Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Det dubbla perspektivet
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja, jag skulle väl troligen ta livet av mig så jag slapp se skiten. Det spelar ingen roll hur många exempel du drar, jag skulle aldrig blanda mig med en person som är av en annan sort än jag själv. Ifall min ras dör ut så har jag ingenting kvar att leva för ändå, hur det skulle gå för mänskligheten ifall den dör bekymrar mig inte ett dugg. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Charles II of Spain, the pathetic victim of Habsburg inbreeding.
![]() http://www.englishmonarchs.co.uk/stuart_7.htm |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bjornir lever du bara för din ras och dina kommande barn?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är då inte kristen, så jag är högst tveksam att en gammalkristlig tradition skulle bita i detta fallet, men vem vet? Får väl testa och se efter... Ungefär efter det första samlaget för sådär 5 år sedan, dessvärre har det blivit lite av ett behov, en ond cirkel satt säga. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ja |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nu ska du inte vara avundsjuk för att min mage är full med massa god mat och en anna öl. men okej vi kan tänke längre en så tänk att denna ölmagen måhända ha vuxit fram under semestrar utomlands (vilket inte är sant men ändå) (eller jo det är det tamifan )jaja skitsam jag kan ju åka till Argentina och bli kär i en kvinna där precis som tusen andra svenskar har blivit. det behöver inte ske på Angereds krog lixom... vad är felet med att resa utomlands och där bli kär i en kvinna och få barn med henne |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Okej?? Om deras syfte är det samma så lever vi ett ganska fänslat marxistisk samhälle ÄTA JOBBA SKITA DÖ |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har inte valt att bli född i en sån här dyster tid och jag har inte valt hur mitt liv skulle bli det har styret av Sverige idag gjort rent indirekt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bjornir: Bra! Du har förklarat din ståndpunkt! Jag hade några andra exempel jag ville använda för att se dina värderingar men tänker bara använda ett om du orkar och har lust att svara och det är för att jag verkligen vill veta. Om du är på väg att dö och dina små barn inte klarar sig utan vuxnas support för mat, värme och fostran men de enda som erbjuder sig att ta över och föda dina barn, att stödja dina barn och göra dem starka inför livet är godsinta människor men dock med annan hudfärg än den du och dina barn har. Skulle du vilja att dina barn fick växa upp och leva sina liv med dessa människors hjälp eller skulle du på grund av din politiska övertygelse vilja att barnens liv tog slut där? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jag skiter i vad du gör utomlands, men du kommer då inte hem igen då det är av denna karaktär... med eller utan vit röv och ölmage ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
5 år sedan!!!!!!!!!!! då har du mycket kvar att lära dej junior, jag minns första bönan jag klev på för 44 år sedan som 14 åring och jag tycker jag lärt mej en del sedan dess både på det ena och andra sättet, tappa inte modet du kommer att få dj.......ligt kul framgent och du hinner ändra dej flera gånger på vägen....tro mej.
![]()
Posted on: 2007/2/15 0:42
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
En bra fråga - Ett liv i misär eller inget liv alls... Antagligen skulle de känna en grov rotlöshet och detta grova brott mot naturlagarna skulle särledes skapa ett outhålligt klimat för de och därav skulle de självdö. ![]() Därtill eftersom jag tror på att livet är evigt så skulle detta "liv" för barnen ej behöva fylla någon betydelse i det stora hela. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Jag hade några andra exempel jag ville använda för att se dina värderingar men tänker bara använda ett om du orkar och har lust att svara och det är för att jag verkligen vill veta.
Om du är på väg att dö och dina små barn inte klarar sig utan vuxnas support för mat, värme och fostran men de enda som erbjuder sig att ta över och föda dina barn, att stödja dina barn och göra dem starka inför livet är godsinta människor men dock med annan hudfärg än den du och dina barn har. Skulle du vilja att dina barn fick växa upp och leva sina liv med dessa människors hjälp eller skulle du på grund av din politiska övertygelse vilja att barnens liv tog slut där?" Bra, denna frågan var roligare. Och du får gärna fortsätta med dina värdereingsövningar, har jag tyckt varit roligt ända sen småskolan :) Får man fråga vilken typ av främling det är och hur gamla mina barn skulle vara vid det tillfället? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Var inte du för nästan laglöshet total individuelle frihet? fri nationalism som du kallar det? Vad gör det om jag kommer hem med ett barn som är halvchillinskt? jag får alltså göra vad jag vill utomlands utom att bli kär i en kvinna? jag får gå runt på tråkiga museum verka "kultiverad" dricka bärs och parta med de som bor där, kanske ha sex men med en kvinna från chile men om kondomen spricker och hon blir gravid är jag inte välkommen tillbaka? är du seriös? Du var ju själv hos en somalisk muslimsk familj igår hur ser du på det? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Rasblandning är och kommer förbli ett brott mot naturlagarna oavsett vad du snackar om Masken så ge dig för fan. Vill du bryta mot naturlagarna kommer du då aldrig vara välkommen i ett sunt germanskt samhälle, då det skulle skapa sprickor i samhällsklimatet utifrån din patetiska oppurtunistiska natur. Den fria nationalismen bygger på att samhällsbygget skall betona den individuella rationella frihetstanken, jag ser det inte som rationellt att medvetet skapa sprickor i samhället och att vanhelga dina förfäder. Parade jag mig med dem? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hehe ja antagligen, är trots allt bara 18 ännu så:D Vi får la hoppas på något roligt ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tokige Tor: Illa! Det är illa att en ung man så tidigt fastnar i en så ond cirkel. Det kan inte vara naturens mening. Jag är helt säker på att detta givetvis inte började för sådär 5 år sedan utan har en betydligt djupare bakomliggande orsak... nej det handlar inte om naiv eller lillgammal amatörpsykologi utan enbart om empatins regler. Jag lärt mig att läsa människor ur ett "underdog" perspektiv och ser det som positiva överlevnadsinstinkter som sekundsnabbt talar om för mig när ett par axlar dras upp några millimeter för högt eller varför en blick inte möter en annan som gjort att livet blivit uthärdligt att leva. Nån gång min käre Tor så kommer det ett tillfälle när det inte pratas om konspirationer eller hudfärg. Prepare my friend. Det kan bli en av de viktigaste stunderna i livet. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bjornir: Jag tänkte mig 1 och 2 år gamla. Och den som ville engagera sig för dina barns överlevnad skulle vara ingen mindre än Oprah Winfrey! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då skulle jag aldrig lämna ifrån mina barn ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja vi får väl allt hoppas att denna dagen må komma... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du skulle alltså hellre låta dina barn dö än att Oprah tog hand om den och såg till så att de fick mat, husrum och utbildning?
Har jag tolkat det rätt? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Helt rätt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vill faktiskt ha svar på det med "vad som kan hända på en semseter" ska jag inte få komma hem med mitt barn då? naturlagarna borde väl vara det som står över andra lagar? Ex: en lag som säger vilka barn som "dugger" vilka som inte ska få tas in i sverige efter en semester osv? om jag blir kär i en kvinna från argentina (vilket kan ske) och vi skaffar barn då måste det ju vara ganska naturligt? |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login