vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
Jepps och uppifrån och nerifrån snett från sidorna och från fjärde dimensionen.
Och inifrån utifrån,
dom kan ju inte direkt påstå att dom blir populärare ju mera sanningen om dem exponeras för eller senare äter sig masken in i äpplet.

Mm iden med ett berg med bajs och dränka dom i lät bra den köper jag vem säljer

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Om vi håller oss i 3 dimensioner, vem väljer du, RadioRix eller AJ?

Posted on: 2007/1/27 0:35
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag är på vaken för att ta del av info i mitt sökande, där skulle det stannat.
Jag är mycket intresserad av människan och vårt beteende.
Jag gav följande svar till dig TheAssasin
----------------------------------------------------------------------------
Det svåraste för en människa i livet är att lära sig och verkligen känna och ärligt uttrycka sig .(enl.
TheAssasin)

Kära TheAssasin, mycket är svårt för en sökande människa

Uttrycka sig. tex

Du har lite att jobba med enl mig.
---------------------------------------------------------------------------
Jag gav dig ett ord du inte klarar av att hantera ”Kära” och en kritik i hur du uttrycker dig.
Det var mitt sätt att använda chi sao. Här kommer ditt svar.
--------------------------------------------------------------------------
Lool users som exponerar illumninaty går till mamma och ringer sina illuminaty polisbröder när dom e rädda.
En medveten människa kan inte stå med ena foten i sanning och andra i lögn.
Lär er ta ansvar för er själva era värderingar handlingar och beslut kan ni inte stå för dem har ni problem och inte jag.

lool besserwisser sundis men en sjuk hjärna har talat prova på chi sao får vi se hur medveten du är.
Du har säkert reflexerna som skyddar dig om du faller pga av att du är så omedveten om det bejakande jaget som skyddar dig och fängslad av sin okunskap att det kommer som en överaskning för dig.

Den som påstår sig kuna känna och finna frid i en omgivning baserad på lögn och funnit balans och inte har några demoner att bekämpa är känslomässigt en stofil.

Besvarar inte trådar från omedvetna typer som tycker att människor som har något emot ogemenskap missinformation och sodomi har problem .

Det är du som har problem broder inte jag.

Svara tillbaks och göd din traumatiska aphjärna lite mera broder med fördomar jag läser dig så ska jag tal om för dig vem du är.
--------------------------------------------------------------------------
Jag har ett öppet sinne och där pågår ständigt arbetet med aphjärnan. Mitt mål är INTE att lära andra. Det är en enkel resa för en resenär hos alla.
Jag har 3st frågor till dig TheAssasin
1. Har du parapsykologiska eller mediala egenskaper?
2. Har du haft upplevelser utanför din kropp?
3. har du varit i gränsen mellan liv och död?

mvh sundis

Anonym
Ett öppet sinne diskriminerar inte vad man inte vet något om.(Buddha)

Och ja jag har alla egenskaper

Och upplever & har varit på gränsen JA

Jag var i gränsen innan jag föddes och är där ofta ja.

Om du letar efter en spirituel kllassifiering så är shaman om man ska ta i tanke mina färdigheter och själens visdom.

.

för övrig kan jag säga dig att behålla sig själv medveten är en ständig kamp.

har blivigt medveten genom många serier metoder

Jag har varit medveten men sedan ochså gått ur det och hittat tillbaks för att all kunskap inte ger glädje och när själen lider lider kroppen så jag har gett upp ocshå och varit på dödens rand på många olika sätt och genom olika metoder lämnat kroppen och lärt mig vad hopp och vilja är och tolerans innebär som var kärleken och sanningen i hjärtat som band allt tillsamans men jag insåg i sista sekunden och valde och återvända.Då såg jag folks sadism mot sig själva mm.

man blir även medveten på olika nivåer i olika steg och på olika sätt,
Dom första gångerna man passerar en nivå är mera spontan då tankarna man inte ser låser upp en dörr.

Men ju mera man förstår om sig själv desstå mera låser man upp och dina känslor & andras går lättare och tolka som dom inte själva ser .

Det som gav mig stor grund var shi sao som tillät mig fria mig från jaget och lösa upp alla lagrade minnen i hjärnans muskler som bara är ett yttryck för sinnet och flöda.

Det finns mycket och inse mycket regler lagar osv innan jag fann känslan och sanningen som låg till grunden i alltet.

Hjärtat blev min bästa vän och tog över tolkandet .

Men som du inser är det mycket mycket bakom som måste lösas i ens innre och att gå igenom allt är en i text är en omöjlighet .många känslor går inte uttryck i ord heller men där har jag en talang.

Därimot är det lättare om man pratar om olika steg i utveklingen tillsamans eftersom helheten bara kan upplevas.

Visualiseringen som ochså sker fysiskt på ett anant plan är ochså ett bra verktyg.

Uppskattar denna ärliga omissledande oförvridna fråga den kom från rätt plats min kära själ.

Edited by TheAssasin on 2007/1/27 21:05:52
Edited by TheAssasin on 2007/1/27 21:06:35

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Är det förresten någon kändis som har gått ut offentligt idag eller förväntas det ske i natt? eller var det bara ett rykte?

Det var tydligen bara ett rykte då ja? eller är det någon som ha hört om någon kändis har gått ut med tveksam inställning, mot den officiella förklaringen av 9-11?

Anonym
Charlie Sheen och Shan Peen om det nu stavas så.

Och nej det var inget rykte det sändes på nyheterna och finns länkat där ute någonstans.

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Charlie Sheen och Shan Peen om det nu stavas så.

Penn var nytt för mig. Kul. men Sheen är ju gamla men goda nyheter.

Anonym
ahh dom hänger ihop .
En annan är Gary Busey
http://www.imdb.com/name/nm0000997/ Tror även han förr ochså blev intervjuad av alex jones.
Väl medveten om illuminaty osv.

Kommer ni ihåg dessa muppar?

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=229036

Dom åkte hem till han och skulle intervjua han och kastade maten i ansiktet på han Gary kunde knappt hålla masken.

Sägs Hollywood enligt zionist rykten att gary busey har en hjärnskada som gör han extra agressiv efter en trafik olycka.

Trafik olycka eller bara medveten om dubbelstandarden.

Dumförklara den som motarbetar dem illuminaty gillar.

May the truth be with you

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper