vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Rättsväsende jämnförelse..
här är en mkt rolig och bra jämnförelse på hur dåligt sverige ligger till i rättsväsende bara i jämnförelse med italien som varit näst intill en amerikansk stat sedan andra världskriget...

läs hela artiklen..

http://www.aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,688263,00.html

Jag hoppas att denna "Bodström" så snart som bara möjligt avrättas av militanta humanister eller blir invalid eller vad som helst bara han slutar att kräkas över mänskligheten..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Rättsväsende jämnförelse..

See User information
Jävlans! "Länken du har klickat på fungerar tyvärr inte. "
Så blir det ibland då vissa länkar inte anses vara "politiskt korrekta" - Enligt mitt sätt att tänka - Det har ju ofta hänt när man får tips om något i media - Då försvinner det fort som f-n...
men jag skulle ändå vilja tillägga att - det där med Bodström - ändå kunde fixas med mindre drastiska grejer - kanske man kunde tänka att han faktiskt "tänkte om" - som det heter och samma resultat kunde fås fram - Eller hur? - varför, skall man alltid tro att endast en exkludering, är det enda rätta...
Hälsar Shygets och hans löss...

Posted on: 2005/8/22 15:18
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Tja shygets länken funkar men du kan inte klicka på den utan måste kopiera den

http://www.aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,688263,00.html

du vet det sista på sidan ska vara html

Anonym
Shygets, du verkar lite dramatisk i min mening..
Visst har du dina orsaker självklart, men prova och kopiera hela länken så kanske du kan sätta dig in i bodströmstanke sätt och snabbt se att han är bortom all räddning..
Killen är frimurare rakt igenom speciellt då han har hand om rättsväsende och vill införa nya speciella lagar i och med london bombningarna..
läs mera på..
" http://www.atomerochbitar.se/manadsbrev/bbb-7-05.html "
denna bodström kan inte vara något annat än frimurare.
och kallar sig fortfarande socialdemokrat..

jag citerar'

-Bodström föreslår hemliga husrannsakningar utan konkret brottsmisstanke

Justitieminister Thomas Bodström föreslår att polisen och säkerhetspolisen ska få rätt att genomföra så kallad hemlig husrannsakan. De ska kunna ta sig in i bostäder, bilar och liknande, i hemlighet, även om det inte finns någon konkret brottsmisstanke. De berörda personerna ska inte behöva informeras, och föremål ska kunna tas i beslag utan att beslagsprotokoll upprättas. Kravet är att det gäller så kallad "grov och strukturhotande brottslighet".

från och med idag är detta mänsklighetens fiende i mina ögon..
och han ska vara en man av folket,,!!!

See User information
Ballt, Maggoth! Nu gick det ju som en dans! - Kul och läskig avslöjande artikel... Nått vi måste vara medvetna om framöver...

Posted on: 2005/8/23 10:56

See User information
tjabba, eFeKTO...
vad tror du om min analys ang socialdemokraternas frimureri?
jag har en (egentligen många böcker som handlar om frimurare)
Och det som jag tyckte var intressant är - att när de i vissa böcker räknar upp medlemmar så finns det aldrig några socialdemokrater i dess rullor... enbart sk. "högermänniskor"

Men är det inte så att en socialdemokrat på sätt och vis redan tillhör en loge; Den stora internationella "Internationalen" - så visst är de frimurare de flesta utan att veta om det...
För är det inte också som så att när ett gäng tillexempel efter ett tag får en "anda" av en slags gemenskap som liksom bemästrar en - då ingår dessa människor i vad jag vill kalla för ett frimureri... ibland kallar jag det också för - En "känslomässig diktatur" - iocmed att det är så diffust det där med vem som dikterar... Frimureriet (jante/PK!) dikterar alltså...

Ta detta med Estonias sk. "förlisning" och allt som skett sedan, visst har ett slags frimurari gjort att det inte har lyckats bli någon ordning på och över detta olyckliga sammanhang?...

När man nu inte kan göra något annat än vad som "krävs - antingen genom anledningen av en sk "rikets säkerhet" eller genom att man måste vara sk. solidariskt mot ett parti - Visst är detta ett slags frimureri - gränsande till Fascism som betyder samma sak "samsyn"/synarki"

Men visst måste jag tro på att vi kan åstakomma förändringar, utan våld och exkluderingar av det vi anser är felaktigt, annars så anser jag vi går fiendens ärenden - för både du och jag vet att det är ju så fienden vill att vi skall "verka" - för det gynnar ju deras agenda - och viisst kan jag hålla med om att jag både är dramatisk och romantisk när det gäller allt som jag pysslar med...

Hälsar Shygets och hans (gula) löss -

Posted on: 2005/8/23 11:19

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper