Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Mediciner är dom farliga VARFÖR ?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hm har inte tänkt det om feber förut faktiskt
intressant! Jag är inte heller en pillersnubbe gillar inte sånt där hokus pokus men när ja hade öroninlammasion var ja jävligt glad över att det fanns något... om du får sjukt jävla ont vill du väl ha bedövning eller ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja helt rätt det om febernedsättande... få grejer har gjort mig så upprörd genom åren. Detta kallas vetenskap... vitrockarna är ovetandes ondskefulla hantlangare. Gör reklam... har ditt barn feber... köp... - aaarrrrgggggg
Posted on: 2007/1/28 16:54
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Intressant att så många här har samma synpunkt på febernedsättande.
Det var något jag förstod redan när jag var ung men fortfarande finns det människor runt mig som vägrar förstå. Det heter nog inte vaken.se för inte.
Posted on: 2007/1/28 17:08
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är därför medicin är så bra ibland .....Jag är inte emot medicin men skulle ta det allra sist om det inte fanns nån utväg eller ta det först och gå över till det naturliga ... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Allvarligt talat - det finns inga mediciner. Ingen fabrik kan tillverka det heller, då det inte finns. Effekter... har saker och ting, såsom kemikalier, men det är en annan sak, de läker/botar inte, och är då inga läkemedel/mediciner. Det är bara att skada och lura sig själv att äta sådant - man kan inte bota sig på sådant sätt
- det är karma som ligger bakom... så dessa fabrikstjosan innebär bara att de som inte tänker lite korrekt utan knaprar det får andra sjukdomar, det tar sig andra former, och skjuts på i tiden - så... som jag säger allt oftare, vi drunknar i karma, och är det inte därför det är lite oroande det med 2012 och det... ska man då fortsätta att gå på sådana vägar, istället för att kultivera sig - för det är bara kultivering som kan medföra att man kommer förbi sjukdomar och olika "tillstånd".Det är aldrig för sent att ge upp.
Posted on: 2007/1/28 19:21
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login