Vakencorner
|
Re: BEVIS NÅGON, tack.. :)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Trådarna spinner i väg, vill bara svara trådens fråga.
Tycker inte det krävs mycket för att se den röda tråden, det talas om konspiration här som om det vore något mytomspunnet, stor del av vår historia är ju format av just konspirationer , europas historia är ju fullsmockat med det. Hade det inte varit för män med dolkar i deras leenden och skuggor bakom gardinerna hade inte Europa varit vad det är, men samtidigt är ju historia vad som har skrivits ner inte vad som har skett. Man läser och läser och inse att det omöjligt längre kan vara en slump, jag tänker på boken heligt blod helig gral om hur dessa opartiska journalister gräver och gräver men alldrig når kaninhålets slut, till dess att de måste erkänna för sig själva att de hade fel det är ingen slump, det är verklighet. Vad som sker i världen är ingen slump, finns ingen mening i att fundera på om det finns en konspiration vi är ju mitt i den den sker ju runt om oss hela tiden. Orwell samhället är här, och det kom till precis som det var siat allt går enligt planerna. Men endå kan inte människa tänker större vakna till insikt och förstå att maktens män vill ha mer makt och deras törst går inte att släcka, dom pissar på människorna vi är bara slavar ingenting annat, dom föraktar oss. Så är det, men dom inse vår styrka vår gemenskap och den bryter de ner och fyller oss med rädsla. Var inte naiv jag har varit tillsamans med överklassen , jag har sätt med egna ögon hur de gör affärer och hur dessa till synes obetydelsefulla rika män och kvinnor kan konspirera för att göra sig änu rikare på andras bekostnad, vad kan då inte rockefella och alla de andra blodlinjerna som efter hundratals år fortfarande besitter makten över vår värld. Samt besitter mycker kunskap som våra ögon och öron alldrig får ta del av, kan tänka mig att de känner sig mycket mer speciella och viktigare än den lilla gråa massan där nere, jag kan se hur rockefella står på 98onde våningen någonstans i sina rosa morgon tofflor med utsträckta armar och händer ser han över gotham city och skrattar psykopatiskt . För det är vad dom är psykopater. """"For more than a century ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents such as my encounter with Castro to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as internationalists and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure one world, if you will. If that is the charge, I stand guilty, and I am proud of it.- David Rockefeller."""" Men det finns inga konkreta bevis som inte går att motbevisa, då det i slutändan kan stå ord mot ord, det handlar om vad du i slutändan tror.. ta en titt på världen och vad som har skett, varför är det på det här viset, är det en slump?. isåfall är det konstigt att slumpen "alltid" går i eliten och maktens vägar.
Posted on: 2007/2/22 10:08
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
Re: BEVIS NÅGON, tack.. :)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
United States Department of Justice
Search: Conspiracy http://searchjustice.usdoj.gov/search ... d&site=default_collection Källa: www.usdoj.gov
Posted on: 2007/2/22 12:52
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login