vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »

Anonym
Re: Det dubbla perspektivet
Klart jag kan bli personlig!
för mig är mångkulturen personlig för mig är invandringen i allra högsta grad personlig jag har ingen idiologi jag måste sätta i första rummet.
jag behöver bara gå ut på gatan här för att se elländet för att se hatet för att se svenskföraktet för att se många fina människor från alla världsdelar

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Bjornir!

Jag är ju en man med en viss livserfarenhet och gillar att utmana med frågor.

Eftersom du nämner ordet älska med avsikt på din ras så undrar jag om det inte är dags med några frågor ur livets bok, den som inte är skriven med bläck på papper utan den som handlar om ödmjukhet inför universums lagar.

Jag kan tänka mig att utifrån rymden framstår våra fysiska skillnader som imaginära och försvinnande små. Penislängd och hudfärg lär vara svåra att urskilja på ljusårs avstånd oavsett om alla sexspalter hävdar att storleken inte spelar någon roll så finns det andra saker som måste summeras. Lik förbannat måste den kosmiska energin samlas som god eller ond i slutändan om du låter mig vara så djupsinnig att jag tar ett abstrakt exempel under tiden som Ahmed slår ihjäl Kalle och Svante mördar Mustafa.

Du är den siste mannen på jorden och det finns bara en kvinna kvar. Hon är underbart vacker och alla tecken pekar på att hon är fruktsam och villig. Det är bara en skillnda på dig och henne förutom att hon efter några öl snackar lite mer än vanligt och inte kör bil så jävla bra (enligt din teori om kvinnliga könshormoner i öl). Hon har en annan hudfärg än dig!

Vad gör du? Parar du dig med kvinnan eller låter du människorasen dö ut?

Vad gör du? Parar du dig med kvinnan eller låter du människoarten dö ut? (Ändrade detta efter Tors kommentar om att människan är en art inte en ras)!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Bjornir!

Ursäkta, men människan är en art och inte en ras.

Därtill så skulle jag lika gärna kunnat ta mitt i liv i den situationen med tanke på att barnbarnen skulle få grava missbildningar som skulle förhindra de att föra arten vidare ändå...

Anonym
Ifall min ras dör ut så dör min del av mänskligheten. Jag skulle inte skaffa barn med henne.

Men måste medge att det var ett lustigt och intressant inlägg jaxtone.

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Bjornir!

Jag är ju en man med en viss livserfarenhet och gillar att utmana med frågor.

Eftersom du nämner ordet älska med avsikt på din ras så undrar jag om det inte är dags med några frågor ur livets bok, den som inte är skriven med bläck på papper utan den som handlar om ödmjukhet inför universums lagar.

Jag kan tänka mig att utifrån rymden framstår våra fysiska skillnader som imaginära och försvinnande små. Penislängd och hudfärg lär vara svåra att urskilja på ljusårs avstånd oavsett om alla sexspalter hävdar att storleken inte spelar någon roll så finns det andra saker som måste summeras. Lik förbannat måste den kosmiska energin samlas som god eller ond i slutändan om du låter mig vara så djupsinnig att jag tar ett abstrakt exempel under tiden som Ahmed slår ihjäl Kalle och Svante mördar Mustafa.

Du är den siste mannen på jorden och det finns bara en kvinna kvar. Hon är underbart vacker och alla tecken pekar på att hon är fruktsam och villig. Det är bara en skillnda på dig och henne förutom att hon efter några öl snackar lite mer än vanligt och inte kör bil så jävla bra (enligt din teori om kvinnliga könshormoner i öl). Hon har en annan hudfärg än dig!

Det har väl inte så mycket med saken att göra det finns andra rasliga skillnader oxå...
dock vet ju jag att man kan bli kär och tända på andra raser

Anonym
Quote:
Tokige Tor:
Ursäkta, men människan är en art och inte en ras. Därtill så skulle jag lika gärna kunnat ta mitt i liv i den situationen med tanke på att barnbarnen skulle få grava missbildningar som skulle förhindra de att föra arten vidare ändå...

Jag har ändrat det där med "art" och hänvisat till din kommentar.

Så vad hade du gjort?

1. Tagit ditt liv?

2. Parat dig?

3. Låtit arten dö ut och självdött av överfulla testiklar?

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Quote:
Tokige Tor:
Ursäkta, men människan är en art och inte en ras. Därtill så skulle jag lika gärna kunnat ta mitt i liv i den situationen med tanke på att barnbarnen skulle få grava missbildningar som skulle förhindra de att föra arten vidare ändå...

Jag har ändrat det där med "art" och hänvisat till din kommentar.

Så vad hade du gjort?

1. Tagit ditt liv?

2. Parat dig?

3. Låtit arten dö ut och självdött av överfulla testiklar?

Jag hade nog låtit arten dö ut och runkat resten av livet...

Anonym
Quote:
Bjornir:
Ifall min ras dör ut så dör min del av mänskligheten. Jag skulle inte skaffa barn med henne. Men måste medge att det var ett lustigt och intressant inlägg jaxtone.

... och nu blir det genast lite lustigare. Din ras skulle ju inte direkt plågas av ett mångkulturellt samhälle. Din ras skulle ju inte vara direkt utsatt för ett främmande hot från en främmande ras eftersom avkomman skulle var din. Din ras skulle ju bli uppdelad i 50% av hennes gener och 50% av dina gener.

Hmmm... låt mig se nu. Barn som har morsor med bruna ögon och farsor med blå brukar oftast ärva de bruna ögonen...

I ovanstående fall, vilka gener skulle ta över på sikt tror du? Jag vinklar det lite så att du kan berätta för mig om när och var du tror att de "vita" generna är starkare än alla andra? Berätta!

Anonym
Quote:

Detta låter ju larvigt och omoget om ja ska vara ärlig det finns underbara bra människor från alla världsdelar och jag vet folk som har rätt stora barn med andra raser och det har gått bra för dom..
jag uppmanar inte till rasförhållanden men jag tycker kärleken ska få vara fri?
vore det fel om jag skaffa barn med ex en kvinna från argentina om jag älskade henne?

Anonym
Quote:
Maggot:
Detta låter ju larvigt och omoget om ja ska vara ärlig det finns underbara bra människor från alla världsdelar och jag vet folk som har rätt stora barn med andra raser och det har gått bra för dom..

Stora barn! Hur stora då? 2 meter eller större? Är det basketspelare du menar eller? Jag fattar inte vad du menar... typ stora som japanska Sumobrottare eller Hawaiianska livvakter och sånt eller?

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
... och nu blir det genast lite lustigare. Din ras skulle ju inte direkt plågas av ett mångkulturellt samhälle. Din ras skulle ju inte vara direkt utsatt för ett främmande hot från en främmande ras eftersom avkomman skulle var din. Din ras skulle ju bli uppdelad i 50% av hennes gener och 50% av dina gener.

Hmmm... låt mig se nu. Barn som har morsor med bruna ögon och farsor med blå brukar oftast ärva de bruna ögonen...

I ovanstående fall, vilka gener skulle ta över på sikt tror du? Jag vinklar det lite så att du kan berätta för mig om när och var du tror att de "vita" generna är starkare än alla andra? Berätta!

hm intressant faktiskt aldrig tänkt tanken

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Quote:
Bjornir:
Ifall min ras dör ut så dör min del av mänskligheten. Jag skulle inte skaffa barn med henne. Men måste medge att det var ett lustigt och intressant inlägg jaxtone.

Jo det är ju näst intill en omöjlighet att den blåa ögongenen skulle vinna.

Det skulle ju bli inavel, så det är väl nästan struntsamma vilka gener som skulle ta över på sikt eftersom alla skulle bli mongolider tillslut?
Och de mörkare generna slår alltid ut de ljusare, det vet vi också redan?

Anonym
Quote:
Tokige Tor:

Låter som ett aptrist och väldigt segregerat sexliv som väntar dig i det läget! Men Tor... det lär bli svårt ändå att få sexlivet att funka... eller hur. För var hittar du en Gretschen eller Hilda i Göteborg!

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
[quote]Maggot:
Stora barn! Hur stora då? 2 meter eller större? Är det basketspelare du menar eller? Jag fattar inte vad du menar... typ stora som japanska Sumobrottare eller Hawaiianska livvakter och sånt eller?

nej jag menar itne direkt utseende utan rasliga egenskaper på det mentala planet.
hur stora vet ja inte

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

jag uppmanar inte till rasförhållanden men jag tycker kärleken ska få vara fri?
vore det fel om jag skaffa barn med ex en kvinna från argentina om jag älskade henne?

Det är ett skitsamma som jag redan nämnt skulle arten redan vart indirekt död tack vare en sådan minimerad population.

Jag skiter fullständigt i vad du och dina vänner har barn med, det är och kommer förbli ett faktum att det är ett brott mot naturlagarna.
Kärlek är ett väldigt intressant begrepp så du får gärna definiera det, istället för att använda det som ännu ett verktyg i din floskelsamling:D

Det ska inte behöva gå till den grad att du får känslor för denna individ, redan då är felet begånget.

Anonym
Jag tror att globalisterna har ett litet befolkningsreduktionsprogram de har suttit och filat på. Oroa er inte, det är i FN regi och är helt och hållet befriat ifrån rasism.

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Quote:
Tokige Tor:

Låter som ett aptrist och väldigt segregerat sexliv som väntar dig i det läget! Men Tor... det lär bli svårt ändå att få sexlivet att funka... eller hur. För var hittar du en Gretschen eller Hilda i Göteborg!

Japp, men hellre det än att ge mina barn en framtid jag aldrig kan visa att jag kan stå stolt i ryggen för. Sexliv är förövrigt överskattat ändå, i värst fall får jag väl kastrera mig själv...

Anonym
Quote:

FuckOff wrote:
Jag tror att globalisterna har ett litet befolkningsreduktionsprogram de har suttit och filat på. Oroa er inte, det är i FN regi och är helt och hållet befriat ifrån rasism.

Ja allt annat skulle då förvåna mig

Anonym
Quote:

Tokigee_Tor wrote:
[quote]
Det är ett skitsamma som jag redan nämnt skulle arten redan vart indirekt död tack vare en sådan minimerad population.

Jag skiter fullständigt i vad du och dina vänner har barn med, det är och kommer förbli ett faktum att det är ett brott mot naturlagarna.
Kärlek är ett väldigt intressant begrepp så du får gärna definiera det, istället för att använda det som ännu ett verktyg i din floskelsamling:D

Det ska inte behöva gå till den grad att du får känslor för denna individ, redan då är felet begånget.

På vilket sätt skulle arten vara indirekt död?

naturlagar om man håller för hårt i dom kan det bli ungefär som en fanatisk troende.

men okej det med kärlek kan jag se såhär

om jag blir kär i en kvinna från argentina är det kanska uppenbart att vi börjar gossa och efter ca 2 sek (förspelet avklarat) stoppar jag in min penis i hennes vagina och det kan komma ut en minimaggot efter 9 månader.

Detta vore väl ett helt naturligt fall en man och en kvinna som älskar varandra skaffar barn
vilken naturlag strider det mot?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Tokigee_Tor wrote:
Quote:

På vilket sätt skulle arten vara indirekt död?

naturlagar om man håller för hårt i dom kan det bli ungefär som en fanatisk troende.

men okej det med kärlek kan jag se såhär

om jag blir kär i en kvinna från argentina är det kanska uppenbart att vi börjar gossa och efter ca 2 sek (förspelet avklarat) stoppar jag in min penis i hennes vagina och det kan komma ut en minimaggot efter 9 månader.

Detta vore väl ett helt naturligt fall en man och en kvinna som älskar varandra skaffar barn
vilken naturlag strider det mot?

Men lilla någon masken, incest leder till grav degenering och missbildningar som på sikt skulle döda arten

Ja det är väl det enda vi kan och bör hålla hårt i? ty det är våra livsvillkor och vår verklighet?

Maggoth vi har tagit denna diskussion gånger om och om igen, kan du inte snälla någon komma upp med något nytt eller läsa vad jag skriver från första början?

Btw. var det ett kort förspel... Förspelet som är en del av hela jakten ju:D

Anonym
Quote:
Bjornir:
Jo det är ju näst intill en omöjlighet att den blåa ögongenen skulle vinna. Det skulle ju bli inavel, så det är väl nästan struntsamma vilka gener som skulle ta över på sikt eftersom alla skulle bli mongolider tillslut? Och de mörkare generna slår alltid ut de ljusare, det vet vi också redan?

Fan mitt rasblandningsexempel skulle alltså spricka på samma inavel som sker då kungaätter och överklassen eller vissa stammar vägrar blanda blod med andra än sin egna. Men jag har en utökning av detta exempel om du är villig att leka med tanken.

Förutsätt att du och tjejen med mörkare hudfärg plötsligt hör ett knakande i buskarna och mitt på ljusa dan stormar det fram 27 stycken jungrfrur, otroligt välskapta och utan en tråd på kroppen, förvisso har de en annan hudfärg än dig men de tigger och ber att du skall sätta på dem för att arten människa annars dör ut. Ur buskaget till höger om dig hör du plötsligt mansröster och 26 st. vita US Army snaggade marine corps anländer och frågar dig hur de skall göra. Skall ni låta arten då ut eller ha ett party där alla låter naturen ha sin gång. Med detta menar jag givetvis att kuken inte har varken ögon eller öron, precis lika lite som ett kvinnligt könsorgan kan urskilja vilken kroppsfärg sexpartnern har.

Vad gör du Bjornir?

Anonym
Maggoth vi har tagit denna diskussion gånger om och om igen, kan du inte snälla någon komma upp med något nytt eller läsa vad jag skriver från första början?

nej det har vi inte jag har aldrig fått svar på det tycker jag på vilket sätt vore det onaturligt och skulle strida mot naturlagarna

Anonym
Quote:
Tokige Tor:
Japp, men hellre det än att ge mina barn en framtid jag aldrig kan visa att jag kan stå stolt i ryggen för. Sexliv är förövrigt överskattat ändå, i värst fall får jag väl kastrera mig själv...

Nu lär du få svårt att stå stolt i ryggen med så mycket runkande eftersom det enligt svensk gammalkristlig tradition sägs att ryggraden förtvinar av så mycket onani.

Jo jag håller med dig om att sex är överskattat.. men det fattade jag inte förrän efter nr 2000 var avklarad. Hur kom du fram till det?

Men TokTor att kastrera dig själv är väl ändå att accepterat cynikerns alla sidor på en och samma gång!

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Quote:
Bjornir:
Jo det är ju näst intill en omöjlighet att den blåa ögongenen skulle vinna. Det skulle ju bli inavel, så det är väl nästan struntsamma vilka gener som skulle ta över på sikt eftersom alla skulle bli mongolider tillslut? Och de mörkare generna slår alltid ut de ljusare, det vet vi också redan?

Fan mitt rasblandningsexempel skulle alltså spricka på samma inavel som sker då kungaätter och överklassen eller vissa stammar vägrar blanda blod med andra än sin egna. Men jag har en utökning av detta exempel om du är villig att leka med tanken.

?

Det har väl redan inträffat iochmed Habsburgarnas inavel?:D

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper