vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »

Anonym
Re: Maggots annalys av den satanistiska världsordningen
Quote:

maggot wrote:
Kan man lita på att NSF,ND och SD inte är infiltrerade eller kan komma bli då?

Nej det kan man inte, alla har varit infiltrerade.. är jag helt övertygad om. Och de kommer bli det fler gånger i framtiden om det inte är några som gör det redan nu.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Förstår att det blir lite svårt att få en bra bild av vad jag menar men skulle gärna vilja förklara lite kortfattat. Idèen bygger som många känner till på mayakalendern och hur denna tidsåldern tar slut, frågan är då vad vi går in i för tidsålder. Vad jag är hyffsat övertygad om efter att ha fritidsforskat på detta ett tag är att nästa tidsålder kommer bli det vi strävar efter i motvind idag. (ej inräknat "ras"debatten.). Utan vad dom flesta här på sidan faktiskt vill som kan sammanfattas med ett friare och spirituellt mer öppet samhälle. Att förklara detta skulle ta alldeles för lång tid och förmodligen inte värt mödan då så få förmodligen läser allt. Men för er som inte upptäckt Michael Tsarions arbete, som fortsätter lite på samma spår som Jordan Maxwell lagt grunden till så har ni nu möjligheten att spinna vidare på dom här tankarna och kanske se en annan utväg på dom riktiga problemen än att fundera i vilken typ av kläder Illuminati vill att vi ska ha på oss om några år.

Det spelar ingen roll vad vi kämpar för, moder jord har sitt egna sätt att rena sig och vi kan vänta eller börja städa. Ändringen kommer ske iaf.

Vill bara understryka att jag är införståd med vikten av att rekomendera andra människors teorier då det kan uppfattas som om dessa i detta sammanhanget är någon form av messiahs eller motsvarande. Inte alls, Vanliga människor i jakten på ett extraordinära ting.. Ta chansen och vidga vyerna!

Jaxtone angående punkterna så håller jag helt och hållet med, men även om många lever en lögn så är den i allra högsta grad verklig. Vi lever på bekostnad av andra och folk lever på oss...? hmm aja man lär så länge man lever iaf! här är en länk till Tsarions officiella hemsida, Lightsaber har vad jag vet stenhård koll på intervjuer filmer och massa skoj

Posted on: 2007/2/18 15:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"Jag tycker vi ska börja upplysa folk det totala vansinesexprementet kallat "mångkulutur" och andra självklara kollapser."

maggot, du är nu stämplad som puckad. bortom all möjligt tvivel..

Posted on: 2007/2/18 15:04
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"

Anonym
jag har sett och lyssnat på Tsarions och kan säga det är intressant men man vet inte vad man ska tro det får vissa sig.

raser är ett faktum precis som det finns taxraser finns det blandmänniskor allt som passar in på ras finns, dock tycker jag alla raser är lika mycket värda.

Bevis på raser.

Sjukdomar (som bara svarta eller vita kan få)
inteligens (skiftar extremt mycket oavsett om man är analfabet eller inte)

skelletuppbyggnad

utseende längd osv

mentalitet

vad är skillnaden mellan oss och taxar eller oss och olika sorters elefanter?

See User information
maggot är en rasbiolog.. maggot har liten snoppp

Posted on: 2007/2/18 15:09
"Religion is like a prison for the seekers of wisdom"

Anonym
Quote:

CIRCLE2012 wrote:
"Jag tycker vi ska börja upplysa folk det totala vansinesexprementet kallat "mångkulutur" och andra självklara kollapser."

maggot, du är nu stämplad som puckad. bortom all möjligt tvivel..

Kan du säga var mångkultur har funkat?
vad betyder integration det betyder att man ska skära ner på sin egen kultur och beblanda sig med andra kulturer
"ta seden dit man kommer" och vem vill göra det
varken svenskar,muslimer eller syrianer alla vill ha sin egen kultur att leva i.
det är därför det är segregerat i ghettona somalierna lever på en gata i hammarkullen chillinarna på en och svenskarna på en.

har du någonsin sett ett mångkulturellt gäng på natten
alltså ett gäng som består av en kines,en svensk,en somalie en från ypugoslavien och en från libanon..

antar du aldrig gjort det och inte jag heller...

MVH Masken i Angered

Anonym
Quote:

CIRCLE2012 wrote:
maggot är en rasbiolog.. maggot har liten snoppp

Du får en varning
/Admin

See User information
Ironiskt att han får en varning för att ha applicerat dina egna teorier på sitt eget inlägg i en debatt om "raser". Detta är det mest komiska ögonblick i Vakens historia..

Posted on: 2007/2/18 15:23

Anonym
När har jag sagt att jag har en liten snopp?
såna saker skrivs bara för att trycka ner en människa

Anonym
Quote:

Zaaki wrote:
Ironiskt att han får en varning för att ha applicerat dina egna teorier på sitt eget inlägg i en debatt om "raser". Detta är det mest komiska ögonblick i Vakens historia..

Det uttalandet var nog bara till för att provocera maggoth. Tror du inte det? Dessutom har ju rasvetenskapen visat att germaner har störst snopp.

Anonym
Folk i indien anmälde svenska kondomer för att dom inte passade

Anonym
Det låter som dagens moderna Kina.

Vi är inte där i Sverige, än. Men vi är på god väg!

See User information
Administrationen är på topp, Maggots motdebattör får en varning när han säger att maggot har en liten snopp. Men Maggots stödhjul får ingen när han indirekt säger att alla som inte är germaner har mindre snoppar..

En partisk Admin, what are the odds..

Posted on: 2007/2/18 17:10

Anonym
Quote:

Zaaki wrote:
Administrationen är på topp, Maggots motdebattör får en varning när han säger att maggot har en liten snopp. Men Maggots stödhjul får ingen när han indirekt säger att alla som inte är germaner har mindre snoppar..

Vad var felet med att ge en varning till en persion som i två inlägg i rad kallat mig puckad och "småkukad" hade han gjort det på stan hade det inte varit riskfritt så.
Vill du klaga på mig som admin så maila micro.
Sen är det alltid samma personer som skriver "sug kuk" "pucko" osv i forumen som tycker jag förpestar forumet med mitt "hat mot andra folkgrupper"

och ja jag är en admin med åsikter

Anonym
Quote:
Zaaki:
... men även om många lever en lögn så är den i allra högsta grad verklig...

Eftersom du nämner lögn så måste jag få fråga vems sanning eller verklighetsuppfattning vi skall ha som referens.

Lögnen blir ju mer verklig ju mer man närmar sig den praktiska tillämpningen av lögnen därför tror jag att det är avgörande för hur man tolkar verkligheten om just var man bor och verkar.

Det går inte ens i fantasin att föreställa sig hur sjukt det egentligen är i vardagen om man inte bor på platser där just effekten av massinvandring och segregering slått fullt ut i blom.

Jag lyssnar och känner igen mig i mycket av Maggots ord även om jag inte delar alla nyuppväckta åsikter han har. Men han har ju hyfsad koll eftersom han bor ju mitt i misslyckandet precis som jag själv gjort i många år.

Men det jag har lärt mig är att det är väldigt få skötsamma människor i familjer bland dessa invandrargrupper som tycker att det som sker är ok. De om några vet ju hur skadligt drägg ställer till det både för dem och oss i vardagen och kan bättre än någon berätta hur sekterism, fundamentalism och kriminalitet är på väg att ta över mer och mer.

Quote:
Zaaki:
... här är en länk till Tsarions officiella hemsida, Lightsaber har vad jag vet stenhård koll på intervjuer filmer och massa skoj.

Du klistrade inte in nån länk!

Anonym
Quote:

Zaaki wrote:

Jag pratar bara om den vetenskapliga bevisningen som har gjorts om vilken ras som har störst snopp. Det är inte för att trycka ner någon annan, det är bara ren fakta.

Och varför kallar du mig "stödhjul" ?

Anonym
Maggot!

Du kan väl fan inte varna någon för att han påstår att du har liten veke?

Anonym
Bjornir!

Vilken vetenskaplig bevisning, fram med pappren på bordet!

Anonym
Han kallade mig puckad och var inte ute efter någån diskution utan bara att förjöliga mig.
så jag visar med varningen att det inte är okej
vi diskuterar på vaken, inte mätter kukar.

Anonym
Nej det förstår jag att man inte gör på vaken! Men tycker att "ribban" hamnade lite lågt bara!

Anonym
jag tänkte faktist du skulle kommentera min varning
men som sagt han verkade inte sugen på diskutera utan bara "smutsa ner" så jag skärde av det direkt

Anonym
Quote:

maggot wrote:
jag tänkte faktist du skulle kommentera min varning
men som sagt han verkade inte sugen på diskutera utan bara "smutsa ner" så jag skärde av det direkt

"Skar" om jag får be

Anonym
Quote:

jaxtone wrote:
Bjornir!

Vilken vetenskaplig bevisning, fram med pappren på bordet!

Är väl lite svårt att bevisa det för dig, du tror väl inte ens på att raser existerar, eller är jag ute och övningskör nu? :O

See User information
Just det, hur är det med svenskan som är så fantastiskt viktig att bevara. Det minsta man kan begära är väll iaf att du hanterar språket själv innan du börjar kasta ut folk?

Posted on: 2007/2/19 13:39

« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper