vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Aktion/ Handling
Om vi tittar på hur mycket tid vi lägger här på Forumet med att diskutera med Debunkers som infiltrerar Forumet så resulterar det i Ineffektivitet.

Om 100 st , till exempel, bränner DVD,1000 st och gör en gemensam Aktion framöver så når vi ut till 100.000 människor.

Skall vi bli Effektiva eller skall " Infiltratörer " stjäla viktig tid ?

Ett annat sätt kan vara att hyra en lokal Fritidsgård och visa Filmer.

Är vi intresserade att Informationen sprids så snabbt som möjligt eller skall vi låta " Infiltratörerna " lyckas med sitt uppsåt här på Forumet.

Som vi nu har sett under några Månader så är en del inte intresserade att studera saker med ett Öppet sinne utan det handlar om något helt annat , att enbart Förlöjliga.

Särskilt, 911-Trådarna. Dom som ligger bakom har gjort bort sig och denna händelse är en " Akilleshäl " i den förljugna Historiebeskrivningen ( undanhållning av Sanningen ) under framför allt 1900- Talet , där flera Händelser går att Ifrågasätta och till och med har kopplingar till 911, före och efter.

Vi som ser vart det barkar hän har några år till på oss, sedan är det för sent och många av oss kommer att sitta bakom lås och bom när dom Nya Lagarna är i bruk.

Naturligtvis bara lite Fantasier från en med " FolieHatt "

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Aktion/ Handling
Jag brukar klottra: En fet sprit penna och offentliga toaletter gör underverk.

USA gjorde det själva, 9/11
www.infowars.com

När jag är snäll så fistar jag bara upp lite A4 pdf:er på anslagstavlorna som finns i alla affärer.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Håller med A73, vi måste göra nåt mer konkret, jag skall iaf bränna ut fler T-storm/Loose II till mediapaketet som vi måste fixa ihop snarast, tiden rinner ut. Snart har vi fler lagar som hindrar yttrandefriheten och då kanske det är försent..

Ni som inte har en DVD med T-storm & Loose II på kan pm:a mig adress så skickar jag en som ni kan kopiera själva..

Posted on: 2007/2/15 22:36
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Jag har ett tips. Men det är av så kontroversiell natur att jag inte skriver nåt om det här. Observera att jag är pacifist och tar avstånd från all form av våld, precis som de flesta andra här.

Kontakta mig privat för upplysningar.

See User information
Vi bör diskutera igenom hela problematiken med uppvaknandet och strategier och mål som vi skulle vilja genomföra.

Jag har av erfarenhet lärt mig en del om vaken aktivism och kan kort skriva lite om det här.

* Det är MYCKET svårt att få folk att verkligen genomföra saker i verkliga livet.

Orsaker:
* Många är vana vid hierarkiska belöningssystem och har svårt att ta eget insiativ.
* Många har fullt upp med att lönearbeta.
* Många är pacifister och vill endast städa framför egen dörr.
* Många är imot all form av hierarki och vill inte vara del av en yttre organissation.

Lösningar:
* Uppmuntra egna insiativ till aktion.
* Uppmuntra decentralicerade grupper.
* Det skall vara roligt att aktivera sig.
Tex genom olika filmer, posters mm som ger inspiration, skapa förebilder.

Målgrupper:
* Vi behöver få en bredare grupp med aktiva personer. Vi bör därför inrikta oss på att inspirera redan informerade peroner att ta till handling.
* Rekrytering innom vänskapskretser.

Vi bör diskutera detta nogrant då det är av stor vikt.

Posted on: 2007/2/16 14:25
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Vi behöver starta en web-radio station, ungefär som Palmgren gjorde med sin brosa eller varför inte GCNs internet stream.

Anonym
Quote:
Vi behöver starta en web-radio station, ungefär som Palmgren gjorde med sin brosa eller varför inte GCNs internet stream.

Varför inte stödja en person , ekonomiskt, som redan håller på och som ibland tittar in på Forumet och som har Kunskapen.

Mika W. !! Om han är intresserad.

http://uuaaradio.se/

....Eller Red Ice....

See User information
Alltså göra en aktivistradio där olika peroner berättade och diskuterade sina projekt?

Eller vad skall det vara till för? Hur skall det skapa fler aktivister?

Posted on: 2007/2/16 20:27
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Den organisation som jag känt mig mest sugen att ge pengar till är
http://www.freedom-force.org/

Det är litet lockande med deras system där man kan vinna prylar som folk skänker, och så får man coola mynt med 99.99% silver

Om vaken.se kunde ha något system för att samla in pengar så att folk skulle vilja skänka. Är mycket lättare att göra aktioner om man känner att flera bidrar och man inte står för allt materialet själv.

Såg att man samlat in 450.000 dollar på freedomtofascism

Hade litet klisterlappar hemma, har börjat sätta upp litet vakenklistermärken här och var i stan. Sådana lätta grejer kan man ju göra själv utan att det kostar något.

Vet inte riktigt vad som kan engagera i Sverige, hur det än ligger till så låg World Trade Center i USA och vår inkomstskatt är väl ändå laglig? Kanske märkläggningen bakom Estonia eller något annat kunde engagera svenskar.

Posted on: 2007/2/17 7:21

See User information
Skulle man kunna få en kopia av det ni rattat ihop i infopaketet ?

Posted on: 2007/2/17 8:43

See User information
Jag vill sprida filmer och dokumentärer så att man förstår orsaken till
9-11 , att de ej drar sig för något , vad NWO är för något , psyops m.m. så jag ska kompilera ihop lite dvd:r men
är man någorlunda intresserad så finns ju allt att titta på på t.ex. video.google men det gäller väl att börja få folk intresserade så fortsätter de kolla upp och börjar tänka själv.
Varför t.ex. ett krig och intervention av Iran planerats länge.
Ett papper med länkar till prisonplanet , gcnlive , vaken och filmer som finns att titta på på internet ( be dem att söka på http://video.google.com och/eller youtube ) är rätt enkelt att göra.

Alex Jones kommande film tror jag mycket på som kommer att förklara maktstrukturer genom historien och nu vad jag förstår.
Här förklarar Alex Jones NWO:s historia på ett bra sätt 22/1 2007: http://www.youtube.com/watch?v=gphoqA-wDok,
har den nerladdad , han ska göra en del2 av det han pratar om snart.
Den vill jag sprida tillsammans med intervjun med Russo , den nerkortade 15 minutersversionen räcker tror jag.
Ni vet att det är enkelt att spara google och youtubeklipp och andra streamade grejer till bl.a. avi på http://www.keepvid.com
Trodde inte det var så enkelt förrän tills för ett par dar sedan.

Loose change final cut kommer ju också att att få upp ögonen på fler folk.

Posted on: 2007/2/18 10:21

See User information
I Falun har jag allt oftare sett vaken.se-klistermärken. Först vid Minuten i centrum, på "reklampelare" och nu idag på bussen (på dörröppningsknappen). Skulle vara av intresse att komma i kontakt med denne initiativtagare, då det är svårt att få någon kontakt "IRL" i mitt område. Så om du ser detta får du gärna ge respons.

Posted on: 2007/2/18 12:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper