vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Lev som du dör (fastdead) ... ?
Lev som du dör (fastdead) ... ?

Är det intellektet intelligensen eller vad är det som gör att vi börjar våran morgon med en god giftig tub tandkräm ??

Läs på en del tandkrämstuber "ej till barn under 1 år"
menar liksom kommentar överflödig ...

Vem står för intellektet intelligensen !??!

Startar morgon med en giftig sörja som senare sköljs ner med en ännu mera gift ! klor !!

Sen tvättar vi av oss med nån läskig tvål som bara inehåller cancerframkallande medel och gärna med nån doft som ger

”GRANNARNA EN ALLERGI CHOCK ...”

VAKNA !!

Sen går vi över till frukosten ..hmm dom flesta använder ju margarin,hmm Visste ni att margarin ligger en molekyl ifrån plast ?

Danskarna skrattar åt oss enligt dom så kommer 100.000st svenskar dö av hjärt och kärlsjukdomar här i sverige !

VILL DU HAMNA I STATISTIKEN .. ?

"Tänk att danskarna behöver varna oss för margarinet och dom härdadefetterna var är våra trygga beskyddare ?

tycker dom inte om oss ?"

Och då pratar vi om döds fall ..Om det beräknas att 100,000st människor Kommer att dö av härdade fetter !

Vilken siffra tror ni att vi hamnar på när det gäller kroniska sjukdomar ? ska vi gissa på minst 1000,000st

Du läste rätt ..

VAR ÄR VÅRA BESKYDDARE ?

jagar dom NYPONPULVERFÖRSÄLJARE ?

EN-MIJON-MÄNNISKOR-I-DET-HÄR-LANDET-SOM-KOMMER-ATT-DÖ-ELLER-SKADAS-AV-DOM-HÄRDADE-FETTERNA..

”UTLYS KRIGSLAGAR”

Spring ner i skyddsrummen med din familj MEDANS TID FINNS !

Margarinet läggs på nån tvivelaktig brödskiva som inte MÖGLAR !
Ett friskt bröd ska mögla vad finns i brödet ?
Självklart ska det vara socker i det ...
gärna nått köttpålägg med konserveringmedel som cancerframkallande ..enligt många undersökningar så ökar magcancer vid mkt köttätande "kan det vara konserveringsmedlet ?"

Sköj ner gärna med nått kaffeaktigt ta ett gäng socker bitar oxå ..För det lär ju behövas med den här starten ..

Och ska man dricka kaffe varför inte lite snabbkaffe som vattnet har värmts i en microugn ..Jag menar liksom jag är väl ingen blomma att blommor dör av microvatten är ju ynkligt ...Ge gärna lite till ungarna oxå "dom är ju så dyra i drift"

Äntligen klara med frukosten börjar bli röksugen …

Strax innan vi går tar vi våra survivel-pills en för blodtrycket och ett harmlöst ej beroendeframkallande lyckopiller .

(FDA HAR BÖRJAT MED VARNINGSTEXTER PÅ BURKARNA DÄR DET STÅR VARNING ! ÖKAR SJÄLVMORDSRISKEN ). ??????????

Men men det är ju lyckopiller inga olyckopiller det sa ju farbror doktorn jöö …

Och måte ju ha såna där piller jag blir liksom olycklig men ändå lycklig alltså jag menar , jag blir lycklig när jag får äta något gott .men väldigt olycklig när jag inte får äta nått gott och liksom då måste jag ha mina piller så jag klarar dom här pauserna liksom …

Japps nu är vi preparerade för en tuff dag ..

Dag ? Just det glömde jag är ju halvtidsjukskriven det är nån jäkla Atros eller vad det nu heter ont i lederna är det i alla fall …

Sätter mig i bilen vrider om nyckeln drar in ett djupt andetag ..Det känns gött att dra in avgaser tycker det luktar gott det känns liksom okej ..

Drar en sväng till Stockholm city fullt med bilar som spyr ut härliga avgaser lite mindre bilar en vanligt det är ju synd ..Mycket rika människor som bor i stan det är fint att bo i stan ”mycket avgaser och annat gött” ett riktigt inneställe det är ju fint med gifter.

Forskarna varnar för kroniska lungsjukdomar som våra ungar kommer att få..Så snälla flytta inte från stockholm …

Masar mig in på jobbet ..tar en kaffe sätter mig framför datan och sitter där …efter en liten stund känner att blodsockret är åt helvete ..

(äter man rätt så finns det så mycket energi i kroppen man behöver inte äta på en hel dag eller flera dgr )

Vilken tur att vi har en såndär mackmaskin ! tar en macka tittar lite snabbt på förpakningen och frågar polarn vad betyder all dom här siffrorna typ E-621 … ähh inget att bry sig nått måste man ju skriva ..

”en riktig giftbomb mackorna ska ju hålla några dagar”

Man undrar ju om mackorna skulle vara tillåtna under ett KRIG !

Eller varför inte kalla in MC DONALDS .. ”SÅ KAN VI ÄTA IHJÄL VARANDRA”

Puhh ..hård dag …. känner sockernivån börjar att sjunka …

Vilken tur att det är lunch snart ….

Oj va gott en riktig fet lasagne mycket ost med en fet sås mums fy vad jag älskar det …Undrar om man kan ta två portioner …?

Jäklars nu fick jag astma igen Tar 2 stora puff av Brikanyl …

Visste du att Brikanyl är beroendeframkallande …

Visste du att när man gör Astma tester så får du typ blåsa i en apparat sen springa runt lite sen blåsa i en apparat igen och får du sämre världen än innan så kan det finnas risk för Astma ??????

he he ... vem tror du har hittat på den här mätmetoden ?

Känner hel drös med BARN som får ASTMAMEDICINER utan att ha hörbar Astma el några som helst besvär ?
Läkarna rider på föräldrarnas skuldkänslor ”bättre att ta ifall att”

Man får skuldkänslor när det gäller sina barn ..

”Men det gäller tydligen inte skräpmat godis förgiftade läskedrycker FLOURMJÖLK I SKOLAN ?Tandkräm Margarin mm mm .

”Astman är i dom flesta fallen ALLERGIASTMA !

Och om man slutar äta MJÖLK MJÖL ÄGG FISK NÖTTER så har man eleminerat ca 80% av SVERIGES ALLERGI PROBLEM !!

SLÅ DIG FRI NU !

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper