vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Faran med islam
Quote:

jaxtone wrote:
Jag känner en del judar och förvisso även araber, turkar, albaner, danskar och afrikaner. Svenskar och ryssar samt perser britter står på min meny över umgänge jag haft genom åren. Men jag kan för mitt liv inte påstå att de judar jag lärt känna är kräk! De är istället mycket hjälpsamma och givmilda och har hittills aldrig gjort mig besviken i något sammangang.

Det enda jag tycker är lite knepigt är deras religiösa traditioner eftersom jag inte är troende på det sättet själv, men deras traditioner är väl ungefär lika korkade som de flesta andra religioner med traditioner och tvång jag stött på.

Vad menar du? Att jag skall vägra umgås med trevliga människor bara för att staten israel suger fett och att en drös av finanskapitalister råkar vara av judisk börd?

Det var ett ironiskt inlägg i och med vad personen jag svarade skrev.
Men å andra sidan så kan man ju (om man nu ska generalisera grupper) fråga sig vad judarna som folkgrupp har bidragit till mänskligheten.

jag kan komma på 4 fantastiska saker på direkten
1. kommunism
2. atombomben
3. porrindustrin
4. förintelsen

finns självklart mycket mycket mer fantastiskt att säga om detta "utvalda" folk , men jag vill inte bli långrandig.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Kazarer?

hur många procent av judarna i världen har något att göra med
1. kommunism
2. atombomben
3. porrindustrin
4. förintelsen tror du?

jag är ganska säkert på att de barn jag träffat och dess föräldrar har något att göra med sovjet eller förintelsen då de är födda på 70talet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Bjornir wrote:

Judar är världens kräk..

Detta strider mot forumreglerna.
/Admin

Posted on: 2007/2/5 22:45
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Kazarer?

hur många procent av judarna i världen har något att göra med
1. kommunism
2. atombomben
3. porrindustrin
4. förintelsen tror du?

jag är ganska säkert på att de barn jag träffat och dess föräldrar har något att göra med sovjet eller förintelsen då de är födda på 70talet.

Nu pratar jag om en liten del av vad judarna har "tillfört" världen och mänskligheten. Men vi ka ju givetvis ta lite mer "nyare" grejer om du vill?

1.Terrorstaten israel?
2. profitering i så gott som hela världen(ZOG)?
3. och återigen FÖRINTELSEN?

"en jude är en jude är en jude.."

Anonym
Bjornir okej
1.Terror staten israel? som inte stöds av alla judar och de flesta är emot ockupationen

2. profiteren i så gott som hela världen(ZOG)? är det äkta judar eller "förkläda" som sagt inte alla

3. och återigen FÖRINTELSEN? Du om nån borde veta att många som deltog i konferansen i iran var just judar sen har vi david cole

Anonym
Jag generaliserade en grupp.

Finns det 10 albaner i din lägenhet och 9 stycken har gjort brottslighet mot dig eller din familj i flera århundraden så skulle du nog också börja generalisera :) rätt märkligt att fler inte börjar göra det i och med att juden vart i farten i flera tusen år.

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Jag generaliserade en grupp.

Finns det 10 albaner i din lägenhet och 9 stycken har gjort brottslighet mot dig eller din familj i flera århundraden så skulle du nog också börja generalisera :) rätt märkligt att fler inte börjar göra det i och med att juden vart i farten i flera tusen år.

Aha jag fatta inte
poäng tagen

men nu tror ju jag inte så många judar är delaktiga i någon ondska tror du?

Anonym
När jag läser en dagstidning, sätter på en tvkanal eller lyssnar på radio så ser/lyssnar och känner jag ondska som är skapat av juden..

Anonym
juden?
eller en liten klick "upplysta sionister" ?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
juden?
eller en liten klick "upplysta sionister" ?

Same shit different name som man säger nu för tiden?

Anonym
om jag lägger ner diskutionen nu känner du att jag förlorat debbaten då?

isf återkommer jag imorn :D
God natt

Anonym
så jag ska vinna på "Night-Over" ?
Gärna för mig. :D

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
så jag ska vinna på "Night-Over" ?
Gärna för mig. :D

Då kan jag hoppa in istället :D

Det vi måste förstå är att även om juden styr och ställer över allt, så skulle det aldrig vara en verklighet utan européernas medgörlighet. Hade inte judens fortsatta existens i europa, vart till lags för Jesuitorden, skulle juden vart utrotad för flera hundra år sedan. Man skulle aldrig tolerera att någon utmanar makten.

Anonym

Anonym
Kan ni inte lägga ner tråden era uppviglare och döpa den till ex Syftet med religionerna??

Är det såhär väckning sker så tar dom ovetande illa upp
Ta och se igenom era formuleringar i skallen och tänk efter vad ni sysslar med.

Ahh såg klippet om israel och det stämmer bra magg.

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Kan ni inte lägga ner tråden era uppviglare och döpa den till ex Syftet med religionerna??

Är det såhär väckning sker så tar dom ovetande illa upp
Ta och se igenom era formuleringar i skallen och tänk efter vad ni sysslar med.

Ahh såg klippet om israel och det stämmer bra magg.

jag anser att samhällets uppbyggnad är likt såna där Matrioshkadockor och om man hela tiden är nyfiken efter att se hur den sista dockan ser ut... missar man alla andra och man kanske missar vad de andra fyller för funktion.
(man kan helt enkelt missa hur det ser ut i sverige för man fokuserar på iran)

Jag menar om jag pratar med folk om ex bilderberg kan de säga "jag är inte ett dugg intresserad av politik så jag fattar inte vad du snackar om"

men då får man vara slug och kanske säga

"jag tycker det ställs för få krav på invandrare" eller säga "jag tycker det är för stora dagisgrupper nu för tiden" och då börjar dom diskutera och har en massa åsikter och tankar och efter 20min säger man.

"och du säger att du inte är intresserad av politik du har ju diskuterat skol och invandringspolitiken nu i 20min"

Alltså "politik" handlar inte om siffror och budgettar eller illuminati.
allt är politik.

skulle man bara diskuterar "den innersta dockan hela tiden" skulle man inte komma någonstans.

om jag säger "Illuminati tvångsförflyttar människor för att bilda kulturkrockar, så att vi ska börja skylla på varnada och samtidigt kan de styrande agera hur de vill för vi bara skyller allt på varandra hela tiden"

så finns det väl några svar som är standard antingen

1 Jag fattar inte vad illuminati är och jag skiter i det vem bryr sig

(hade jag snackat om invandring ¨på deras nivå kan man till slut börja tala om stora saker)

2 du är rasist!

(och det är ju mycket till svar och diskution)

eller 3 "jag håller med"

svar 3 är ett standrad svar på vaken man håller med varandra hela tiden man utvecklas inte specielt mycket man bara säger "tack för länken" eller bra sagt men vad har man lärt sig har man fått fram någon lösning har det väkt några känslor eller har det bara blivit en klubb för inbördesbeundran

Anonym
Fel sätt och få uppmärksamhet och sabba ditt sinne bara jag förstår punkten med att tryck på knapparna men inte inom ett rubrik som särsklijer folkslag och skapar mera hat det blir till slut bara ett hatrum .
Som jag sa innan Syftet med religionerna pekar rakt på sak .

See User information
Quote:

maggot wrote:

svar 3 är ett standrad svar på vaken man håller med varandra hela tiden man utvecklas inte specielt mycket man bara säger "tack för länken" eller bra sagt men vad har man lärt sig har man fått fram någon lösning har det väkt några känslor eller har det bara blivit en klubb för inbördesbeundran

Vad vill du har för reaktion?

Reaktionen är att man blir medveten och att man för vidare den kunskapen.

Posted on: 2007/2/9 18:24
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Fel sätt och få uppmärksamhet och sabba ditt sinne bara jag förstår punkten med att tryck på knapparna men inte inom ett rubrik som särsklijer folkslag och skapar mera hat det blir till slut bara ett hatrum .
Som jag sa innan Syftet med religionerna pekar rakt på sak .

men syftet med religonerna är även att skapa "nyttiga idioter" ska man inte få förklara det?

Anonym
Micro jag vet inte vad jag vill ha för reaktion men att utbyta tankar historier är ju alltid trevligt iaf

Anonym
JA men man anklagar inte dom nyttiga idioterna utan att upplysa orsaken till idiotin.

Puppets fortfarande eller?

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
JA men man anklagar inte dom nyttiga idioterna utan att upplysa orsaken till idiotin.

Puppets fortfarande eller?

men man får kalla andra "nyttiga hjärntvättade idioter" för aphjärnor,rasister,nazister,sovande,unga puckon med höger hjärnhalva?

men man får inte säga det om muslimer kan du berätta vad skillnaden är?

Jag kan inte säga jag anklagar anhängarna jag säger de är hjärntvättade och det är en jävla fara med det och de har ett ansvar för deras handlingar.

Anonym
Som att jag inte vet att du är rasse maggot du kommer göra dig själv populär det kan jag lova.

JA forsätt smutskasta och kalla efter religionernas namn som har sina puppets utan att ta upp orsakerna till kristendom islam som är detsama och vilka syften dom uppfyller.
Har du hört talas om babylon
(Så vaken var du)

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:
Som att jag inte vet att du är rasse maggot du kommer göra dig själv populär det kan jag lova.

JA forsätt smutskasta och kalla efter religionernas namn som har sina puppets utan att ta upp orsakerna till kristendom islam som är detsama och vilka syften dom uppfyller.
Har du hört talas om babylon
(Så vaken var du)

Jag hatar inte någon människa pga av deras religon eller hudfärg och det kan du inte motbevisa när jag säger.
Citera gärna mig när jag skriker ut hat mot människor med en annan hudfärg.

detta kommer du inte klara av.
det finns ett ordspråk som lyder typ "när orden tar slut kommer nävarna fram" och det är precis det du gör igen och igen.
istället för att motbevisa mig kommer du med påhopp och kallar mig rasist efter ett antal inlägg....

jag undrar om det finns nån på detta forum som nånsin "smutskasstad" judendomen så mycket som du.

jag har hört talas om babylon ja.

vad är föreste "pupperts"?

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper