vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
"diana var ingen konspiration"
http://expressen.se/index.jsp?a=427437

och i aftonbladet står det
att det va en olycka att det vore befängt att tro det va en konspiration...

detta köper inte jag iaf
det e la uppenbart att något inte e som det ska

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: "diana var ingen konspiration"

See User information
Jag läste det med. Det är ju konstigt att han inte kan förklara varför han krockade på en såpass ofarlig plats då?

Posted on: 2005/8/29 0:07
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tjabba, alla "kultur-revolutionärer"...
Helt klart så blev Diana på sätt och vis "offrad" som alla blir som "exkluderas" på grund av vissa sk. "förhållanden" - Hon måste bort på grund utav många grejer - vad jag förstått - men den mest lysande grejen var nog ändå den - att hon möjligtvis hade "kläm" på det där med kungahusets förbindelse med Jehova (= reptilernas ständige, "ledare")...
Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC och hans löss... Hö,hö...
- Dessa, små Gula jäklar!!!

Posted on: 2005/8/29 0:09
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Tjabba, "hustru-mördaren" ...
Jag orkade f-n, i mig inte kolla den där artikeln - så jag borde väl inte säga något - men jag gör det ändå - det är ju inte förbjudet, liksom...
Om det är den där chaffören - du menar så påstås det väl att han var skitfull - dom hälde ju i han en halvflaska därnere på "mordplatsen" - Eller?
Naej - jag tror som(vet) David Icke och hans polare att denna chaffis var psykiskt enleverarad - Mind controll...
Och han "plockade" precis den där pelaren som var stationerad på precis den kan man säga magiska plats där Diana skulle lämna sin kropp - det var väl också därför det tog en sån jävla tid för läkare och sånt - Dessa meckade ju med henne på "plats" - den nödvändiga platsen för att offret skulle kunna göra någon nytta, liksom...

Du har väl hört att den där platsen var precis där en gammal kultplats var för tusentals år sedan - ok! kanske bara tusen, men ändå - Då låg och syntes - denna plats mitt uti i skogen (bologne-skogen) på den tiden - rena vildmarken... har väl att göra med sk. "curry-linjer" och sånt...
Paris var då bara en liten skitstad - på den tiden...
Ps. - jag skulle så gärna vilja förstå ditt nickname - berätta... Ds.

Posted on: 2005/8/29 0:24
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
jo mycket har de att förklara

http://www.expressen.se/index.jsp?a=299514

Anonym
En vän till mig har träffat en MI6agent (Brittiska underrättelsetjänsten) som erkände för honom att det var de som genomförde mordet på Diana.

För övrigt är också livvakten inblandad i mordet, och det är ju därför han säger en massa strunt.

Gällande Fayed, fadern som påstår att det var ett mord, och den som driver allt nu, har också en massa frågor han bör besvara kring detta.

Anonym

Här har vi väl ett typexempel på desinformation från dom huvudansvariga via media.

Tidningarna skriver ju knappast om konspirationsteorier annars.

Din andrahandsuppgift om att en MI6- agent skulle erkänt verkar oxo skum, men ok, den kanske är sann.

mvh so88

Anonym
Min uppgift är sann, om någon sen vill tro det eller ej bryr jag mig inte om. Jag har förmedlat informationen i alla fall.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper