vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
David Icke - Secrets Of The Matrix
Jag laddade hem och tittade på David Icke's ( David Icke - Secrets Of The Matrix ). Han nämde året 2012 ett par gånger, som om det skulle hända något stort då. Vet ni vad han menade? Och hur har han fått tag på den informationen i så fall?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: David Icke - Secrets Of The Matrix
Mayakalendern avslutas då. Inkafolket var de som skapade kalendern.

Jag tror, precis som David Icke och många andra att Illuminati och de negativa krafterna som styr kommer att börja tappa fotfäste från 2012 och framåt. Det är därför vi ser sådan upprustning nu i kontrollsamhälle för att de ska kunna behålla makt.

Icke som jag tror också att vi närmar oss en ny tidsålder, att vi börjar närma oss en ny dimension, "fjärde dimensionen" som vissa kallar det. Reptilerna kommer också tappa sin "mask" och vi kommer kunna se deras riktiga skepnad.

Sen tror ju andra helt andra saker att jordens undergång kommer 2012, men det finner jag mycket tveksamt eller om något skrattretande.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
jag hörde någonting om ett polskifte vilket skulle stämma överens med tidigare beräkning, inget jag kan bekräfta dock. Men vädret är ju riktigt skumt nuförtiden.

Rubens

See User information
Tjabba, alla intresserade - Vådå skrattretande? - Nog för att det brukar vara så att människan liksom - skrattar då man känner sig nervös...
jag har i alla fall denna förklaring som troligt;
Allt är uppbyggt på cykler - Ni vet...

Och jorden har även den sina sk. naturliga cykler - som går ut på - likt en kvinnas "regleringar/menstruationer" - så omvandlas jordens förhållanden - för att kunna verka som det är tänkt - och det som jorden används till är ju att ge de rätta förhållanden - för det mänskliga (eller rättare sagt; Allt levandes (medvetandenas) utveckling...

Så, det jag anser att återkomma "ske" - är just att "resusherna/energierna, liksom återställs - likt det som sker då man uppdaterar en dator (snyggar till, liksom)

Jag brukar säga att det är en intervall på 14-16 tusen år mellan "varven"...Och är 2012 är det dags för ytterligare en "upp to date" med en viss level-förskjutning, hö,hö...

Det taskiga miljöförhållandena som man "allmänt" menar har att göra med vårt sätt att handskas med naturen - är egentligen inte enbart vårt fel, utan det har att göra med denna "reglering"...
Man bara använder sig utav detta för satt "tjyvåka" på denna naturliga händelse - i syfte att kanhända få lite "kredit" - som i sin tur skulle kunna "gynna" deras tänkta agenda (NWO´s, alltså)

En sk. jordaxelstippning är vad vi har att vänta... Efter denna, så kommer allt börja om igen - det är i alla fall min uppfattning i frågan... Många människor kommer att innan dess ges möjligheten att förstå vad livet går ut på och när de då "diskarnerar" (lämnar kroppen) - så har de kanske lyckats med det som det sk. "jorde-livet" är till för - lärt sig förstå att leva och behöver således inte längra "re-inkarneras" på detta sk. "fysikaliska plan" - därav den troliga "medvetandehöjningen" (4-D) Som är så omtalad och "efterlängtad" - Hö,hö...

Men för dem som inte har klarat av detta - är nu jorden ytterligare en gång preparerad för en ännu en omgång - Så efter katastrofer -krig och elände - så sitter vi återigen och tuggar våra skinn mjuka - ballt vad? Och kanske det som då är vanligt, så sitter det väl några "höjdare" i någon säker grotta med gamla kunskaper från tidigare intevaller och väntar på sin tur...
Hälsar SHYGETS/ABRAC och hans löss...

Posted on: 2005/8/11 14:38
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Vår galax snurrar ett varv på 26000 år, vad är det för cykel på 14-16t år? ...

2012, enligt mayafolket och andra shamans, det är då medvetandet är färdigutvecklat. Vi är inne i den näst sista utvecklingsfasen, (som ofta namnges ETIK),... Den sista kallas Co-Creation och börjar i slutet på 2011. Vissa källor anger lite olika datum här, jag håller mig till Calle Callemans uträkningar (http://www.calleman.com).

Vi har väl polvänt ett 50 tal gånger eller mer ungefär, jag kommer inte ihåg riktigt. Gregg Braden går in på detta i sitt senaste filmade föredrag, skall kolla datum på den...

med mera, kommer att bli intressant framöver :)

Anonym
-
-

Anonym
Hej.

Till : SHYGETS

Naturen är uppbyggd i cykler, helt riktigt. Kvinnan har också cykler, menstruationen..Reinkanationen som du nämnde har också cykler precis som årstiderna, vår, sommar, höst och vinter. Jorden har också cykler. Men 2012 är ett ganska exakt datum (Ur kosmiskt perspektiv mätt)..Och jag har svårt att tro att det var ett polskifte som D.I menade..Din text är för övrigt väldigt ambivalent..

See User information
Då skulle du träffa mig "in live" - Snacka om - "ambivalent.." Hö,hö... Men detta är nog bara för att jag faktum anser att det finns två sidor på ett mynt och jag måste således försöka att förstå mig på bägge dessa sidor om jag någongång skall tro mig kunna förstå helheten...
1951 - Bonniers lexikon: "Ambivale´ns": "samtidig förekomst hos en individ av två motsatta värderingar eller handlingsinpulser. En person kan till ex. hysa på en gång fientliga och ömma känslor för (ha en ambivalent inställning till) en annan person"
Det här är ju svåra grejer - detta medger jag - men visst kan vi väl försöka oss på att tyda detta vi har framför oss?
Till ex. det där med cyklernas tidsintervaller - vad var det - det stod här i sammanhanget? polskiftningar - tidsmässigt - ok - ta då och dela upp dessa och räkna ihop då blir det ju i närheten av vad vi anser är jordens hela tidsålder - 14-16tusen år - gånger - javadå? jag minns inte - men jag skall kolla upp det där....

Posted on: 2005/8/14 14:40

See User information
Tjabba alla "kalenderbitna numerologer"...
Ok tar man dessa 50 Polskiftningar och gångar det med 14-16 tusen år så får man väl en rätt så hyffsad tidsålder för jorden - naturligtvis då med avdrag för barn och ungdomstadiet - för polskiftningarna börjar väl naturligtvis, inte förrens jorden kom in i den sk. "könsmognaden" - innan dess behövdes väl inga regleringar...
Räkna på detta !!!

Posted on: 2005/8/14 14:59

Anonym
om detärsåmedår2012
som david icke säger kommer vell allt falla?
elle åker de tillbax till mars och styr därifrån?

See User information
vi är definitivt på väg mot en ny epok...där människan kommer in i vattenbärarens era ungefär runt år 2012...vi kommer komma i kontakt med vår andliga sida då människor vaknar upp och inser vad vi är kapabla till...om du har sätt david icke och tycker att hans information är intressant så bör du titta på stewart swerdlows föreläsning...han pratar inte direkt om år 2012 men det han pratar om är också väldigt intressant....=)

Posted on: 2005/8/18 21:48

Anonym
Visst är det så..... Undrar hur alla raggare och tuffa pojks skall hantera andligheten? :)

See User information
Tjabba, Cee och alla andra - eller varför inte hälsa med ett "KAILIS"!!! - Eller hur detta nu stavades - Lille Boris ni minns? -Han som skvallrade om planeten mars och sånt...

De där du menade:"Undrar hur alla raggare och tuffa pojks skall hantera andligheten?"
De kommer väl precis som oss andra att sakta komma underfund med hur sakernas tillstånd är, självklart så blir det så - jag var ju själv en sån där hårding för en massa år sedan - kan nog smälla på nånn även idag om jag behöver, men som Boris sa i den där artikeln - det måste gå till på ett annat sätt - det hjälper ju inte att stryka till sin polare (MAIT) - Jämt, då när man känner sig trängd...
- Liksom...

Posted on: 2005/8/21 22:53

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper