vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

George W Bush´s frimurarhälsning på film!

See User information
Är det någon som har kläm om George W Bush erkännd Frimurare?

Om ni följer länken till filmen "911 In Plane Site" och spolar fram till 48.04 (om länken strular finns den under filmer här på vaken.se) så kan ni se hur Bush går ner från podiet och sätter sig ytterst på bänkraden mannen innanför sträcker fumligt armen mot Bush över kvinnans papper och trycker hans hand på ett mycket misstänkt sätt...

Det är nämligen precis så som två frimurare hälsar på varandra, tummarna trycker på handens ovansida antingen på eller mellan knogarna beroende på vilken grad de har.

Väldigt märkligt tycker jag om det är någon som är lite påläst skulle jag väldigt gärna vilja veta vad du tycker/tror!

911 In Plane Site

http://www.vaken.se/Filer/Filmer/911%20In%20Plane%20Site.avi

Posted on: 2005/7/20 3:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: George W Bush´s frimurarhälsning på film!
Det ända ja vet är att han e med i två andra hemliga sällskap

det mest kända är skull & bones

Välkommen till vaken.se föresten

KUL!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
En kamrat till mig klippte ut en bild där sveriges kung skakade hand med den nya påven. Det var en typist frimurarhandskakning.

Jag tror dock inte att man kan läsa ut för mycket från dessa incidenter. Man kan ju göra dessa handskakningar av misstag.

Posted on: 2005/7/20 10:00

See User information
Ja det är ju sant att det kan vara en slump.. men ni som har sett filmen vem är mannen han skakar hand med då?

Är det någon som har kvar svenska kungens hälsning. hade vart kul..

Posted on: 2005/7/20 13:16

Anonym
Jag tror inte knugen är frimurare. Han tackade nej när de erbjöd honom att bli ledare för hela frimurarsverige. Vet inte riktigt varför, men jag tror inte det är möjligt som kung att vara frimurare.

Fast han kan ju vara det i smyg......

Anonym
jag trodde knugen va frimurare någon slakts vaktare elle något sånt

och om han inte är det så ingår han på något sätt i något
elle så har han bara blivit informered

jag syftar på att
han var ju bla med på ett bilderbergsgruppmöte

tror det va 96

Anonym
Har också hört att han skulle ha varit med på Bilderberg, men jag är lite tveksam till den uppgiften. Kungen har ingen direkt makt, vilket gör honom betydelselös för eliten.

Anonym
President George Walker Bush skakar hand med sin far George Herbert Walker Bush. Handslaget är givetvis ett frimurar slag. Tydligt på långfinger knogen. Jag tänkte efter, och frågade andra. När man slår i hand, hur ofta missar man och träffar med tummen på knogen, ingen av oss kunde minnas, någonsin, men risken finns, allt är relativt :) ... Att dessa 2 missar för en gångs skull, nja... Jag tror inte det...

Om Kungen är frimurare, jag förmodar det, annars har man en väl synlig person som kan ställa sig upp och säga ifrån. Går inte att tillåta, om han vet hur det ligger till? Nja, kan man ju fundera på... Jag skall titta närmare på det, skulle va lite skoj...

Återkommer...

Anonym
ja det där med hälsningen verkar ju skumt

och A vem vet om han har makt eller inte han kanske är hjärnan bakom alltehop
abdikerat från maktet utåt sett men idag leder han hela frumurarrörelsen

inte för ja tror det

men det känns konstigt att han varit delaktig

http://www7.tripnet.se/%7Eesa/home/sve/innehall/bb/bb97.html

See User information
asså det var farsan som han skakade hand med och farsan som tog initiativet.. är han frimurare då? det verkar som det var meningen att trycka hand på det sättet enligt mitt tycke..

Svenska kungen kan mycket väl vara inblandad eller kanske inte inblandad men han vet kanske ändå om vad som pågår..

Posted on: 2005/7/20 18:05

See User information
Enligt svenska frimurarsidan så är kungen frimurarnas beskyddare eller något liknande..

Alla kungar har i alla tider varit frimurare. Det ser man på dräkterna som dom har vid högtider, där finns olika frimurarsymboler mm.

Posted on: 2005/7/21 15:29

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper