vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: David icke !?
Finns filmen i vårat filmarkiv nu?

Och oh ja, det finns goda vittnesmål som är trovärdiga. Alla vittnesmål jag har stött på, är väldigt trovärdiga (med reservationer att det kan finnas bluffar också, men de är sällsynta) då jag kan dra jämförelser med mina egna erfarenheter. Den som inte har erfarenheter utan bara kan bilda sig en uppfattning utifrån texter, kan jag förstå att det kan vara svårt att tro på det. Det gäller det mesta.

Carl Sagan sa ungefär att: "Det finns fler möjligheter till olika kombinationer av DNA [om man ställer det i relation till skiftande reptilmänniskor] än det finns stjärnor i hela universum."

Det visar att dessa varelser som i många fall har mänsklig skepnad, kan skifta till en annan omänsklig. Notera också att Carl Sagan hade säkerligen god kunskap om dessa reptiler, fast han talade nog aldrig om det. Se bara på hans bok som behandlar människans evolution, den heter The Dragons of Eden: Speculations on the Evolution of Human Intelligence gör ju bara en fingervisning på vad han möjligen kunde ha vetat.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Secrets Of The Matrix finns, det var den jag menade. Den är nästan samma som de andra.

Jag såg just hela föredraget From Prison to Paradise, som liknar hans andra föredrag mycket. Det ligger inte onlineoch kommer heller inte att göra det.

Det var 3:e föredraget jag sett från Icke. Secrets of the Matrix är klart bässt kvalite.

Posted on: 2005/6/25 21:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Presidents and Others Shapeshift?

http://stargods.org/ClintonShapeShift.htm

Det verkar som en del av maktens människor
har problem med att behålla den mänskliga
formen!!

Studera bilderna i länken.

(hittade dessa bilder via denna länk
http://stargods.org/LinkReptilian.htm)

Posted on: 2005/6/29 10:09

Anonym
alfred
Tack för dessa bilder. Mycket svårt att finna sådant material. Och om någon tror att bilderna i länken är fejk - då hade de nog varit mer övertydliga. En vanlig människa utan insikt skulle nog inte reagera på dessa bilder.

See User information
Tjabba, MICRON... Väl mött!
För mig är de små "grå" och reptilerna ju samma sak!!!

- Det finns små och stora"grå-isar"... Och om man nu tar "RAEL-isterna" på allvar så är ju JAHWE och hans anhang faktum "grå-isar" - Har du inte läst om hur det gick till då fransmannen (uppfostrad i den judiska ideologin) skapade och grundade denna "rörelse"?
Nåja: 1 till 10000. är väl rättvisande... Hö, hö...

Hälsar "reps-bustern" - Shygets/ABRAC/FASCO da LAMA/TOTH-ANCH-AMMON - plus, resten av hans löss:

Posted on: 2005/7/2 22:48

Anonym
skönt att folk öppnar ögonen för dom oändliga möjligheterna som existerar runt omkring oss.
Ledsen micron för att jag drar in Kvantfysiken som själva kvantfysikerna inte ens förstår sig på..
det enda dom förstått att kvantfysiken är läran om dom oändliga möjligheterna som finns i denna deminsion.
eller att materia är en illusion.

måste läsa carl sagans bok om "drakarna från eden" då carl sagan för mig sedans barnsben alltid varit en personlighet som jag varit fullt medveten om att han besitter en oändlig källa av info..

för att fråga dom resten.
inga här med reptil "shape shifting" erfarenheter?

See User information
Undrar just om reptilerna måste sminka sig hårt för att
ödlefjällen inte ska lysa igenom???

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,676788,00.html

Posted on: 2005/7/24 15:11

Anonym
Eller så kanske det är för att se fräsh ut och göra ett seriöst intryck

fast det kanske ifs stödjer din teori oxå

See User information
eller så är han bara sjukt ful
han verkar ju vara en riktig fuling

Posted on: 2005/7/24 17:39

See User information
Här fanns den men torrenten är död. Uppa :)

http://www.conspiracycentral.net:6969 ... 12f5835849071a31d5dc1ec2a

Posted on: 2005/7/31 3:05

See User information
Är det nån som har sett: "The secret underground lectures of Commander X"?

En mycket suspekt rulle.

Killen I den(som är maskerad och har förställd röst) hävdar att det i Dulce airbase i new mexico finns en underjordisk bas där Usa's arme samarbetar med EBE's mot okända mål. Dessa är inte från yttre rymden utan från jorden. Det finns tydligen flera raser varav vissa är "greys" Och vissa är såkallade saurier, vad Icke kallar Reptilians.

Jag har dock mycket svårt att tro på detta och även på Icke's Reptilian-teorier. Men "seeing is believing" säger de ju.

Läs själva: http://www.thewatcherfiles.com/dulce/chapter1.htm

Posted on: 2005/7/31 3:18

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper