vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »

Anonym
Re: Det dubbla perspektivet
Quote:
Bjornir:
Du tycker det vore skrämmande om det nordiska folket försvinner, ändå ska du förräda dig själv OCH ditt folk genom att troligtvis beblanda dig med en främling? Hör du inte själv hur dumt det låter?
Du gör ju som du själv vill, men i dagens samhälle så bör man tänka på fler än sig själv.

Tror du inte det finns andra sätt än det du förespråkar?

Folk brukar ljuga och kalla mig rasist och gammal gubbjävel på det här forumet när deras argument tryter men just nu tog du priset i både ålderdomligt språkbruk och en märklig människosyn.

"Beblanda dig med en främling" var nog ett av de mest högtravande och märkliga uttryck jag hört på typ 50 år. Jag skulle gissat på att du var predikant från nån av de frireligiösa sekterna på öarna utanför Göteborg. Du vet i de där små platserna i västra skärgården där det tar minst tre generationer för en nykomling att överhuvudtaget bli accepterad som en nykomling. Där man emellanåt hör samma banjomelodi som i "The Deliverance" eller "Den sista färden" som den kallades på Svenska.

Det vore intressant att veta vilken kommun eller samhällsklass du kommer ifrån. Inte för att vara hånfull på något sätt men jag undrar bara om det är ditt verkliga sociala arv som låter på det sättet eller ett politiskt språkbruk som färgar dig Bjornir?

Jag har bott i ett av Sveriges som du säger "rövhål" i perioder sedan 70-talet och har haft gott om tid att tänka och emellanåt agera för att det inte skall spåra ur totalt. Jag är den förste att medge att problemen är helsjuka på detta ställe men känner inte igen mig alls i den bild du målar upp.

Det finns som Maggot på sitt enkla sätt uttryckte givetvis bra människor bland många av de som kommer hit precis lika självklart som att det finns de som är både kriminella och cyniska lycksökare.

Min uppfattning har jag klart och tydligt redogjort för ett par hundra gånger och vidhåller att det som saknats som motpol till den patetiskt löjliga vänsterflumpolitiken som låtit vem som helst få medborgarskap utan att kolla upp om de verkligen vill anpassa sig och leva under våra lagar och värderingar.

Mitt förslag är att man ställer krav på att den som kommer hit. Att den som inte anpassar sig utan väljer att begå brott och köra sitt eget race gör det på annat håll. Lämpligvis på samma ställe man kom ifrån. Det brukar inte uppskattas i de länderna så varför skall det accepteras här?

Med andra ord specificera vilka av de som kommer hit som är rötägg och ta till vara på de som verkligen vill leva här och göra rätt för sig.

Fast kanske inte alla från hela världen på en gång. Det lär ju leda till en humanitär, ekonomisk och kulturell katastrof.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jaxtone

Skillnaden mellan er (maggoth och dig) och mig själv är väl att jag ser invandringen som ett problem oavsett om alla dessa utländska människor skulle vara hur trevliga och snälla som helst (vilket är en omöjlighet visserligen) ? Jag står för den åsikten att vi måste ha en total repatriering oavsett. det som sker i Sverige just nu leder till en etnisk utrotning och det vill inte jag ska hända med mitt folk.

Jag är uppvuxen i en medelklass familj i en mindre stad. Vad nu det kan ha för betydelse?
Verkar konstigt att man inte får yttra sig om problemen man själv inte lever i varje dag tycker jag, eller har jag inget med det att göra?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Duellingbanjos.............hahaha grovt

Posted on: 2007/2/14 22:53

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Jaxtone

Skillnaden mellan er (maggoth och dig) och mig själv är väl att jag ser invandringen som ett problem oavsett om alla dessa utländska människor skulle vara hur trevliga och snälla som helst (vilket är en omöjlighet visserligen) ? Jag står för den åsikten att vi måste ha en total repatriering oavsett. det som sker i Sverige just nu leder till en etnisk utrotning och det vill inte jag ska hända med mitt folk.

Jag är uppvuxen i en medelklass familj i en mindre stad. Vad nu det kan ha för betydelse?
Verkar konstigt att man inte får yttra sig om problemen man själv inte lever i varje dag tycker jag, eller har jag inget med det att göra?

Hur många invandrare känner du?
menar du att det inte finns trevliga människor från andra nationeer ?
jag ser oxå en stor fara med invandringen men jag ser även att invandringen består av många underbara individer som är lika stora förlorare och offer som jag för det mångkultruella paradiset som ingen vill ha...

Anonym
Jag påstod inte att det inte fanns snälla människor från andra nationer, jag sa att det är omöjligt att alla dessa människor skulle vara hur snälla och trevliga som helst. Jag har träffat på många snälla utländska människor, även om de flesta jag stött på inte varit så mycket att hänga i granen.
Men detta spelar ingen roll eftersom min anledning att repatriera dem inte handlar om deras brottslighet osv i första hand.

Och du har helt rätt, alla är stora förlorare av mångkulturen, det är ju just precis därför vi måste avveckla den så snabbt som möjligt.

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Jag påstod inte att det inte fanns snälla människor från andra nationer, jag sa att det är omöjligt att alla dessa människor skulle vara hur snälla och trevliga som helst. Jag har träffat på många snälla utländska människor, även om de flesta jag stött på inte varit så mycket att hänga i granen.
Men detta spelar ingen roll eftersom min anledning att repatriera dem inte handlar om deras brottslighet osv i första hand.

Och du har helt rätt, alla är stora förlorare av mångkulturen, det är ju just precis därför vi måste avveckla den så snabbt som möjligt.

Hur många invandrare har du kontakt med då?
De flesta jag varit i kontakt med har varit bra människor men jag kan väl även med handen på hjärtat säga att majorietet av de mest respektlösa människor jag träffat härstammat några 100tals mils nedaför Hultsfred.

Ja vi har alla olika sätt att aveckla mångkulturen men jag tror ju även eller vet att man kan integrera enskilda individer felet är att man försökt integrera hela städer och förorter.
jag tror att vi måste aveckla mångkulturen och "den nya värlsordningen= den kapitalistiska kommunismen tillsammans alltså svartaste blatten till vitaste svennen

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Jaxtone

Här måste jag rycka in. Oberoende hur fantastiskt reko dessa främlingar är, så är de trots allt en belastning. Det är ett faktum, de för med sig problem och absolut INGENTING som vi skulle kunnat uppnå på var sin sida om gränsen, att hävda annat är ju bara trams.

Jag är uppvuxen i en ganska välbeställd familj i ett av Göteborgs fina områden Men detta gör väl inte mig blind för vad som sker i samhället? Bara för att jag inte lever i mångkulturens epicentrum kan jag ändå ta skada av den? Jag kan fortfarande bevittna ett historiens grövsta övergrepp mot såväl folk som individer. Rasblandningen resulterar inte endast i en "europeisk degenering" utan likaså för alla folk som även de kastas i denna mångkulturella köttkvarn. Alla de som tvingas att växa upp i ett samhälle där deras urgrund, traditioner och normer är satta ur spel till följd av en elits skrupelfria intressen. Blodet från alla de offer av mångkultur från wretström till fadimé till svenska våldtagna kvinnor hamnar på era händer, det är ni som accepterar denna utveckling som leder till intet annat än allas vår blodiga undergång.

Sedan maggot skulle jag uppskatta om du upphörde med din misskreditering av sthlms medeltida polisväsende, samt medeltidens väpnare. Alltså ge bara fullständigt fan i att ta ordet "svenne" ur dess ursprungliga bemärkelse.

Anonym
Tror du jag har räknat alla invandrare som jag har träffat på i mitt liv? Nu får du ge dig.

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Tror du jag har räknat alla invandrare som jag har träffat på i mitt liv? Nu får du ge dig.

Hur många invandrarvänner har du idag?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Bjornir wrote:

Spelar det någon roll? Och varför skulle det spela någon som helst roll?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Bjornir wrote:

Vad har det med saken att göra? jag känner inte en enda, får jag inte tycka för det?

Anonym
Quote:

Tokigee_Tor wrote:
Här måste jag rycka in. Oberoende hur fantastiskt reko dessa främlingar är, så är de trots allt en belastning. Det är ett faktum, de för med sig problem och absolut INGENTING som vi skulle kunnat uppnå på var sin sida om gränsen, att hävda annat är ju bara trams.

Jag är uppvuxen i en ganska välbeställd familj i ett av Göteborgs fina områden Men detta gör väl inte mig blind för vad som sker i samhället? Bara för att jag inte lever i mångkulturens epicentrum kan jag ändå ta skada av den? Jag kan fortfarande bevittna ett historiens grövsta övergrepp mot såväl folk som individer. Rasblandningen resulterar inte endast i en "europeisk degenering" utan likaså för alla folk som även de kastas i denna mångkulturella köttkvarn. Alla de som tvingas att växa upp i ett samhälle där deras urgrund, traditioner och normer är satta ur spel till följd av en elits skrupelfria intressen. Blodet från alla de offer av mångkultur från wretström till fadimé till svenska våldtagna kvinnor hamnar på era händer, det är ni som accepterar denna utveckling som leder till intet annat än allas vår blodiga undergång.

Sedan maggot skulle jag uppskatta om du upphörde med din misskreditering av sthlms medeltida polisväsende, samt medeltidens väpnare. Alltså ge bara fullständigt fan i att ta ordet "svenne" ur dess ursprungliga bemärkelse.

Att ni kallar invandrare eller flyktingar för främlingar gör mig faktiskt lite ledsen måste jag medge, eftersom jag är född och uppväxt med invandrare så har jag aldrig sett dom som "främlingar" direkt.
visst har man känt det lite konstigt som grabb varför almir,selmir,armir och edins hade så "olika föräldrar" en oss andra men nog fan var de bra människor och nu när jag tänker tillbaka var de fan fantastiska..
fan de kom ut med saft när man sparkade fotboll på gräsmattan
(inte tid att vara sentemental och nostalisk nu)
Det som jag anser är lite fel med er som bor i svenska områden är att ni inte får se människorna utan bara mångkulturens baksida samt maten.
Igår var ju första gången du själv träffade en man från afrika toker sa du till mig när du var hemma hos mig och vi fikade hos en somalisk muslimsk familj och det var väl inget fel på dom?

Anonym
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Vad har det med saken att göra? jag känner inte en enda, får jag inte tycka för det?

Det är klart man har men man kanske ska vara försiktig med att säga vissa saker om man inte har någon koll på det.
nu minns ja inte vad ni sagt i dessa trådar exakt men men

Anonym
Med det uttalande måste du ju tycka att det är jätte fint att bo i ett sånt område som du gör då? varför klagar du på mångkulturen ?

See User information
Jag saknar min mörkhyade kompis för han hade perspektiv på livet, inför våra pilsnerrundor så satte han på mej en sådan där knapp som det stod -rör inte min neger- på, själv bar han en som det stod -kvotneger- på..............synd att han flyttade hem till........................Detroit.

Posted on: 2007/2/14 23:25

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Att ni kallar invandrare eller flyktingar för främlingar gör mig faktiskt lite ledsen måste jag medge, eftersom jag är född och uppväxt med invandrare så har jag aldrig sett dom som "främlingar" direkt.
visst har man känt det lite konstigt som grabb varför almir,selmir,armir och edins hade så "olika föräldrar" en oss andra men nog fan var de bra människor och nu när jag tänker tillbaka var de fan fantastiska..
fan de kom ut med saft när man sparkade fotboll på gräsmattan
(inte tid att vara sentemental och nostalisk nu)
Det som jag anser är lite fel med er som bor i svenska områden är att ni inte får se människorna utan bara mångkulturens baksida samt maten.
Igår var ju första gången du själv träffade en man från afrika toker sa du till mig när du var hemma hos mig och vi fikade hos en somalisk muslimsk familj och det var väl inget fel på dom?

Åhhåhå...tänker på en textbit från nothung nu: "...Vad ni än gör och vad ni än säger, har vi ändå alltid rätt. Ert sjuka system kommer att falla..." till svar på inledningsgnäll...

Det är väl ett skitsamma det, nu snackar du bara trams maggoth. Säg det till alla offer för mångkulturen om hur trevliga ashmed och mohammed var när de kom med sin saft till er pojkar. Varför skulle inte Lars och Erik kunnat göra detta? Vad säger att de inte ksulle kunna vara lika fantastiska, enda är att de fick inte chansen...

Som individer nej. Som folkgrupp/individ bosatt i ett främmande land med ett främmande folk, Ja.

Men det du inte ser är skillnaden mellan personliga upplevelser och vad som är verklighet och vad vi behöver bygga utifrån. Trevliga Ahmeds spelar då ingen roll, de är överflödiga och har naturligt sett inget här att göra oavsett hur mycket saft de pumpade i er. Det är ett faktum.

De är och kommer alltid förbli främlingar till vår ras, den ras du har att tacka för att du lever idag.

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Det är klart man har men man kanske ska vara försiktig med att säga vissa saker om man inte har någon koll på det.
nu minns ja inte vad ni sagt i dessa trådar exakt men men

Jag har koll på verklighet, psykologi och filosofi! Logiken är på vår sida, sociala konstruktioner(personliga upplevelser är sociala konstruktioner) och sådant trams som du snackar om är inte logik. Allt som inte är logik är dödsdömt. Hur svårt är det att se hur naturen är så fanatiskt organiserad och fulländad, tack vare logik.

Anonym
Bjornir och Tokige Tor:

Jag blir lite förvånad över att ni som verkar sansade annars går i sån försvarsposition direkt då jag ställde frågan till Bjornir om socialt arv och språkbruk kontra en politisk agendas floskler.

Jag har väl aldrig påstått och skulle aldrig heller påstå att ni inte får snacka för er sak eller att ni skulle vara blinda för vad som sker bara för att ni haft lyckan "oturen" att födas in i överklassen eller medelklassen. Var har ni fått en så tokig uppfattning ifrån?

Sedan har jag aldrig använt ordet "snäll" om någon invandrare! Jag vill särskilja drägg från bra resurser och anser att det är ett sätt att få slut på snacket om att svenskar i gemen skulle vara rasister. Inget kunde vara mer fel eftersom den största rasismen "rädslan för att blanda sin kultur, sitt blod eller religion" med andra än de som finns inom familjen, finns hos många av de klaner, stammar eller grupperingar som kommer till Sverige.

Snäll? Snälla nån det låter ju nästan som jag skulle vara underbegåvad vilket inte är fallet även om jag inte kommer från lika välbeställda familjer som herrarna.

Men jag tror att det visar på en sak som skiljer oss åt mer än något annat. Klasstillhörighet må vara ett politiskt uttryck som vänstern misshandlade och gjorde till sitt mantra på 60- och 70-talet även om det var ytterst få som kom från geniun arbetarklass på den tiden och gapade högt om proletariatets diktatur.

Men om man känner efter handlar inte klasstillhörighet bara om ett ord. Det har ett historiskt innehåll också och ur detta perspektiv där slav, blev träl, blev livegen, blev dräng odh piga blev, statarbarn blev industriarbetare finns ett klasshat mot alla klasser ovanifrån som försöker tala om för en vad man skall tycka, känna eller hur man skall agera. Det handlar om tusentals år där enkelt folk blivit rövknullade av överheten som ni utmanar om ni ens tänker tanken att tala om för den som på grund av ekonomiska skäl tvingas bo i det som vår priviligierade Bjornir kallar "rövhål". Vi tar ingen skit från någon som inte lever på lika ruttna villkor.

Mitt i denna misär ni kallar rövhål så hittar man givetvis spegelbilder bland de som inte har svenskt ursprung. Människor som levt under herrefolk i andra länder och tvingats lyssna på överhetens politiska dogmer i länder över hela planeten och som kommit till samma insikt om den stora lögnen. En hel del av dessa människor medvetna om att det mångkulturella samhället stinker och vill inget hellre än att göra sina röster hörda. En del kan för tillfället inte återvända på grund av krigssituationer eller mordhot för att de öppnat käften under korrupta mördarregimer. Men vem lyssnar på deras historia, gör ni? Eller stänger ni av bara för att ni har bråttom att sprida politisk propaganda att ni inte hör och ser att många egentligen säger samma sak fast inte fullt så frenetiskt?

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Med det uttalande måste du ju tycka att det är jätte fint att bo i ett sånt område som du gör då? varför klagar du på mångkulturen ?

Ja saken är väl den att det är jobbigt att det språket man talar är är ett språk som är minoritet av de man hör här ute på gatorna på färsäkringskassor på banker i matäffärer osv...
samt att man klassas som andra klassens medborgare i sitt eget land det är inte direkt "ballt" att vara svensk om man säger så.
och då saknar svenskar och det svenska.
förutom lite släkt har jag faktiskt inte en enda svensk vänn här i angered de har sökt sig härifrån och farsan har 9 syskon som har bott i angered och en bor kvar.
då kan man börja fundera va?

sen är ju krimminalitet och övrig missär en annan del oxå

Anonym
Quote:
Tokige Tor:
Jag har koll på verklighet, psykologi och filosofi! Logiken är på vår sida, sociala konstruktioner(personliga upplevelser är sociala konstruktioner) och sådant trams som du snackar om är inte logik. Allt som inte är logik är dödsdömt. Hur svårt är det att se hur naturen är så fanatiskt organiserad och fulländad, tack vare logik.

Vems verklighet? Min eller din?

Vems psykologi? Min eller din?

Vems filosofi? Min eller din?

Vems logik? Min eller din?

Anonym
Quote:

Tokigee_Tor wrote:
Åhhåhå...tänker på en textbit från nothung nu: "...Vad ni än gör och vad ni än säger, har vi ändå alltid rätt. Ert sjuka system kommer att falla..." till svar på inledningsgnäll...

Det är väl ett skitsamma det, nu snackar du bara trams maggoth. Säg det till alla offer för mångkulturen om hur trevliga ashmed och mohammed var när de kom med sin saft till er pojkar. Varför skulle inte Lars och Erik kunnat göra detta? Vad säger att de inte ksulle kunna vara lika fantastiska, enda är att de fick inte chansen...

Jag tror inte det finns nån på detta forum som skrivit så mycket negativt om mångkultur och massinvandring som jag.
jag är ingen anhängare av mångkultur det borde du veta.
erik och lars kan nog vara minst leka trevliga och jag skulle nog tycka de var trevligare eftersom vi har antagligen mer gemensamt.
jag vill kassta ut alla invandrare som begår grova brott i sverige det har jag redan sagt.

Quote:

Som individer nej. Som folkgrupp/individ bosatt i ett främmande land med ett främmande folk, Ja.

Men det du inte ser är skillnaden mellan personliga upplevelser och vad som är verklighet och vad vi behöver bygga utifrån. Trevliga Ahmeds spelar då ingen roll, de är överflödiga och har naturligt sett inget här att göra oavsett hur mycket saft de pumpade i er. Det är ett faktum.

De är och kommer alltid förbli främlingar till vår ras, den ras du har att tacka för att du lever idag.

Jag vet inte vad du vill få fram här. jag är tacksam och stolt svensk och jag ser dom itne som främlingar utan som människor från en annan nationalitet kultur och ras

Anonym
jaxtone

Ser man till vår familjs bakgrund så härstammar jag isåfall av en såkallad "arbetarklassfamilj", men jag har min far att tacka för att jag inte behöver bo i ett sånt område som du tyvärr verkar ha gjort i och med att han har arbetat halvt ihjäl sig i över 25 års tid.

Men vad gäller min politiska åsikt så är jag starkt kritisk till klasser överhuvudtaget, behövs inte.. jag tror på något som är oerhört mycket finare - folkgemenskapen.
Och folkgemenskapen i Sverige idag finns inte, vi arbetar idag mot varandra på alla vis vi kan.
Att jag engagerar mig så mycket i dessa frågor som invandring, mångkultur osv handlar ju inte om att jag är ett egoistiskt överklassbarn som inte tycker om små skitiga niggers. Det handlar ju om att jag älskar mitt folk över allt annat och gråter blod så fort jag får reda på att det far illa på något sätt. Och det svenska folket lider enormt idag, det vet vi redan.

Det är inte att sprida propaganda, det är bara att titta runt omkring sig överallt så ser man fördärvet.

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Bjornir och Tokige Tor:

Jag blir lite förvånad över att ni som verkar sansade annars går i sån försvarsposition direkt då jag ställde frågan till Bjornir om socialt arv och språkbruk kontra en politisk agendas floskler.

Jag har väl aldrig påstått och skulle aldrig heller påstå att ni inte får snacka för er sak eller att ni skulle vara blinda för vad som sker bara för att ni haft lyckan "oturen" att födas in i överklassen eller medelklassen. Var har ni fått en så tokig uppfattning ifrån?

Sedan har jag aldrig använt ordet "snäll" om någon invandrare! Jag vill särskilja drägg från bra resurser och anser att det är ett sätt att få slut på snacket om att svenskar i gemen skulle vara rasister. Inget kunde vara mer fel eftersom den största rasismen "rädslan för att blanda sin kultur, sitt blod eller religion" med andra än de som finns inom familjen, finns hos många av de klaner, stammar eller grupperingar som kommer till Sverige.

Snäll? Snälla nån det låter ju nästan som jag skulle vara underbegåvad vilket inte är fallet även om jag inte kommer från lika välbeställda familjer som herrarna.

Men jag tror att det visar på en sak som skiljer oss åt mer än något annat. Klasstillhörighet må vara ett politiskt uttryck som vänstern misshandlade och gjorde till sitt mantra på 60- och 70-talet även om det var ytterst få som kom från geniun arbetarklass på den tiden och gapade högt om proletariatets diktatur.

Men om man känner efter handlar inte klasstillhörighet bara om ett ord. Det har ett historiskt innehåll också och ur detta perspektiv där slav, blev träl, blev livegen, blev dräng odh piga blev, statarbarn blev industriarbetare finns ett klasshat mot alla klasser ovanifrån som försöker tala om för en vad man skall tycka, känna eller hur man skall agera. Det handlar om tusentals år där enkelt folk blivit rövknullade av överheten som ni utmanar om ni ens tänker tanken att tala om för den som på grund av ekonomiska skäl tvingas bo i det som vår priviligierade Bjornir kallar "rövhål". Vi tar ingen skit från någon som inte lever på lika ruttna villkor.

Mitt i denna misär ni kallar rövhål så hittar man givetvis spegelbilder bland de som inte har svenskt ursprung. Människor som levt under herrefolk i andra länder och tvingats lyssna på överhetens politiska dogmer i länder över hela planeten och som kommit till samma insikt om den stora lögnen. En hel del av dessa människor medvetna om att det mångkulturella samhället stinker och vill inget hellre än att göra sina röster hörda. En del kan för tillfället inte återvända på grund av krigssituationer eller mordhot för att de öppnat käften under korrupta mördarregimer. Men vem lyssnar på deras historia, gör ni? Eller stänger ni av bara för att ni har bråttom att sprida politisk propaganda att ni inte hör och ser att många egentligen säger samma sak fast inte fullt så frenetiskt?

Är det din definition av rasism Jaxtone, så skulle säga att det är en medärvd sund egenskap som återfinnes inom alla människor oberoende av nation/ras/kultur, endast av idag då det slagits sönder till förmån för varken mitt, ditt eller någon annans folks väl utan våra herrars.

Sett utifrån min klasstillhörighet så borde jag väl älska mångkulturen? Av någon suspekt anledning så gör jag inte det, har aldrig gjort det. Inte ens från det jag såg den första främlingen på dagis(En iransk pedagog). Av någon ännu suspektare anledning kände jag redan då att hela denna individens leverne i sverige var ett brott mot naturens lagar, det tog mig inte lång tid som 4åring att identifiera verkligheten...

Självklart borde de då återvända till sina respektive nationer och slåss för sin frihet där. Hade så vart fallet här i Sverige att vi stått inför liknande umbäranden hade då sällan jag tvekat en sekund på min uppgift och mitt ansvar gentemot mig själv och mina förfäder.

Jag utesluter inte i någon grad allianser med andra folk gentemot överheten, så länge det bygger på en ömsesdig respekt. Som sagt vänder jag mig inte mot individerna i sig, utan endast mot deras onaturliga existens inom mitt folks livsrum, precis som att det skulle vart fel om jag bott där...

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Tokigee_Tor wrote:

Jag tror inte det finns nån på detta forum som skrivit så mycket negativt om mångkultur och massinvandring som jag.
jag är ingen anhängare av mångkultur det borde du veta.
erik och lars kan nog vara minst leka trevliga och jag skulle nog tycka de var trevligare eftersom vi har antagligen mer gemensamt.
jag vill kassta ut alla invandrare som begår grova brott i sverige det har jag redan sagt.

Quote:

Jag vet inte vad du vill få fram här. jag är tacksam och stolt svensk och jag ser dom itne som främlingar utan som människor från en annan nationalitet kultur och ras

Men då kan du inte bli personlig i en sådan diskussion, då förlorar du din omdömesförmåga att fatta rationella beslut.

Då är de främmande till din/vår n/k/r?

Till Jaxtone: Naturligtvis bygger allt på selektiv perception á la moi, det är ett faktum likaså. Men i min mening är logiken alltjämnt densamma, 2+2=4 oavsett vem som yppar det och hur du än vänder och vrider på det.

« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper