Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Det dubbla perspektivet
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
så jag som kan bli kär i ex en rysk eller boliviansk kvinna har alltså en sjuk läggning? inte ens en rysk alltså? var går gränsen bara norden? tyskland england? en svensk kvinna som är född av en svensk mamma och en pappa från spanien? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag anser att det är sjukt att föröka sig med främlingar, speciellt i tider som dessa då vi är utrotningshotade. Hur länge ska vi tjata om det här, du vet redan vad jag tycker om det hela? Jag kommer att skaffa barn med blåögd nordisk kvinna. Då spelar det ingen roll vilken adminstrativ yta denna kvinna bor på just nu utan det är det etniska som jag är ute efter. Det finns folk som härstammar från den nordiska rasen i frankrike, england, tyskland osv men troligast är väl att det blir en kvinna som bor i Sverige eftersom att det trots allt är där jag bor. Jag kan väl knappast veta vad för slags etnicitet denna "pappan från spanien" har eftersom etniciteten inte sitter i medborgarskapet numera. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
nja jag vet inte allt ![]() personligen har jag brunna ögon (valonare antagligen) fast vi är mer som tattare ![]() men vi kan ju inte skaffa barn ändå ![]() men är jag hjärntvättad då av "rasblandarlobbyn" som kan bli kär i ickegermanska kvinnor? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja då borde du väl skaffa barn med en fin vallonska då?
Jag vet inte vad man ska kalla dig, jag känner inte dig.
Edited by Bjornir on 2007/2/15 13:56:24
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Äh det är ju bara mormors mormor eller nåt som är belgare (sägs det har faktiskt ingen koll längre)
men överlag alltså, är folk som blir kära i andra raser hjärntvättade? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
de bryter mot naturens lagar |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
På vilket sätt jag blir ju kär i en kvinna hur kan det vara onaturligt?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det bryter mot naturens lagar ifall du blandar dig med en person av en främmande ras. hur länge ska vi fortsätta tjaffsa om samma grejer? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad bryter jag mot om jag inte följer mina "istinkter" alltså inte följer mitt hjärta förvägrar mig själv rätten till att älska den kvinnan jag älskar som älskar mig?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Naturligtvis inte. Du och ditt barn skulle förpassas till Argentina, inget återinträde till Sverige. Annars skulle folk kunna bryta mot svenska normer i utlandet och komma undan ett skit... Men och andra sidan skulle nog folkdomstolen beröva dig dina medborgliga rättigheter om du hade återvänt Det onaturliga är att du har inget där o göra egentligen och det finns inga skäl att du ska sätta på någon där nere. Hela resonemanget är löjligt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Satte faktiskt på en holländsk tjej i somras, det var då riktigt mysigt. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vadå inget där och göra jag kan väl få åka på semster till Argentiana om jag vill? sen om jag blir kär så blir jag... Tänk om detta hände din syster skulle hon inte få komma hem till sverige då? och varför ska argentina "skuldsättas" ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja det kan du i den mån att du vill uppleva deras bedårande kultur och skåda andra länder, men om du skulle pippa sådana skulle det snart inte finnas kvar. Är det en verklighet du vill ha? Min syster vet att den dagen hon ger sig av med sådana är hon inte min syster längre. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jaha ja det är ju ganska lätt att säga det nu iaf sen får vi se vad som händer om det skulle bli så att hon blir ihop med en männsika från en annan ras. ja man får väl ta seden dit man kommer så att säga Men du och jag är ju ibland ute och super tor hur skulle det vara om jag blev blev ihop med en argentiska och vi fick barn och jag tar med hon på ett cafe nån gång med barnet skulle jag inte vara "din mask" då? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/2/16 0:19
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då skulle jag personligen slå ihjäl denne rasfrämling eller i vart fall förhindra på alla möjliga sätt denne att träffa min syster. Då skulle du vara ett skämt mask, eller kanske en mask utan task? Det finns inget som helst syfte i varför du likt förbannat alltid vill ta denna diskussionen, du vet min ståndpunkt och varför jag tycker som jag gör? Skaffa dig en brunögd belgisk dam istället så blir det fint ska du se ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja? vad skulle det ha för betydelse om han var medlem i NSDAP? Han är fortfarande en icke-svensk konka och därav illegitim. Även om jag emellertid skulle gärna skulle avskaffa den konstitutionella monarkin. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/2/16 0:26
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
haha okej då vet jag det ![]() Jag drar alltid upp denna diskution för jag tycker den är bra ![]() men okej vi får se hur det blir med det hela |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så om vi inte tillåter invandrare att komma hit så antar jag att ni även anser att vi inte bör importera bananer, dator mm från dessa länder.
Då kan jag se logiken i det hela. Men tänk de som samtidigt vill exploatera alla fattiga länder för billig import och sammtidigt driva ut dom som vill hit för att allt de goda i världen skäppas hit. Dom har verkligen svårt att förstå. Det käns som om dessa peroner inte har någon förmåga till empati, och har ett otroligt stort ego.
Posted on: 2007/2/16 14:33
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Måste vi ta hit skeppslaster med invandrare och införa mångkultur för att få handla med andra länder? Jag får inte det resonemanget att gå ihop överhuvudtaget. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vi bör naturligtvis sträva mot en fullständig eknomisk/social/produktionsmässig suveränitet. Allt är väl ren idioti. I vissa fall har handel lätt till mångkultur Bjornir och i andra fall inte ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är väl alan watt som pratar om den mentaliten du har micro. "skuldbelägga den västerländska människan" för att därmed konsatera att vi måste ha en fri invandring. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login