Vakencorner
|
Mailar med Leo Zagami
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej,
Jag har fixat med en myspace sida åt Leo Zagami www.myspace.com/illuminaticonfessions och mailar lite med honom. Tänkte posta lite av vad han skriver i denna tråd.
Posted on: 2007/1/13 17:59
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Re: Mailar med Leo Zagami
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
> You speak about the Anunakis and reptiles and say
> that it is stories to > distract us. I am agnostic and do not believe in > anything that I do not have > direct experience of. I do not believe or disbelieve > the Anunaki story. > > Question 1: How can you know for sure that what you > have been tougth about > the Ufo/Anunaki/God is true? Because I was involved with the real deal in the illuminati my dear friend, and our esoteric research on the subject is second to none in Monte Carlo and London illuminati PSYOP circles .Circles connected to the intelligence programs for Mind Control and Schools for Neuro Linguistic Programming spread across Europe like http://www.nlp4all.org/ http://www.nlp-hypnosis.ws/ In our illuminati Lodges with Brothers like Marco Paret or Jean Pierre Giudicelli we were dealing with controlled possession by Demonic forces (evil Jinns) and other occult practices and experiments of dark Alchemy. I can garanty you that the so called UFO's are man made Craft or Jinns simple flying around: http://www.illuminati-news.com/111906a.htm > > Question 2: Is it not safer to be open to any > possibility and not trust > anything that implies more centralized control? I work for mankind knowing of the Science of God were everything is possible, and I think that anything that implies centralized control is wrong untill the Kingdom of God and the coming back of the Messiah finaly manifest the only true centralized power of God. > > Question 3: I do buddhist practices, do you know > if/how Illuminati controls > that religion? Many illuminati are involved with Buddism including the usual Mind Controllers of the illuminati http://www.dzogchen.ws/ and the Dalai Lama is a personal freind of many 33 degrees Freemasons and illuminati. http://www.dzogchen.ws/hypnosis_tibet_01.htm > > Thanks a million. > Mikael Cromsjö No problem Bro, all the Best, Leo Lyon Zagami
Posted on: 2007/1/13 23:08
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag har alltid fått intrycket att Laman i Tibet endast sysslar med pseudo-opposition.
Posted on: 2007/1/13 23:10
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Intressant är att han visst bekänner sig till Islam, :)
Posted on: 2007/2/2 18:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
visst allahhallabad, det visar hur snett det kan gå.
Posted on: 2007/2/2 19:03
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Laman flashar murar tecken
![]()
Posted on: 2007/2/2 19:05
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vilka tecken murar han, och var?
Posted on: 2007/2/2 19:07
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En intressant artikel av Khaled Saifullah Khan aka Leo Lyon Zagami
Quote: Leo Young
Posted on: 2007/2/2 19:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/2/2 19:28
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Sök och du skall finna, hoppas jag inte trampat på några tår ![]()
Posted on: 2007/2/2 19:30
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag hoppas han murar med/in några fina swastikor. Han kanske murar in en fårskock som hotar att bryta sig ur... lama, är det inte något med en som leder fåren (till slakt), något med de uschliga "gudarna", som vill ha offer och blod? Islam är till för att hålal den mest fåriga skocken samlad, och att bjuda påsina egna offer och sitt och djurens blod.
Posted on: 2007/2/2 19:35
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det faktum att Leo är religiös och pratar så mycket i religösa termer gör att han inte är ett dugg trovärdig i min bok. Snarare en psy-op.
Posted on: 2007/2/3 0:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Alex jones är också religiös är han också otrovärdig?
Posted on: 2007/2/3 8:50
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Personoligen blev jag mycket glad då jag såg att Leo var muslim. Vi verkar dela ungefär samma syn och ha samma värdegrund. Därför har även jag provat på att maila honom. ;)
Posted on: 2007/2/3 10:33
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Han kanske inte är muslim egentligen utan vill kanske bara locka fram informationen bland muslimer
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Enligt vad jag förstår så är han född muslim och återfann Islam. Om jag förståd det rätt, enligt en radiointervju så menar han på att han har släktband med profeten Mohammed (fvdöh).
Sedan tror jag att muslimer generellt är mer vakna om detta än t.ex. alla sovande sekulerade svenskar. Hur som helst så vore det intressant att få veta lite mer om honom och hur han ser på sin tro osv.
Posted on: 2007/2/3 17:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då har du tyvärr inget förstått. Man föds inte som muslim... skamligt att säga så. Man föds som en människa, oprogrammerad. Sedan genomför programmerade föräldrar och samhället programmeringen av det oskyldiga lilla barnet ***. Så rullar det på. Islam har aldrig varit någon religion. Se vidare: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=27799#forumpost27799 *** Edit: Om man bortser från individens/barnets egen roll i det hela... det är ju ingen slump heller, utan som det ska vara på ett sätt - karma.
Posted on: 2007/2/3 18:13
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Tror att det är Leo's fru som du menar.
Posted on: 2007/2/3 18:15
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Leo är som dom flesta spaniorer och italienare .
Mamma och kyrkan i centre. Visst i deras områden har kyrkan ännu mera makt och man påverkas mera. I vårat område är det samma sak men i annan form bara. Något jag inte hört leo därimot ta upp är vad som ligger bakom. Ex Arkiteketerna. Zionismen.Talmuden och babylons koppling osv osv. Man anpassar sig efter det man påverkas mest av. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Zagami verkar vara en bluff efter vad jag sett och läst.
Men folk får tro vad dom vill givetvis.
Posted on: 2007/2/3 19:42
|
|||
|
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Dalai Lama, skall enligt ALAN WATT läsas DA LIE LAMA, den ljugande laman =)
Posted on: 2007/2/3 22:23
Edited by Steffo on 2007/2/3 22:40:23
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login