vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Mark Amaru Pinkham - The King Of The world!

See User information
Intervju med Mark Amaru Pinkham på "Laura Lee Show."

"Adventures with an Andean Shaman and other dimensional beings. Reading ancient texts as visionary experiences, and why specific traditions, myths, and symbols may all be related across time and cultures, from author of "The Truth Behind the Christ Myth"

Part 1:

http://www.lauralee.com/index.cgi?asx=050202.asx

Part 2:

http://www.lauralee.com/index.cgi?asx=050302.asx

Posted on: 2007/2/11 20:04
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Mark Amaru Pinkham - The King Of The world!
Synd att de här interjvuerna med indianerna från den sidan inte fungerar för mig. Går det inte ladda ner det på nåt sätt?

Fö. lyssnar du på allt du lägger ut här? Isåfall måste du hört en jääkla massa information för det är lite mp3or du lägger ut, det är knappt så jag ens hinner läsa vad det är, heheh ;)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Mark Amaru Pinkham - The King Of The world!

See User information
Quote:

EttHund wrote:
Synd att de här interjvuerna med indianerna från den sidan inte fungerar för mig. Går det inte ladda ner det på nåt sätt?

Fö. lyssnar du på allt du lägger ut här? Isåfall måste du hört en jääkla massa information för det är lite mp3or du lägger ut, det är knappt så jag ens hinner läsa vad det är, heheh ;)

De borde fungera om du använder windows mediaplayer.

Jo, jag har lyssnat på otroligt många intervjuer i mina dagar. Förmodligen fler än de flesta på vaken har gjort tillsammans. Tycker det är ett smidigt sätt att skaffa sig information snabbt på. För mig är det en smärre gåta varför man inte gör det om man verkligen vill informera sig. Många av de här lirarna man kan ladda ner intervjuer med har ju ägnat halva livet åt på att forska, medan vissa t.o.m har ägnat hela livet åt det som t.ex Jordan Maxwell och Michael Tsarion. Sen är väl jag rätt extrem i och för sig, jag är intresserad av så otroligt många ämnen.

Posted on: 2007/2/11 21:02
Religion separerar - Andlighet förenar

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper