vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 6 7 8 (9) 10 11 12 ... 17 »

Anonym
Re: Bara svenska i skånsk skola
Jaxtone dom anonyma inläggen var mina varför dom blev anonyma vet jag inte-För trött för tillfället blandar ihop inläggen och lägger dem i o ordning osv osv för tröööööööötttttt.Att bemötta trångsynta omedevetenshetens perspektiv gör en trött.

Och maggot här har du angående dina sharia lagar.

Babylon grunden till alla religioner.

Babylon = illuminaty bland annat = Religion = Kontrol

Illuminatys uppgift ?

få folket mot varandra.

Spela inte med i spelet.

Upplys istället alltid

Fanatiker finns överallt i alla former trodde du kunde detta .

VERKLIGHET IDAG.

Illuminaty har redan 1000 tals lagar gällande kontrol och sodomi mm rikta in dig på vad som är gällande nu och vad som är veklighet.
Att pöka på djur och våldföra sig på dem tycker jag e personligt och jag har min jycke som e min pärla och skyddar han från illuminaty djur pedofiler.

En skam admin .Goodnight and goodbye

Edited by TheAssasin on 2007/1/25 4:26:38
Edited by TheAssasin on 2007/1/25 4:27:26
Edited by TheAssasin on 2007/1/25 4:28:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Du känner dig inte hemma någonstans utom hemma för att du är känslomässigt omedveten men inte helt omedveten på den logiska sida maggot .
Detta medför att det finns frustration och du är helt klart högerhjärnhalva dominant ,Du har forfarande inte insett att du är en anpassning med det är lugnt sånt tar tid och smälta .

För mig är jorden min mor och jag känner mig hemma överallt och alla är mina bröder och systrar.
För dig är det okända skrämande för att du aldrig upplevt det.
Det är pga av att du inte ens inser vad kultur är en produkt utav för att du inser inte att allt levande är en anpassning av sin omgivning.Skulle du gjort det skulle du inse att vi alla är ett, och du ska föreställa vara en admin på en vaken site ptviii säger jag bara.
Du vill helst att invandrarna ska ha svenska namn osv .

ja det passar sidan vaken 100% Medveten 0%

Du tänker vi och dom sen talar du om vaken men i din hjärna är jorden platt i ett känslomässigt spektrum eftersom ditt agerande talar om vem du är innerst inne och jag ser igenom dig som en glaskiva.

Jag kan förstå dig för att jag har varit som dig en gång i tiden
Men du kommer aldrig kunna förstå mig.
Om du inte tystar clownhjärnan och egot men det kanske är för svårt för dig och inse när det första du gör är att starta upp clown hjärnan och låta den tänka åt dig.

Frustrerad missinformerad människa som igentligen menar väl men ser inte sina brister för at du inte inser grundläggande lagar.
Som jag sa innan maggot fanatiker finns överallt .
Den kristna kyrkan är historians största massmördare vad klagar du över matrialism och religion är bara för kontrol hallo vakna.
Men du har inte svarat på frågan ännu illuminaty har 1000 tals lagar för kontrol och sodomi osv.
Tycker du det är svenskt att knulla djur.
Rikta uppmärksamheten på något av betydelse istället och stick och meditera så du inser vad som föder din frustration genom att stilla din ap hjärna och lär dig känna .
LÄR DIG TOLKA HJÄRTAT vaken? my butt inte för ett öre.

istället för påhopp och metaforer kanske du kan svara på frågorna jag och vi ställt?
jag har sagt förut att knulla djur är sjukt!
varför undviker ni multukultiförespråkare att svara på en massa frågor hela tiden?

jag tar mina tre klassiker igen

1 hur ska vi integrera folk som inte vill integrera sig
2 vad är felet med att lära invandrare svenska
3 om de inte vill lära sig svenska borde det väl vara ett tecken på att de inte vill delta i det svenska samhället och lära känna svenskar varför ska vi då behandla dom som barn och ge dom en fristad i vårt land?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Studera Dig själv Så Kommer Du Förstå När Du Blir Medveten Och Tiden Är Rätt.

Ja kalla mig för slagord bara låt din aphjärna placera mig i fack din fördomsfulla clown apa.

Bra jobbat ytterligare ett steg bakåt i din medvetenshets utveckling.

One discriminates what one does not understand.

Ett typisk svar jag kan förvänta mig från någon som inte inte insett sin anpassning och fortfarande är uppkopplad i okunskapens matrix.

Sån brist på psykist diciplin helt otroligt.

Jag kan inte agera lärare åt alla och är ingen fader.

Studera sanningen 8 faldiga vägen studera dom stora sanningarna upplev lidande och inse vad dröm är och vad realitet är och vad sanning är och vad lidande är.
Förstå dig själv ditt hjärta och processen till tanken känsla agerande livstil osv,

GAME OVER för min del är alltför överbelastad har kastat bort för mycket energi och karma måste ladda.

lever DU efter den 8 falldiga vägen här är några exempek jag är skeptiskt till om du lever upp till..

1 rätt förstålese (maggot din omedvetana fan jorden är rund)
3 rätt tal (samma svar)
rätt konsentration (jag pallar inte er idioter och nassar på vaken jag avslutar mitt konto)

ursäkta om jag är jävlig nu men varför är alltid de "medvetna och förstående människorna" de som blir argast när tabu och andra saker kommer upp?

Anonym
TheAssasin , Zaaki, dubbelmoral

vad är felet med att lära invandrare språket om de inte vill är det väl ett tecken på att de inte vill delta i det svenska samhället?

hur ska ni integrera folk som inte vill integrera sig?

Anonym
Tokigee_Tor
vårda språket du med

Anonym
TheAssasin
"Meningen är inte att diskusionen ska gå vidare"

Varför ens diskutera då?

"Meningen är att man ska söka sanning på egen hand im not your guru"

Jag söker sanningen och sanningen är mitt på förortstoget i denna fråga

Anonym
"Att pöka på djur och våldföra sig på dem tycker jag e personligt och jag har min jycke som e min pärla och skyddar han från illuminaty djur pedofiler."

det låter bra men varför detta om djursex upplever du det som en störe och mer aktuell fråga en massinvandring?
jag förstår faktiskt inte

See User information
Jag har en vän som tycker att djursex är bra så länge båda parterna uppskattar det. Han säger också att det även är bra för samhället i stort då det låser upp våran programering som är baserad på tabu mm. Han anser även att kärnfamiljen är en låsning och att polygami är att föredra.

Sen snackade jag en annan vän som är muslim, han ansåg att det var synd och att gud inte uppskattar sexuela perversioner som djursex, homosexualitet och att äktenskapsbrott var myket allvarligt.

Vam har rätt och bem har fel? Finns det rätt och fel? Jag vet bara vad jag tycker känns bra för mig och det är att gå medelvägen.

Helt klart har ju båda någon form av poäng.

Är vi styrda av "gud" så är vi ju inte fria och därmed låsta till olika strikta regler.

Gör vi saker som är till synes helt onormala och knäppa så kan det vara svårt att hitta en identitet och kunna komunicera och bygga rellationer med andra.

Jag tycker om båda vännerna, och båda är nog lika kluriga att ha och göra med.

Posted on: 2007/1/25 12:54
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:

micro wrote:
Jag har en vän som tycker att djursex är bra så länge båda parterna uppskattar det. Han säger också att det även är bra för samhället i stort då det låser upp våran programering som är baserad på tabu mm. Han anser även att kärnfamiljen är en låsning och att polygami är att föredra.

Sen snackade jag en annan vän som är muslim, han ansåg att det var synd och att gud inte uppskattar sexuela perversioner som djursex, homosexualitet och att äktenskapsbrott var myket allvarligt.

Vam har rätt och bem har fel? Finns det rätt och fel? Jag vet bara vad jag tycker känns bra för mig och det är att gå medelvägen.

Är vi styrda av "gud" så är vi ju inte fria och därmed låsta till olika strikta regler.

Gör vi saker som är till synes helt onormala och knäppa så kan det vara svårt att hitta en identitet och kunna komunicera och bygga rellationer med andra.

Intressant!
men den som får ut något av knulla en hund har ju enligt mig någon störning iaf

Anonym
Några trevliga artiklar om våra kulturberikares framfart

Förödmjukelse får unga utländska killar att råna

http://sydsvenskan.se/malmo/article148933.ece

en liten snyft histori om några unga sadister
"
Ingen har stoppat oss tidigare"
http://sydsvenskan.se/malmo/article129765.ece

Unga som rånar unga blir allt fler
http://sydsvenskan.se/malmo/article88093.ece

Tolv rån på en dag – inga gripna
http://sydsvenskan.se/malmo/article118978.ece

Våg av butiksrån i Malmö
http://sydsvenskan.se/malmo/article86478.ece

några som vill ta tag i vad polisen inte gör trötta på att få sina ungdomar utsatta för rån m.m
Pappor vill starta medborgargarde

Anonym
länken till artiklen om medborgar gardet i limhmn bunkeflostrand i malmö
http://sydsvenskan.se/malmo/article135765.ece

Anonym
Quote:

maggot wrote:
TheAssasin , Zaaki, dubbelmoral

vad är felet med att lära invandrare språket om de inte vill är det väl ett tecken på att de inte vill delta i det svenska samhället?

hur ska ni integrera folk som inte vill integrera sig?

Du får gärna peka på var jag säger att det är fel. Jag har tvärt om vid flera tillfällen påpekat just att det är viktigt att lära sig det främande språket. vare sig det är här eller utomlands. Hur kan du ha missat det?

Jag vill inte ställa upp på alla krav som samhället ställer på mig, jag kan ställa upp på det när det passar mig. Skulle någon tvinga in mig på skola så blir det bara fel. Det vore som att tvinga dig att ta ett disk, städ eller sopsorterar jobb för samhällets bästa.

Jag ska upprepa mig så att det inte missas igen:
Jag tycker det är en självklar att man ska lära sig språket i det land man väljer att bosätta sig i. Jag behöver inget vuxendagis fullt av regler och byråkrati för att förstå att kommunikation är viktigt, speciellt om du vill ta del av kulturen mm.

Jag förstår inte varför du är så desperat på att få dem integrerade när du i grund och botten vill skicka hem dem med flytta-hem-bidrag?
Om de inte vill integrera så ligger väl problemet hos dem och inte dig?

Anonym
Quote:

CrushNWO wrote:
Några trevliga artiklar om våra kulturberikares framfart

Förödmjukelse får unga utländska killar att råna

http://sydsvenskan.se/malmo/article148933.ece

en liten snyft histori om några unga sadister
"
Ingen har stoppat oss tidigare"
http://sydsvenskan.se/malmo/article129765.ece

Unga som rånar unga blir allt fler
http://sydsvenskan.se/malmo/article88093.ece

Tolv rån på en dag – inga gripna
http://sydsvenskan.se/malmo/article118978.ece

Våg av butiksrån i Malmö
http://sydsvenskan.se/malmo/article86478.ece

några som vill ta tag i vad polisen inte gör trötta på att få sina ungdomar utsatta för rån m.m
Pappor vill starta medborgargarde

Vi vet redan att fruktansvärda brott sker hela tiden, jag bara undrar vad det hjälper att skriva och länka om det? Man kan länka 3 miljoner brott på sidan men jag förstår fortfarande inte hur det hjälper. Jag har insett problemet, hur ska vi agera och lösa problemet men våldet? Även om vi tycker att det är förjävligt med dessa brott så hjälper det inte. Vi kan bli arga, frustrerade och dra näven eller huvudet i väggen av frustration, men vad hjälper det.
Agera om ditt liv hänger på problem som invandrare skapar.

Anonym
Quote:

]
Du får gärna peka på var jag säger att det är fel. Jag har tvärt om vid flera tillfällen påpekat just att det är viktigt att lära sig det främande språket. vare sig det är här eller utomlands. Hur kan du ha missat det?

Jag vill inte ställa upp på alla krav som samhället ställer på mig, jag kan ställa upp på det när det passar mig. Skulle någon tvinga in mig på skola så blir det bara fel. Det vore som att tvinga dig att ta ett disk, städ eller sopsorterar jobb för samhällets bästa.

Jag tycker det är en självklar att man ska lära sig språket i det land man väljer att bosätta sig i. Jag behöver inget vuxendagis fullt av regler och byråkrati för att förstå att kommunikation är viktigt, speciellt om du vill ta del av kulturen mm.

Jag förstår inte varför du är så desperat på att få dem integrerade när du i grund och botten vill skicka hem dem med flytta-hem-bidrag?

Jag tycker det ska vara krav för att bli svensk medborgare att kunna svenska jag vill ha det som KRAV vill du det med?

jag vill inte skicka hem alla (hehe då har ja nästan inga vänner kvar) men vi har tagit emot för många och jag har en dröm om ett sverige styrt av svenskar.
de enda ja vill kasta ut är de som begått brott
återvandringsbidraget bygger vi frivilighet sen kan ja bara hoppas så många som möjligt flyttar hem
sen ska vi givetsvis stoppa all invandring

Anonym
Quote:

CrushNWO wrote:
länken till artiklen om medborgar gardet i limhmn bunkeflostrand i malmö
http://sydsvenskan.se/malmo/article135765.ece

Now, thats what i call action, och inte jävla massa gnäll. Handlingskraft

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

]

Jag tycker det ska vara krav för att bli svensk medborgare att kunna svenska jag vill ha det som KRAV vill du det med?

jag vill inte skicka hem alla (hehe då har ja nästan inga vänner kvar) men vi har tagit emot för många och jag har en dröm om ett sverige styrt av svenskar.
de enda ja vill kasta ut är de som begått brott
återvandringsbidraget bygger vi frivilighet sen kan ja bara hoppas så många som möjligt flyttar hem
sen ska vi givetsvis stoppa all invandring

Jag har själv tvingats till diverse saker här i livet och ser att det inte förändrar eller gör det bättre. Fri vilja, sunt förnuft och livsglädje tycker jag vore en bättre grundlära i skolan. Då hade vi inte haft dessa problem som vi ser idag.

Jag ställer mina egna krav. Flyttar jag utomland så lär jag mig det språket. Jag behöver inga regler eller krav för det.

Anonym
Dubbel moral skrev.Vi vet redan att fruktansvärda brott sker hela tiden, jag bara undrar vad det hjälper att skriva och länka om det? Man kan länka 3 miljoner brott på sidan men jag förstår fortfarande inte hur det hjälper. Jag har insett problemet, hur ska vi agera och lösa problemet men våldet? Även om vi tycker att det är förjävligt med dessa brott så hjälper det inte. Vi kan bli arga, frustrerade och dra näven eller huvudet i väggen av frustration, men vad hjälper det.
Agera om ditt liv hänger på problem som invandrare skapar.

Ja du verkar ha förstått att där finns ett problem men fortfarande
har inte alla gjort det. Jag e inte ute efter att gnälla nu länkade jag lite artiklar gällande skåne malmö min region och jag vet att man måste handla men jag tror inte på våld för då spelar vi illuminati clicken rätt ihänderna utan jag kör ett info krig angående just mångkulturen invandrigen hoppas att du inte tror att jag bara gnäller. Mångkulturen är mer koncentrerad i skåne och fler verkar ha vaknat kring detta ämne än på något annan plats i Sverige fortfarande e det så klart för få då den politiskt korrekta hypnosen är fortfarande väldigt utbredd här precis som resten av sverige.

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Jag har själv tvingats till diverse saker här i livet och ser att det inte förändrar eller gör det bättre. Fri vilja, sunt förnuft och livsglädje tycker jag vore en bättre grundlära i skolan. Då hade vi inte haft dessa problem som vi ser idag.

Jag ställer mina egna krav. Flyttar jag utomland så lär jag mig det språket. Jag behöver inga regler eller krav för det.

så du tycker alltså inte vi ska ställa krav på invandrare och hoppas de börjar lära sig språket via "sunt förnuft"
kom till göteborg så ska jag vissa dig angered,bersjön och biskopsgården så kan vi se hur många invandrare i 40årsåldern som kan svenska och hur många som har planer på att lära sig det.

din åsikt är alltså att vi INTE ska ha språkrav för att få bo i detta land?
du vill inte stoppa invandringen..
du vill egentligen inte göra något åt invandringspolitiken med andra ord?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:

så du tycker alltså inte vi ska ställa krav på invandrare och hoppas de börjar lära sig språket via "sunt förnuft"
kom till göteborg så ska jag vissa dig angered,bersjön och biskopsgården så kan vi se hur många invandrare i 40årsåldern som kan svenska och hur många som har planer på att lära sig det.

din åsikt är alltså att vi INTE ska ha språkrav för att få bo i detta land?
du vill inte stoppa invandringen..
du vill egentligen inte göra något åt invandringspolitiken med andra ord?

Vi ställer krav på invandrare, precis som det finns krav på Svenskar utomlands.
Det är inget språkkrav i andra länder för oss Svenskar, varför ska vi ha det i Sverige? De flesta inser problematiken med att inte behärska språket där man bor, Det är därför vi har frivilliga skolor som VUX. Varför går det så många invandrare på VUX? När jag gick där så var det för att de ville lära sig språket och få en chans att komma in i sammhället? vad är problemet? Och majoriteten av invandrare som gick där var runt 40. Deras barn går förmodligen redan i Svensk skola och integreras i 180.

Jag tycker inte att vi behöver ett språkkrav, vuxna människor borde förtå bättre, vill de inte lära sig så är det deras problem, Jag har inga problem om jag inte förstår dem.

Båda fallen får konsekvenser även om vi stoppar eller släpper in dem. Det tar alldeles för mycket energi och engagemang för att lösa frågan, så jag är inte speciellt engagerad för att få stopp på det, nej. Legalisera hash är viktigare för mig

Gå med i ett medborgargarde och agera. Själv funderar jag på att starta upp en legaliserings kampanj.

Anonym
"Vi ställer krav på invandrare, precis som det finns krav på Svenskar utomlands"

När en vänn till mig var i iran var hon tvungen bära burka.
kan nog dra ett antal såna exempel faktiskt!

Det är inte så många invandrare utomlands och åker de ditt är det för studjer eller jobb

"Det är inget språkkrav i andra länder för oss Svenskar, varför ska vi ha det i Sverige?"

samma svar men även för att vi inte ska betala deras välfärd?
kan de inte språket får de inget jobb och då måste ja betala.

"De flesta inser problematiken med att inte behärska språket där man bor, Det är därför vi har frivilliga skolor som VUX. Varför går det så många invandrare på VUX?"

Antagligen för de vill ha jobb eller lära sig språket en del gör det väl bara för bidrag med. (jag tror nämligen inte alla muslimer eller chilinare är onda glidare)

"Deras barn går förmodligen redan i Svensk skola och integreras i 180"

Där har du fel!
landsmänn umgås helst med sina landsmän.
Den festen jag var på för en vecka sen i hammarkullen där en chilinsk kvinna fyllde 25, var det bara lationospå (och jag som svensk då) och hon kom till sverige när hon var sju år gammal.
och samma sak är det med iranier somalier osv.
folk vill inte integrera sig alla vill ha sin egen kultur att leva i.

"Jag tycker inte att vi behöver ett språkkrav, vuxna människor borde förtå bättre, vill de inte lära sig så är det deras problem, Jag har inga problem om jag inte förstår dem"

Det märks att du inte bor i en förort och köar till banker,färsäkringskasser eller polistationer där den stackars (snart utbrända kvinnan i kassan) får förklara 10gånger att man måste ha legg med sig för att öppna ett bankonto eller att hon inte vet var deras pengar tagit vägen.

Du har nog aldrig varit på en vårdcentral där invandrare har förtur om de har tolk heller.

"Båda fallen får konsekvenser även om vi stoppar eller släpper in dem. Det tar alldeles för mycket energi och engagemang för att lösa frågan, så jag är inte speciellt engagerad för att få stopp på det, nej. Legalisera hash är viktigare för mig "

är du seriös är legalisering av hash viktigare en integration att folk mår bra slipper rån,våldtäckter, får jobb och lär sig språket?

"Gå med i ett medborgargarde och agera. Själv funderar jag på att starta upp en legaliserings kampanj"

varför är det bara i dessa frågor man får såna svar inte om man skriver om frimureri eller vaccinationsbluffer eller tandkräm?

Anonym
Quote:
micro:
Jag har en vän som tycker att djursex är bra så länge båda parterna uppskattar det. Han säger också att det även är bra för samhället i stort då det låser upp våran programering som är baserad på tabu mm. Han anser även att kärnfamiljen är en låsning och att polygami är att föredra. Sen snackade jag en annan vän som är muslim, han ansåg att det var synd och att gud inte uppskattar sexuela perversioner som djursex, homosexualitet och att äktenskapsbrott var myket allvarligt.

Vam har rätt och bem har fel? Finns det rätt och fel?

Jag vet bara vad jag tycker känns bra för mig och det är att gå medelvägen.

Jag håller med om att livet emellanåt är en gåta men måste fråga en sak över denna mening när du pratar om perversiteter som djursex!

Jag vet bara vad jag tycker känns bra för mig och det är att gå medelvägen.

Är det så att du kan kolla och bli upphetsad av myror och igelkottar men liksom inte löper linan ut och uppvaktar dem då eller?

Förklara gärna vad en medelväg i detta sammanhang är?

Anonym
Quote:
Maggot:
Det märks att du inte bor i en förort och köar till banker,färsäkringskasser eller polistationer där den stackars (snart utbrända kvinnan i kassan) får förklara 10gånger att man måste ha legg med sig för att öppna ett bankonto eller att hon inte vet var deras pengar tagit vägen. Du har nog aldrig varit på en vårdcentral där invandrare har förtur om de har tolk heller.

Kunde inte sagt det bättre själv.

Alla som inte fattat det här avslöjar sig själva lika glasklart som en sur skit i en hiss. Omöjlig att dölja och otrevlig för alla inblandade.

Sluta för helvete att kritisera saker ni inte har en aning om! Satan vad jag hatar skrivbordsnissar och teoretiker som i princip gör allt bara för att synas och höras.

En bra sak med såna här trådar är att de avslöjar falska eller halva uppvaknanden rätt rejält. Vilka krafter är det som får er att i alla lägen vända ert eget land ryggen. Är det samma krafter som får er att försvara skurkar från hela världen så länge de inte är ursprungliga svenskar.

See User information
"glasklart som en sur skit i en hiss" ------fyra nya bollar till jax

Posted on: 2007/1/25 16:33

Anonym
Det Som du kallar rätt och fel maggot är såkallat supermoral läs lite confusius.

Att din polare är omedveten och gillar djursexjaxtone bevisar inte att det är rätt eller att han är upplyst snarare har en skadad självbild.

Ni postar vaken länkar och metoder till meditering och medvetenhet men ni studerar dem inte för ett öre och fattar inte ens vad jag säger för att ni är OMEDVETNA.

Ja jaxtone medelvägen är den rätta men medelvägen är inte endast en fysisk väg utan en blandning av att ha etablerat kontakt genom självkännedom och känslomässig intelligens till den nivå att man kan tolka sitt hjärt och sin hjäna,

Ni kan bara tolka 50% av er högra hjärna det märks på era värderingar som bevisar att ni inte är medvetna om den kraft som binder allt och håller sanningen i konstant rörelse.
Maggots vänstra hjärnhalva kan jag säga redan nu är känslomässigt stressad och överbelastad vilket innebär att du inte lyssnar på ditt hjärta.

Ni må säga vad ni vill.

Your reactions tells me of your actions.
Your actions tells me of you intentions.
Your intentions tells me of you addaption.

Desstå mer aphjärnan spelar allan desstå längre in i er ser jag,

Lool gissar att era föräldrar mestadels tycker likadant som er ,
Ni vet inte mycket om den medvetenhet ni postar men om kanske 10-15 år det är just därför ni postar massa skit och inte har något eget och komma med i detta ämne.

Startar min egen sida snart och den kommer lätt ÄTA UPP ERAN.
För att till skillnad från er som lärde er kunskapen och blev medveten om sekterna så föddes jag med den kunskapen och känt till historian redan som liten.

Kom tillbaks när du lärt dig meditera och talar som en human människa och själv inser vad du säger.
Jag e fett less på ämnet eftersom jag inte vill göda aphjärnan med att kasta karma på en massa Bs.Därav lägger jag ner tråden för min del.
Eran aphjärna kommer fortsätta jiddra och spela allan ni kommer säkert posta minst 20 sidor till med Bs.

Men gå låt folk gå igenom tråden så inser ni hur idiotiska ni låter,

Inte undra på att man träffar folk på nätet som tycker vaken.se är packat med dårar

« 1 ... 6 7 8 (9) 10 11 12 ... 17 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper