...det verkar som att det bara är "konstiga människor" som håller till på vaken.se.
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jepp - det är snart bara du och jag som är "som man ska".
Posted on: 2007/1/13 10:50
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
jo, jag vet... ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja och vi ska kalla oss "vakna" detta forum har råkat ut för både det ena och det andra. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
det är då fan att detta ska komma på tals enda gången jag varit i ett slagsmål (de senaste 5åren) ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hahaha JA! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Har Maggot slagits? Det var det värsta! Vem vann?
Tjejen eller Maggot? ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag försvarade mig snarare....
Det var en sådan där "frivilighetsarbetande vakt" där som var psykolog oxå vi hamna i brottningsmatch för ca 1 år sedan eller 2. jag är rädd för att han van men ingen kom till skada förutom att min keps blev lite sliten och smutsig |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login