vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Framtiden?
Hur tror ni framtiden kommer att se ut? Låt oss säga på en 30 årsperiod framåt till att börja med.

Hur kommer kontrollsamhället att utvecklas? Kommer Illuminati/eliten få igenom sin agenda och mer kontroll? Går vi mot bättre tider eller sämre?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Framtiden?

See User information
Jag skulle säga att det är upp till oss själva.. beroende på vad vi gör. Får eliten springa fritt som de gör nu så lär det nog vara sämre. Hursomhelst så hoppas jag att folk fortsätter att bli mer och mer medvetna.

Posted on: 2005/8/8 8:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Tja A

Ja det är en bra fråga men det här med den nya världsordningen kanske faller helt av sig själv(naturligt) utan att folket gör något alls...
Det känns som man inte kan leva på en lögn hur länge som helst...
men om så håller dom ju på att gardera sig
med pass osv
om det blir närmare världsdiktaturen är vell ändå rätt uppenbart se er omkring överallt bildas pakter och unioner....
men om vi tittar åt det andra hållet så börjar folk tänka till lite
ex nästan alla tror ju idag att något skumt kring 9/11 men mycket av det är vell moores förtjänt av filmen farenheit 9/11
....

men skitsam
detta lär finnas tills vi säger nej
det är inte de ondå människornas ondska som e farlig utan de snälla människornas tystnad.

Anonym
Frågan är inte om vad man ska göra åt det, utan vad ni tror framtiden kommer att se ut som?

See User information
Jag hoppas att det inte kommer att bli sa mycket. Men jag forbereder mig pa det mesta. Forsoker fixa lite nodutrusting far en depression. Ris, linser vattenfilter eldstal.

Sa man kanske far flytta ut pa landet och borja odla.

Posted on: 2005/8/8 19:17

See User information
Tjabba, A...
Det där tyckte jag var en väsentlig grej - att det som är det viktigaste i en framtid,, är - i först hand vår syn på framtiden - För det är ju den synen som istort sätt bestämmer hur det kommer att bli... När man har en god framtidsbild på hur man vill att det skkal se ut - så kommer också tekniken - om hur man skall bäst förverkliga denna tanke...
Jo det är dags att "spåna" - hur vi, egentligen vill ha det i våra liv... Även, om vi många gånger tycker det att det är viktigt att möjligöra själva förändringen - genom att peka på "bristerna i våra samhällen - så är det ju ändå så att det viktigaste frågan är ju ändå - HUR VILL VI HA DET?
Så det kanske är dags med lite sk utopiskt tänkande... men jag vill helst inte börja med detta smaskiga ämne... jag kommer in på "slutsträckan, hö,hö,,

Posted on: 2005/8/9 12:48
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Vi går mot ett klart sämre samhälle.
Den dagen när kapitelets behov blev viktigare än
människans behov, då började det gå utför.

Lars Adelskog(?) har sagt att europeeiska arbetstagare
får det ungefär som plantagearbetarna i sydamerika.
Inget arbetarskydd, ingen fackförening, utan man får
slåss om brödfödan för dagen.

Jeb Bush blir USAs nästa presiden och upprustningen
lär fortsätta. Europa följer efter. Snart drar militära
utgifter i Europa alla resurser liksom i USA.
Arbetslösa får bli prostituerade eller soldater.
Ockupationskrigen lär fortsätta i kampen om natur-
resurserna.
Enligt illuminaternas plan blir det inte någon ljus framtid.
Dags att börja söka syndabockarna här på jorden,
vi har dom mitt ibland oss.
Att skylla på att utomjordingar skulle ligga bakom
detta är inte troligt, men passar bra in i illuminaternas
hemliga plan, det är rent genialtur deras synpunkt.

Posted on: 2005/8/10 10:35

Anonym
Vi kommer nog få se ett till krig som Bush framkallar, han sitter väl ända fram till 2008?

Rubens

Anonym
Förresten jag hoppas ni har sett vad som händer när man viker en femtiolapp. Ganska likt en sol, eller hur?
Resized Image

Man kan se fler skumma grejer när man viker ihop femtiolappen men något jag fortfarande undersöker.
tjugolappen visade ingenting, hundralappen har jag inte provat ännu.

Rubens

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper