vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ny stil...
Tjena...

Jag skickade nyss ett mail till alla som berörs av e-mail listan under aktivism. Ämnet var Dick Cheney och hans senaste order om kärnvapenanfall mot Iran. STRATCOM har redan fått ordern om att göra sig beredd på en ny 911 svarsmetod, krig! Denna gång med kärnvapen... Så jag skällde lite på media folket och sa att nu var det nog dags att vakna till lite. Se mönstret och maktspelet, denna gång svarar US med NUKES...

Jag tror det behövs fler arga mail till media, så jag skall nu hålla gratis-föredrag för alla mc & bilklubbar på ön... Dom är stora och håriga och blir lätt arga :) ... Nää, dom e snälla hela högen. Men dom håller inte käft... Jag startade upp Streetracing Gotland för ett antal år sedan. Dom har den senaste tiden härjat med kommunen om tillstånd till Blackrace. Dom har fått Nej nej och nej till svar så fort dom öppnat munnen. Min idé från början var att sätta press på kommunen med demostrationer och massvis med möten och dyligt. Ta dom face to face, ställ dom mot väggen. Men det rann ut i sanden...

Dom är nog tillräckligt trötta på styret just nu så det kanske vore en god idé att informera om hur systemet egentligen funkar. Vad jag vet och har fått erfara av allt motorintresserat folk så är det raka puckar som gäller, inga konstigheter. Dagens politik står inte imot raka puckar och lite jävlar anamma. De ska bli kul!!! :)

Hare gott...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper