vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Saddam Hussein

See User information
Är det någon som har funderat över varför Saddam Hussein blev avrättad innan någon hann ställa honom till svars för morden på kurderna?

Det finns ju givetvis många anledningar till att mörkermännen inte ville riskera att hålla honom vid liv, men en närliggande orsak till den brådskande avrättningen kan vara just kurdproblematiken.

Den som vill dra sig till minnes den mer än tio år långa blockaden mot Irak kanske också minns att alla irakiska flygföretag effektivt stoppades av den så kallade flygfria zonen som NATO upprättade över norra Irak mellan 1991 och 2003.

På våren 2001 protesterade en tjänsteman vid brittiska flygvapnet mot att NATO ställde in alla spaningsoperationer i zonen under de tidpunkter då turkiskt stridsflyg utnyttjade NATO-s luftherravälde för att företa bombräder mot kurder i gränstrakterna mot Irak.

Skulle man ha ställt Saddam till svars för de irakiska angreppen mot kurderna utan att nämna turkarnas?
Eller vågade man inte riskera att Saddam skulle utnyttja den farsartade rättegången för att kompromentera Turkiet?

Det hade varit svårt för marionettregimen i Bagdad att hindra Saddam från att göra stor sak av att han tack vare det turkiska flygvapnet nu var nära en 'slutlösning' på kurdproblemet.

Turkiet är medlem av atlantpakten sedan femtiotalet och nu knackar de på EU-s port.
Jag kan inte tänka mig någon anledning till att regimen i Ankara inte ska tillåtas medlemskap i Illuminaternas stora europeiska samhällsbygge.

Möjligen skulle väl Grekland och Cypern ha något att anföra mot detta. Grekiskt och turkiskt örlog har ju, inom ramen för NATO-övningar i östra medelhavet, beskjutit varandra vid enstaka tillfällen. Och Cypern är fortfarande en delad ö.

Till slut är det väl som den dolda maktelitens villiga redskap säger: Ingenting ska få stoppa den nya världsordningen. (Sic!)

Posted on: 2007/1/6 17:33
Salvandorum Paucitas, Damnadorum Multitudo
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Saddam Hussein
I en fortsatt rättegång när det gäller Gasningen av Kurder så hade det väl blivit väl känsligt när det kommit fram varifrån den kommit eller varifrån Materialet till framställningen av dessa vapen var inköpta. Bla så var ju Tyska bolag inblandade om jag minns rätt.

Saddam var en Marionett i ett större spel där Illuminati rycker i trådarna som vanligt.

Hans tjänst hos Illuminati var ju över för länge sedan och det gällde att göra sig av med honom innan vanligt folk fattar.

Likadant var det med Milosovic.
Han blev ju giftMördad.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Du skrev:

Är det någon som har funderat över varför Saddam Hussein blev avrättad innan någon hann ställa honom till svars för morden på kurderna?

För det första varför använder du dig av ett illuminaty namn ?(LUCIFER)

Det är ingen hemlighet att saddam avrättades pga att tysta ner honom angående kriget med iran och samarbete med usa (STIRDSGASER MM) .Detta sades även av en politisk analysator på skit kanalen Cnn max 1 dag efter saddams avrättning.

Expose Challange Act

See User information
För det första ber jag om överseende med min dåliga responstid. Har ingen egen tillgång till nätet. Därför blir mina inhopp på Vaken något sporadiska.
För det andra, kära anonym, mitt val av pseudonym kanske kan verka outgrundligt.
Namnet Lucifer i betydelsen 'Ljusbäraren' har burits av andra än mig, och detta långt innan det fick sin överförda betydelse, så som de andligt klena illuminati förstår det.
Jag kan nämna biskopen Lucifer av Cagliari som uttryckte sitt stöd för de av den romerska kyrkan förföljda arianerna..
Som jag nu vill försvara mitt val av pseudonym (jag hade ju kunnat ifrågasätta ditt, kära anonym), återstår väl bara för mig att förklara det som ett utslag av skämtlynne. Men eftersom jag är en komplex person är detta försvar bara en halvsanning.
Kanske det är där vi hittar svaret:
Djupt nere i mitt psykes mörkaste skrymslen, bland alla arketyper, komplex och övriga psykologiska gåtor, orsakade av märkliga neuroners spel.
Frågan är om jag vill bjuda in någon dit.
Frågan är om någon är intresserad av att följa med mig på en sådan resa.
Tills dess förblir jag allas eder ödmjuka tjänare/
L

Posted on: 2007/2/9 15:33
Salvandorum Paucitas, Damnadorum Multitudo

Anonym
saddam har ju en massa "dubbelgångare" hur kan vi veta att det var den riktiga saddam som så sant ropade

"var är massförsörelsevapnena"

Anonym
JA vem vet se bilderna och hans handtecken dock missat ett finger.

http://www.lindqvist.com/index.php?ID=272

Tror saddam offrades som ett lamm och var som en spion som byter sida.

När han tog avstånd från Sekten blev han terrorist klassad den saken är säker.

För stor risk för dem att behålla honom .

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper