vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Det vackraste jag sett...
Quote:

Det är ju soldaterna från koalitionen av terror som är kallblodiga mördare. och när irakier stoppar dem, så är det något vackert.

Nu har ja inte sett videon för man måste vara reggad.
men om man på fullaste allvar tycker att om att se vanliga uttnytjade lurade amerikaner sprängas till döds så anser jag det är väldigt skrämmande.
De har antagligen familjer hemma vad anser du om alla barn som förlorar sin pappa eller
osv

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Sayid wrote:

faggot, varför tror du inte att sverige tillhör svenskarna?

Jag ber dig som admin på forumet sluta kalla mig faggot och bennybear för nazist.

ja sverige är svenskarnas precis som iran är irans eller irak iraks
varför kommentera du inte det?

Dessutom grundades väl iran 1945 och irak 1930 om jag inte minns fel?
Så sverige ÄR verkligen svenskarnas land vi har en egen historia och har varit ett land sen långt tillbaka i tiden.

Edited by maggot on 2007/2/17 12:44:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Det är ju soldaterna från koalitionen av terror som är kallblodiga mördare. och när irakier stoppar dem, så är det något vackert.

Nu har ja inte sett videon för man måste vara reggad.
men om man på fullaste allvar tycker att om att se vanliga uttnytjade lurade amerikaner sprängas till döds så anser jag det är väldigt skrämmande.
De har antagligen familjer hemma vad anser du om alla barn som förlorar sin pappa eller
osv

barnens pappa är en massmödare som stjäl iraks svarta guld. Han ska straffas för sina synder. och när han blir sprängd av Befrielse Armén är hans död helt rättfärdigad.

Hade han vart oskyldig och haft självrespekt hade han deserterat

Posted on: 2007/2/17 13:21
"oh indeed, it is the Party of Allah who shall be the successful ones."

Anonym
Quote:

Sayid wrote:
barnens pappa är en massmödare som stjäl iraks svarta guld. Han ska straffas för sina synder. och när han blir sprängd av Befrielse Armén är hans död helt rättfärdigad.

Hur många av de soldaterna tror de vill vara där de vill såklart vara med sina familjer.
de kommer inte få något tack eller del av oljan de är yttnytjade fast nog har de ett ansvar alltid...

jag har en fråga om jag njuter av att se en "invandrare" plågas ihjäl i sverige för han har snott något är det likvärdigt?

See User information
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Sayid wrote:

Hur många av de soldaterna tror de vill vara där de vill såklart vara med sina familjer.
de kommer inte få något tack eller del av oljan de är yttnytjade fast nog har de ett ansvar alltid...

jag har en fråga om jag njuter av att se en "invandrare" plågas ihjäl i sverige för han har snott något är det likvärdigt?

vill de inte åka dit så ska de desertera. annars är man skyldig.

nu är det en skillnad på om en laglig invandrare i svergie stjäl ett mjölkpaket från ica.

eller om man är medlem i en terrorist stat av koalitionen av terror. attackerar ett land med en massiv armé, bombar sönder landet, 500 000 av dina landsmän har dödats. ockupérar marken, massmördar, våldtar landet. då har du helt rätt att njuta när du spränger dem djävulska brigaderna.

Men du förstår att det krävs en människa med minst 20 IQ för att se skillnaden ... :)

Posted on: 2007/2/17 13:39

Anonym
Okej du har rätt till din åsikt men personligen är jag emot dödstraff och njuter inte direkt av att se andras likdelar

See User information
Quote:

maggot wrote:
Okej du har rätt till din åsikt men personligen är jag emot dödstraff och njuter inte direkt av att se andras likdelar

Det heter inte dödstraff i krig.

Posted on: 2007/2/17 14:00

Anonym
ne man jag menar just dödstraff generellt sett men men...

Anonym
Quote:
Sayid:
Det finns mer invandrare i tyskland, frankrike och england, dessa länders kultur står fortfarande kvar.

Det låter inte som besökt dessa platser i Europa du nämner, där Rosengård, Rinkeby och Tensta bara är förnamnet på de problem som finns kommer att explodera i ansiktet på alla naivister.

"The 2005 civil unrest in France of October and November was a series of riots and violent clashes, involving mainly the burning of cars and public buildings by groups of youths at night starting on October 27, 2005 in Clichy-sous-Bois".
http://en.wikipedia.org/wiki/2005_civil_unrest_in_France

An article in "Der Stern" warns that similar conditions to those that have caused rioting in France exist in Germany.

www.stern.de/politik/pan.../548860.html

This seems to be an exaggeration: The same article says that unemployment among immigrant youth is 50% in France, but only 20% in Germany. That's bad, but no worse than what residents of the former Democratic Republic have to live with.

The article says that 80% of recent immigrants don't speak German, but this doesn't seem likely to cause riots: The French rioters are French citizens and speak perfect French. The central problem in France IS that the rioters are French citizens who are nonetheless excluded from French society. The rioting Arabs and Africans have little in common EXCEPT for being French and being excluded.

"Immigrants in Germany are, for the most part, NOT German citizens, meaning that they may be deported if they riot. Nor are the immigrants confined to run-down housing complexes outside of the cities. They are mainly scattered in the same neighborhoods as everyone else and therefore are unlikely to get together and have a riot. Small shops and restaurants owned by immigrants may be seen everywhere in Germany. If immigrants were to go around smashing windows and burning cars, they would be destroying their own property.

This is not to say that Germany faces no serious problems: The mere fact that Germany has so many millions of resident aliens who are not able to become citizens is an issue which will eventually lead to conflict, if unresolved. But for the time being, Germany's resident aliens have much less incentive to riot than do France's unwanted citizens".

http://deutschland.tribe.net/thread/5 ... 24-44c6-9946-271b31ed5e21

Quote:
Sayid:

Ärligt talat kan ju du ordbajsa hur mycket du vill men för en normal människa så är inte ett straff som döden något annat än ett dödsstraff. För att vara medveten om en del grejer och antyda att det finns ett maktkoncentrat så verkar du vara totalt väck när det gäller medmänskliga aspekter. Vem tror du det är som bestämt att det inte heter "dödsstraff i krig"?

Tror du på fullt allvar att en normal medborgare i vilket land som helst på jorden ens kommer att tänka tanken på att inte kalla ett straff som döden för ett dödsstraff utan vidare. Om det inte vore så att den maktelit som tjänar pengar på krig får lättare att genomföra att människor på två sidor om en landsgräns dödar varandra utan att känna empati och då inför nu historiska uttryck som "casualties in war", "krigsoffer" eller att sodaten "stupade på sin post"

Du snackar skit och har förmodligen blivit så assfucked av elitens propaganda att du inte ens märkt det. Jag förväntar mig att du inte känner minsta empati med de västeuropeiska hjälparbetare och journalister som kidnappats av dina hjältar för att sedan på det fegaste sätt mördas bara för att de var av annan nationalitet än den irakiska.

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
Quote:
Sayid:
Det finns mer invandrare i tyskland, frankrike och england, dessa länders kultur står fortfarande kvar.

Det låter inte som besökt dessa platser i Europa du nämner, där Rosengård, Rinkeby och Tensta bara är förnamnet på de problem som finns kommer att explodera i ansiktet på alla naivister.

"The 2005 civil unrest in France of October and November was a series of riots and violent clashes, involving mainly the burning of cars and public buildings by groups of youths at night starting on October 27, 2005 in Clichy-sous-Bois".
http://en.wikipedia.org/wiki/2005_civil_unrest_in_France

An article in "Der Stern" warns that similar conditions to those that have caused rioting in France exist in Germany.

www.stern.de/politik/pan.../548860.html

This seems to be an exaggeration: The same article says that unemployment among immigrant youth is 50% in France, but only 20% in Germany. That's bad, but no worse than what residents of the former Democratic Republic have to live with.

The article says that 80% of recent immigrants don't speak German, but this doesn't seem likely to cause riots: The French rioters are French citizens and speak perfect French. The central problem in France IS that the rioters are French citizens who are nonetheless excluded from French society. The rioting Arabs and Africans have little in common EXCEPT for being French and being excluded.

"Immigrants in Germany are, for the most part, NOT German citizens, meaning that they may be deported if they riot. Nor are the immigrants confined to run-down housing complexes outside of the cities. They are mainly scattered in the same neighborhoods as everyone else and therefore are unlikely to get together and have a riot. Small shops and restaurants owned by immigrants may be seen everywhere in Germany. If immigrants were to go around smashing windows and burning cars, they would be destroying their own property.

This is not to say that Germany faces no serious problems: The mere fact that Germany has so many millions of resident aliens who are not able to become citizens is an issue which will eventually lead to conflict, if unresolved. But for the time being, Germany's resident aliens have much less incentive to riot than do France's unwanted citizens".

http://deutschland.tribe.net/thread/5 ... 24-44c6-9946-271b31ed5e21

Quote:
Sayid:

Ärligt talat kan ju du ordbajsa hur mycket du vill men för en normal människa så är inte ett straff som döden något annat än ett dödsstraff. För att vara medveten om en del grejer och antyda att det finns ett maktkoncentrat så verkar du vara totalt väck när det gäller medmänskliga aspekter. Vem tror du det är som bestämt att det inte heter "dödsstraff i krig"?

Tror du på fullt allvar att en normal medborgare i vilket land som helst på jorden ens kommer att tänka tanken på att inte kalla ett straff som döden för ett dödsstraff utan vidare. Om det inte vore så att den maktelit som tjänar pengar på krig får lättare att genomföra att människor på två sidor om en landsgräns dödar varandra utan att känna empati och då inför nu historiska uttryck som "casualties in war", "krigsoffer" eller att sodaten "stupade på sin post"

Du snackar skit och har förmodligen blivit så assfucked av elitens propaganda att du inte ens märkt det. Jag förväntar mig att du inte känner minsta empati med de västeuropeiska hjälparbetare och journalister som kidnappats av dina hjältar för att sedan på det fegaste sätt mördas bara för att de var av annan nationalitet än den irakiska.

Jag skrev förut, jag håller med om att invandringen är ett problem, men det är regerningarnas fel att inte stoppa den. Jag som är semit hade stoppat invandringen direkt till sverige och utvisat mer än 100 000 människor om jag vore primiärminister.

angående Irak: Koalitionen av terror är mördare, när man stoppar dem genom att döda dem i krig, är det inget som helst fel på. du känner väl till att man dödar varandra i krig? det är inte ett vattenkrig förstår du gossen lillen!

Och jag säger det stolt att jag stödjer dem som för en väpnad kamp mot koalitionen av terror, dessa djävulens brigader,

"Jag förväntar mig att du inte känner minsta empati med de västeuropeiska hjälparbetare och journalister som kidnappats av dina hjältar för att sedan på det fegaste sätt mördas bara för att de var av annan nationalitet än den irakiska."

När har jag sagt det här?

MvH Sayid - Realisten - den humane

Posted on: 2007/2/17 18:41

See User information
Jaxtone
Vad skulle du göra om din och din familjs land ockuperades av koalitionen av terror, dessa djävulens brigader?

Posted on: 2007/2/17 18:53
Att se är inte att förstå

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone
Vad skulle du göra om du och din familjs land ockuperades av koalitionen av terror, dessa djävulens brigader?

Vårt land är redan ockuperat, inte tänkt på det ännu?

See User information
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone
Vad skulle du göra om din och din familjs land ockuperades av koalitionen av terror, dessa djävulens brigader?

HAHAHAHA! :D det där var roligt!

Posted on: 2007/2/17 18:56

See User information
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone
Vad skulle du göra om du och din familjs land ockuperades av koalitionen av terror, dessa djävulens brigader?

och vad gör du åt saken?

Posted on: 2007/2/17 18:57

See User information
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone

Självklart förstår jag men det är ju usa också, jag menade mer som med automatvapen i ansiktet på oss.

Posted on: 2007/2/17 18:59

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone

Självklart förstår jag men det är ju usa också, jag menade mer som med automatvapen i ansiktet på oss.

Det begås väldigt mycket etnisk brottslighet mot vårt folk.
Våran ockupation och kriget emot oss svenskar är mycket värre än det som pågår i Irak t ex.

See User information
Quote:
Våran ockupation och kriget emot oss svenskar är mycket värre än det som pågår i Irak t ex.

Du förstår inte mycket om vad som händer i irak eller så lider du av någon sjukdom.

Posted on: 2007/2/17 19:03

Anonym
Quote:

Sayid wrote:
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone

och vad gör du åt saken?

Vad gör du åt ockupationen i Irak?
Förutom att sitta på youtube och dreggla åt såna filmer?

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Quote:

Du förstår inte mycket om vad som händer i irak eller så lider du av någon sjukdom.

Du förstår inte vad som händer i Sverige eller så lider du av någon sjukdom, kanske den sjukdomen som drabbar de flesta svenskar? Hjärntvätt, självförakt och dumhet?

See User information
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone

"Våran ockupation och kriget emot oss svenskar är mycket värre än det som pågår i Irak t ex."

......................

"Det begås väldigt mycket etnisk brottslighet mot vårt folk."

Och vad gör DU åt saken? denna etniska rensningen, denna ockupation?

sitter du där med din svenska mentalitet och vågar inte konfrentera?

Posted on: 2007/2/17 19:06

Anonym
Quote:

Sayid wrote:
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone

"Våran ockupation och kriget emot oss svenskar är mycket värre än det som pågår i Irak t ex."

......................

"Det begås väldigt mycket etnisk brottslighet mot vårt folk."

Och vad gör DU åt saken? denna etniska rensningen, denna ockupation?

sitter du där med din svenska mentalitet och vågar inte konfrentera?

Det jag anser att jag kan, ge mig gärna lite tips.

See User information
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

Sayid wrote:
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

HWO wrote:
Jaxtone

och vad gör du åt saken?

Vad gör du åt ockupationen i Irak?
Förutom att sitta på youtube och dreggla åt såna filmer?

Irak är inte mitt hemland och jag är inte irakie.

När ockupationen når mitt hemland så kommer du se mig på ett tak med en RPG-7V på min axel :)

MvH Sayid - Realisten - den humane

Posted on: 2007/2/17 19:09

Anonym
Vilket land är ditt hemland då om man får fråga?

See User information
Quote:

Bjornir wrote:
Vilket land är ditt hemland då om man får fråga?

Sverige :)

Posted on: 2007/2/17 19:13

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper