Vakencorner
|
Re: Maggots annalys av den satanistiska världsordningen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
passande svar: http://en.wikipedia.org/wiki/Tin-foil_hat
Posted on: 2007/2/17 20:40
|
|||
|
"oh indeed, it is the Party of Allah who shall be the successful ones."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det var fan dystert. Men visst det är inte omöjligt.
Jag tror dock inte att detta kommer att vara huvuspåret, men vem vet. Så vi måste upplysa oss om Illuminaternas makt så att folk väljer att se igenom dessa rökridåer.
Posted on: 2007/2/17 20:47
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
huvudspår agendan är en process av hjärntvätt, vissa saker har passerat och sätts sig och andra ska tillsättas |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Agendan är tusentals år gammal. Frågan är, hur når man ut med den till folk på bästa sätt?
Posted on: 2007/2/17 21:01
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Man kan väl omöjligt veta hur gammal den är eller när den tog fart. jag skulle aldrig säga detta jag sa nu om ja ville få folk intresserade av "dolda maktstrukturer" och detta skulle väl vanligt folk skratta åt och kalla vansinigt men på detta forum väljer jag att säga det |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Well, jag gissar att de flesta av oss här är vanligt folk.
Posted on: 2007/2/17 21:06
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tja, novus ordo seclorum blir bara tydligare och tydligare för varje dag som går. Europeiska Unionen, Nord Amerikanska Unionen, Afrikanska Unionen, Asiatiska Unionen, Världsbanken, FN domstolar osv.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ungifär i det vi tvingas leva varje dag.
Och det finns bara en motståndare till fördärvet, nationalismen. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Motståndet är väl information i första hand
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jovisst är det så, men informationen om problemet kommer ju ifrån nationalister?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
finns många på denna sida som bidrar med mycket bra saker som inte är nationalister
ex jag ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ifall SD kallar sig nationalister så kan nog du också göra det maggoth
Sen så är det ju också så att den informationen du sitter på är ju skriven av nationalister, bara det att du har läst och omformulerat det? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är helt öppen med att mycket information hämtar jag hos nationella nyheteskanaler men inte allt men mycket |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det har jag aldrig förnekat, jag försökte bara förklara hur jag tänkte.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Även om jag också tycker det är viktigt med kunskap om vad som pågår och sprida den informationen, kan jag också känna tveksamhet. Om det är så att det vi observerar sprids och växer!
hjälper vi då inte just den agendan som vi egentligen vill bekämpa? Det hela är kanske klurigare än vad vi tror ? att sprida kunskapen åt dem är kanske en listig stategi och vi blir återigen budbärare för att deras plan ska manifesteras. Med all säkerhet så är dessa hemliga sällskap väldigt medvetna om vilken inverkan tankar och känslor har på det som manifesteras som den så kallade verkligheten som vi alla ser och upplever. Rädslan är väl deras absoluta bästa vapen som de använder och har använt med stor framgång. Personligen så tror jag att det är väldigt viktigt att inte titta bort och blunda för all den ondska som faktiskt redan är manifesterad,men samtidigt väldigt medvetet vända på hela scenariet och istället se i vilket sammanhang och i vilken värld vi vill leva i. Det kanske låter flummigt för en del, men vad som händer nu är väl att det växer fram en helt ny medvetenhet på så många områden. Paradigmeskiftet är redan här! de gamla vetenskapsmodellerna löser sakta men säkert upp sig, det linjära tänkandet håller inte längre. Det finns så många fantastiska människor som kanske arbetar i det fördolda till stor del, men det blir fler och fler.................. jag tror detr är viktigt att samtidigt som vi uppmärksammar NWO agendan att vi focuserar på det som är väsentligt i oss och människan vilket är kärlek, glädje, medkänsla, mod och flyt. Människan befinner sig kanske vid stupet och som fysikern Werner Heisenberg redan sa," vid stupet ligger saningen" vi måste helt enkelt välja nu.
Posted on: 2007/2/18 8:04
|
|||
|
The Sun is the mediator of Prime Intelligence between ourselves and Galactic Consciousness
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Visst, det är ett aspekt på vad som kan hända. Samtidigt så gör man ingen nytta av att ta till ogenomtänkta drastiska åtgärder. Det bästa man kan göra är att fortsätta leva sitt liv och upplysa folk om det man redan vet. Dom som känner till t.ex. Tsarions teorier om hur det här kommer vända och vad det är som gör det vet ju även att det kommer krävas en period av smärta för att läka jorden precis som vilken operation som helst. Förövrigt teorier som disskuteras allt för sällan här...
Posted on: 2007/2/18 10:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Själv tror jag ju att lösningen ligger hos de som väljer att vara sina egna, freemen. Alltså inte hos någon ism. Alla ismer manipuleras lätt.
Jag tror ju tex att nationalismen är gravt programerad och att den till stor del är kontrollerad. Det kanske inte är så uppenbart enligt dig, men det ligger mycket latent och kan när som helst tas upp till ytan. Skulle tex konspirationen spridar för mycket genom dessa kretsar skulle snart informationen blandas med massa dissinformation och sen kan man rikta reaktionen tex på någon annan folkgrupp, något annat land eller någon annan religion och iom det bara göda nya konflikter. Nationalisterna är nog den grupp som jag tror är lättast att manipulera till absurditeter i dess starka grupp-tänk. ) Det har gjort så många gånger tidigare, dock säger jag inte att det är fel att vara nationalist, bara att det är en fara med manipulationen som man kan bli utsatt för om man går för djupt in i grupptänk.
Posted on: 2007/2/18 11:12
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Micro: Ja, vem kan man lita på egentligen? Den som kallar sig -ist och jobbar i enlighet med -ismer fungerar ju bäst i flocksammanhang eftersom alla -ismer mer eller mindre bygger på gruppsamverkan och den gamla modellen av ledarskap kontra fårskock. Nu kan en naiv människa få för sig att begreppet "tillsammans blir vi starka" är en bra slogan att att arbeta under om eftersträvar en "bättre värld". Den som är uppmärksam upptäcker snart det komiska i sammanhanget, att båda begreppen "tillsammans är vi starka" och "en bättre värld" kan appliceras på vilken -ism som helst och ändå vara 100% sant utan att "en bättre värld" nånsin kommer att existera. Som jag ser det är bägge begreppen bara dimridåer för att ytterligare kunna manipulera massorna via det gamla beprövade "slav/herre"-mönstret. Se på ledare i varenda organisation världen över, oavsett om de kallar sig höger, vänster eller mittemellan, de är som miljontals vandrande Matrix kopior av maskineriet. De är kalla, beräknande och tvekar aldrig att offra enskilda individer för att deras maktkåta hjärnor skall kunna stilla deras hunger efter ännu mer makt. Se på undersåtarna i varenda organisation världen över, oavsett om de kallar sig höger, vänster eller mittemellan, de är som miljontals vandrande Matrix kopior av maskineriet. De är undergivna sina ledare och tvekar aldrig att offra individualismen eller humana känslor för att deras ledare skall kunna dirigera dem rätt in i helvetets eldar. Visst kan man arbeta tillsammans för "en bättre värld" men det är endast under förutsättning att varje individ i gruppen är en individualist med lång och gedigen bildning i ödmjukhet och kan bevisa att man själv aldrig backar på att ta tag i livet självt utan att nån talar om vad eller hur man skall göra. (Inget man lär sig genom teorier utan endast genom tidigare begågna misstag eller lyckosamt otursamma erfarenheter i detta livet eller ev. i ett tidigare). Att gömma sig i en organisation är enkelt. Att stå för egna åsikter och agera mot etablissemangets fejkade mallar är svårare, men mer eftersträvansvärt enligt mitt sätt att se det. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bjornir:jovisst är det så, men informationen om problemet kommer ju ifrån nationalister? En kommentar som bara kan födas ur grupptryck och massmanipulering. (läs ovanstående inlägg och andas lugnt) Med detta menar du alltså att alla tankar, uppvaknanden och emotionella omtankar om mänsklighetens ve och väl bästa skulle vara politiskt styrda? Nu får du fan i mig vakna. Filosofer, fredsälskare, krigsmotståndare, volontärer, musiker, författare, filmare, arbetare eller andra som vaknat upp har väl snarare gjort det för att de någonstans emellan de politiska dimlagren intuitivt och på en högst individuell nivå genonskådat lögnen. Stavas lögnen "nationalist" eller "kosmopolit". Nej den ligger inte på ett så lågt statiskt fysiskt plan eftersom den då hade varit fruktansvärt lätt att avslöja för länge sedan. Den ligger som jag ser det djupare ner i känslolagren och talar till våra sämsta sidor så fort den öppnar sina glupska käftar i politikens, religionens eller mammons syften. Det låter nästan som en provokation på sandlådenivå, som när AIK fans muntligt agerar mot Blåvitts hejaklack eller tvärtom! Spelar ingen rock´n roll alltså eftersom det bara blir pannkaka av alltihop när de stöter ihop som flockdjur. En kommentar som bara leder till en sak "konfrontation" där ingen kan segra i längden, "min pappa är starkare än din", typ! Lite sedelärande kanske är det som Void ofta förespråkar när nån lackar ur och blir för hetlevrad. Han inbjuder till ett möte på tu man hand i istället. Jag förstår varför. Då kan ju inte individen gömma sig i flocken eller rapa upp andras sanningar. Då måste individen visa vem han är på djupet. Vilket givetvis är skrämmande om man fegt valt att underordna sig -ismens dilemma. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så man ska inte göra någonting? Jag tycker vi ska börja upplysa folk det totala vansinesexprementet kallat "mångkulutur" och andra självklara kollapser. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag anser att det enda motståndet som tar upp problemet i Sverige idag är nationalismen, vi är ju de enda som kämpar emot allt det som maggoth skrev om i tråden. Sen att allting som står i hans första inlägg i den här tråden kommer ifrån nationella nyhetskanaler är väl ett bevis i sig? Jag menade inte att alla människor måste vara nationella för att göra ett motstånd mot detta systemet, men majoriteten av folket som gör det är nationella. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kan man lita på att NSF,ND och SD inte är infiltrerade eller kan komma bli då?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Zaaki: Jag vet inte vem Tsarion är. Kan du länka? Du säger att man skall fortsätta att leva sitt liv och upplysa folk om det man redan vet! Om man inte tänker efter så är det väl ganska självklart att alla lever sina egan liv? Men vänta nu lite är det så självklart egentligen... 1. Fysiskt lever ju faktiskt otroligt många människor i den rika västvärlden under matindustrins och läkemedelsbranschens lögner. 2. I U-länder så lever hundratals miljoner svältande under matindustrins, finansinstitutens och läkemedelbranschens lögner. 3. Mentalt lever vi alla i en kokong av styrda lögner om vad vi är, vad vi har varit och vad vi kan bli. Så vems liv lever vi? Och vems liv vill vi leva? |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login