vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



jordan maxwell länkar någon?
#1


See User information
bra länkar till jordan maxwell grejjer önskas :)

Posted on: 2007/1/18 0:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: jordan maxwell länkar någon?
#2
Börja med att regga dig på Conspiracy Central.

http://conspiracycentral.net:6969/ (snabbt och enkelt att få inloggning, sen kan man vara konstant inloggad).

Jag har dragit ned de mesta av mina Jordan Maxwell filmer och intervjuer där. Så fort Jordan ger någon ny intervju så brukar den alltid hamna på CC. En riktig guldkälla helt enkelt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#3


See User information
Det går ju alltid att söka på http://www.video.google.com och youtube och liknande.

Posted on: 2007/1/18 1:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#4


See User information
tack void... vet du om man kan tanka hans e-books nånstans utan o pröjjsa? jag e både fattigman o snåljåp :)

Posted on: 2007/1/18 2:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#5


See User information

Posted on: 2007/1/18 11:40
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#6


See User information
Koolers... ska arbeta mig igenom detta :) en fråga till er lite mer insatta, är jordanmaxwell den ultimata experten? han har bra etymologiska härledningar av ord o sådär, men finns d områden där man hellre ska lyssna på nån annan? egen research e nog bäst men jag har inte tid :)

Posted on: 2007/1/18 14:52
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#7


See User information
jordan kan sitt..........men för att få en bra bild av det som sker så måste du lyss till fler uttalanden........det finns de som kan sammanfatta det hela här på sidan.......men anomalierna är så många så att det är ingen med förståndet i behåll som vågar säga att det är si eller så.................tänk själv men backa inte från att fråga............................

Posted on: 2007/1/18 15:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#8


See User information
ålrajty then.. tror ni att halie selssie(etiopiens gamla kung) va frimurare eller är d nån som har nån referens till det? rastafarisnubarnas "gud". personligen tycker jag att d e nåt fishy me hela grejjen

Posted on: 2007/1/18 15:04
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#9


See User information
hej de e lasse från etiopia handlar om "lejonet av juda"som blivit en religion för somliga "vegeterianer" (jag) men att anta att de skulle få någon roll i spelet är nog ett feltänk.

Posted on: 2007/1/18 15:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#10


See User information
jag har mkt rasta vänner.. men jag ser det som misinformation, altså att människor som kan tänkas få upp ögonen för saker o ting får en "cover-story" istället.. men jag känner till d där med lejonet av juda stam och the seven seals och påven o etiópien o allt d där. men jag ser ytterst lite substans i detta..

Posted on: 2007/1/18 15:16
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#11


See User information
problemet (inte mitt) är att människor som krökar till är tämligen ofarliga ty de minnas inte gårdagen.
men rastafolk samtalar och minns vad som sades dagen efter.......kan komma till en logisk slutsats som kan vara farlig......så sup å glöm..........och foga dig...............(inte jag)

Posted on: 2007/1/18 15:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#12


See User information
även jag.............

Posted on: 2007/1/18 15:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#13


See User information
Jag vet inte om det finns någon ultimat expert, förutom den visdom som bor i varje människas själ. Men av alla de hundratals personer jag läst eller lyssnat till är Jordan Maxwell defintivt en av dem jag lärt mest av.

Andra som besitter enormt mycket kunskap och som man definitivt bör kolla in om man är intresserad av ämnet är:

Alan Watt; en ocean av kunskap om historia, hemliga sällskap, politik
och elitens agenda m.m.

http://www.cuttingthroughthematrix.com/

Michael Tsarion; extremt skärpt och påläst kille med breda kunskaper inom såväl konspirationer som religion, historia
och de tekniker som används för att manpulera oss m.m.

http://www.taroscopes.com/

Jim Marrs; störtskön lirare med 40 års journalistisk erfarenhet och synnerligen stora kunkaper om elitens historia och vad de sysslar med. Anses vara USA:s om inte världens främste expert på Kennedymordet. Jim var förresten den som skrev boken "Crossfire" som låg till grund för Oliver Stones film JFK.

http://www.jimmarrs.com/

William Cooper; Sanslöst påläst snubbe som i sin "Mystery Babylon Series" presenterade historien om "Illuminate" från begynnelsen. Prejades av vägen av amerikanska agenter så att han fick amputera ett ben och blev senare dödad i en eldstrid med amerikansk polis.

http://www.hourofthetime.com/Hour_of_the_Time/HOME.html

David Icke; den mest kände av världens avslöjare av konspirationen mot mänskligheten och också den mest kontroversielle p.g.a sin teori om "shapeshifters" och reptiler. Men oavsett vad man tror om det så är David Icke en av de som gjort ett gigantiskt jobb för att exponera och försöka förklara vad eliten gjort och gör mot oss.

http://www.davidicke.com/component/option,com_frontpage/Itemid,1/


Sen finns ju förståss Alex Jones och många till som sliter häcken av sig för att försöka föra ut budskapet om vad i helvete det är som egentligen pågår bakom våra ryggar.

Posted on: 2007/1/18 15:27
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#14


See User information
jag har inget emot öerter men gillar inte alkohol så jag instämmer.. tack för länkarna lightsaber. ska checka igenom det :) återkommer när jag harmer kött på benen

Posted on: 2007/1/18 15:34
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#15


See User information
hur fan tankar man grejjer på conspiracycentral? hajjar inte riktigt... ifall nån kan hjälpa mig så blir jag ytterst tacksam :)

Posted on: 2007/1/18 20:56
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#16


See User information
Först och främst måste du ha ett bittorrent program för att ta hem torrent filer.

Det här är utmärkt:

http://download.softpedia.ro/dl/2cfc1 ... NET/SHARING/BitSpirit.exe

När du installerat det så är bara att gå in på Conspiracy Central och klicka på download länken till det du vill ladda hem.

Jag antar att du registrerat dig på CC redan för det måste man göra.

Lycka till!

Posted on: 2007/1/18 21:05
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#17


See User information
tack lightsaber :) förresten, va tycker du om droger? bra/dåligt? om bra vilka droger tycker du är bra?

Posted on: 2007/1/18 21:35
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#18


See User information
Kärlek är den bästa drogen. Annars blir det väl ett antal bärs och någon flaska vin i månaden. Jag vill inte rekommendera någon att ta droger men jag är övertygad om att inte alla är skadliga. Dock gör ju de allra flesta mer skada än nytta och riskerar ju att sabba både skallen och kroppen.

Här är 2 snubbar som är rätt insatt i ämnet:

http://www.thehemperor.net/

Finns även en del intervjuer om du går på archives:

Posted on: 2007/1/18 22:04
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: jordan maxwell länkar någon?
#19


See User information
alltid föredragit "örter" framför annat. en bärs me farsan e nice men "örter" e nog d bästa alternativet

Posted on: 2007/1/18 22:19
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
24 user(s) are online (24 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 24

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS