vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Vad ska vi göra åt sådanna som efekto?

See User information
Quote:

tiimoun wrote:
det e just det här jag menar....en människa sitter å fördelar vad den tror sig kan kalla för info genom att citera andra!!!
vad har du själv för åsikt?????????
vad tycker du??
vem är du???
vem vill du vara??
eller rättare sagt vem vill du efterspegla???
att ge mig ett citat från tomas jefferson får mig bara att tro att du är heeelt lost!!!
vem e fadde Darwich?
du verkat veta!!!

släpp sargen,kom in i matchen...den tar snart slut!!
citat av leif boork...hockey tränare i brynäs if!!!

Eller: släpp sarg en, kom in i match en...den tar snart slut!!
citat av leif bo ork...hockey tränare i brynäs if .

Posted on: 2007/1/20 9:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"min enda fråga till denna persona förblir denna.
Är du upplyst eller illuminerad "

Är inte det samma sak på olika språk?

Posted on: 2007/1/20 17:56
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hmm Kan vi diskutera Roten till ondskan och dom hemliga agendorna istället för sånt här tjafs.

Vi var ju så jävla nära innan sidan blev hackad.

Ta upp israel spåren igen och sluta hålla på med BS.

Snart hoppar man av detta och går ut i krig privat på allvar.

Om det är såhär det ska hålla på är det meningslöst låt dom topic som behandlar roten stå på listan istället.

Börjar ha mina tvivel om vaken.se och dess användare.
Om det ska vara en sanningssida så låt oss då gå tillbaka till dom gammla issues innan sidan blev hackad.

Expose Challange Act.

Anonym
Wingchun?

Menar du när sidan blev hi-jackad av (E) i somras som en privat hämndaktion mot mig då han totalt missförstått allt jag står för eller när den blev hackad nu senast?

Anonym
Nu senast Jaxtone när vi hade många topics om Våra Politiker- Zion-Babylon-Osv Osv.

Expose Challange Act.

See User information
Men denna tråd är till för att diskutera hur vaken skall administreas för att kunna hålle en hög nivå på forumet.

Ett troll kan lätt komma in och sabba hela vaken med att skriva dumheter. Hur skall man hantera dessa.

Låsa trådar, Cencurera, Banna, Moderera?

Vilka verktyg skall admins använda och hur får vi medlemarna bakom oss så att det inte blir tjafs så fort en moderator gör någonting.

Konspirationsmedvetna människor är de mest måna om öppenhet som finns, så det är inte lätt att göra moderering utan att minst tre medlemar börjag tjata om censur och forumet sjunker ned i en spiral.

Det kommer altid att finnas troll på vaken. Knäppa, avundsjuka eller betalda. Det krävs handlingsplaner och det måste finnas ett starkt stör för moderatorerna och dess uppgifter.

Posted on: 2007/1/20 20:48
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Moderatorerna har mitt fulla stöd att göra vad dom vill med sitt forum.
Är man missnöjd kan man ju välja ett annat forum.
Men jag tror inte ni kan bli av "agenterna" dom har ju trots allt våra skattepengar och politiker bakom sig.
Det är ni som måste bestämma vilket håll vaken ska gå.

Posted on: 2007/1/20 21:12
Att se är inte att förstå

See User information
Låt dessa troll/desinformatörer hållas, det räcker att vi alla vårdar vårat språkbruk lite mer, ser att en del av använder lite onödigt känsliga ord i bland!

Dessa troll kommer dom flesta att genomskåda iaf, det är inget att oroa sig för, dessutom är det roligt att se hur dom undviker frågor och fortfarande påstår att WTC byggnaderna var byggda som ett ägg med ett bärande yttre skal, men dom glömmer gärna att skriva om dom 47st balkarna som var kärnan i byggnaderna..

Så låt dom hållas, vi moderatorer kan hålla oss till att städa upp språket och ev. påhopp som jag vill slippa, jag vet att frustrationen är stor hos vissa (även mig) men vi kommer få våra segrar så småningom.. När fler kändisar/artister kommer ut med sina tvivel om 911 i USA så kommer detta spridas i Sverige..

Nu senast Robert Redford..

http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_14461613.asp

Posted on: 2007/1/21 3:07
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:
Micro:
Men denna tråd är till för att diskutera hur vaken skall administreas för att kunna hålle en hög nivå på forumet. Ett troll kan lätt komma in och sabba hela vaken med att skriva dumheter. Hur skall man hantera dessa. Låsa trådar, Cencurera, Banna, Moderera?

Vilka verktyg skall admins använda och hur får vi medlemarna bakom oss så att det inte blir tjafs så fort en moderator gör någonting. Konspirationsmedvetna människor är de mest måna om öppenhet som finns, så det är inte lätt att göra moderering utan att minst tre medlemar börjag tjata om censur och forumet sjunker ned i en spiral. Det kommer altid att finnas troll på vaken. Knäppa, avundsjuka eller betalda. Det krävs handlingsplaner och det måste finnas ett starkt stör för moderatorerna och dess uppgifter.

Håller med TeBe. Så länge det inte handlar om förjävligt elaka personangrepp eller övertramp enl. lagen så borde väl bra argument kunna dissa den som inte har några.

Men lite hetsig måste debatten ändå få vara eller bli eftersom det handlar om ganska tunga grejer och då kommer givetvis känslor att svalla.

Det finns saker inom var och en av oss som är mer eller mindre känsliga att komma nära och oavsett om man säger sig vara fredlig eller en vansinnig krigare så finns det alltid en motkraft som attraheras eller bromsas av andras åsikter... eller hur micro?

See User information
Vi fortsätter på samma sätt då - mederering sker bara för personangrepp eller kolektiva angrepp mot någon.

Nu tar vi kursen mot paradiset och hissar seglen!

Posted on: 2007/1/21 11:38
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:
Nu tar vi kursen mot paradiset och hissar seglen!

Låter som Gary busey;) aii dags att släppa ankaret.

Posted on: 2007/1/21 12:03
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper