vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Pontus blev hemlös efter skilsmässan
Pontus blev hemlös
efter skilsmässan Pontus Torpefält hade familj, eget företag och lägenhet på Östermalm. En dag kraschade allt.

Direktlänk: http://tv4.se/klipp/102337.html

Den fete grisen Göran Persson , jättebabyn Reinfeldt eller något annat riksdags kräk skulle prövat på livet på gatan 1år . Att vi har hemlösa i Sverige med världens största skattetryck år 2007 är ett jävligt bra ex på hur ruttet vårt system är . Våra politiker och tyvär alldeles för många av Svenska folket verkar ha mer empati för invandrare och flyktingar än för våra hemlösa .Vilka majoriteten består av etniska Svenskar. Vårt sk sociala nätverk fungerar bättre om du tex heter Hassan än om du heter Lars verkar det som. Man får känslan att där inte finns några ej etniska Svenskar som är hemlösa när man besöker städer och byar i Skåne och bevittnar denna sociala missär. Har inte varit i STHLM och GTBG på ca 10 år så jag vet inte hur det ser ut med hemlösas etniska ursprung där . Det är klart att där finns Svenskar med annan etnisk bakgrund som också är hemlösa vore ju konstigt annars. Men jag dock inget minne av att jag själv har sett det.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Pontus blev hemlös efter skilsmässan
Quote:

CrushNWO wrote:
Pontus blev hemlös
efter skilsmässan Pontus Torpefält hade familj, eget företag och lägenhet på Östermalm. En dag kraschade allt.

Direktlänk: http://tv4.se/klipp/102337.html

Den fete grisen Göran Persson , jättebabyn Reinfeldt eller något annat riksdags kräk skulle prövat på livet på gatan 1år . Att vi har hemlösa i Sverige med världens största skattetryck år 2007 är ett jävligt bra ex på hur ruttet vårt system är . Våra politiker och tyvär alldeles för många av Svenska folket verkar ha mer empati för invandrare och flyktingar än för våra hemlösa .Vilka majoriteten består av etniska Svenskar. Vårt sk sociala nätverk fungerar bättre om du tex heter Hassan än om du heter Lars verkar det som. Man får känslan att där inte finns några ej etniska Svenskar som är hemlösa när man besöker städer och byar i Skåne och bevittnar denna sociala missär. Har inte varit i STHLM och GTBG på ca 10 år så jag vet inte hur det ser ut med hemlösas etniska ursprung där . Det är klart att där finns Svenskar med annan etnisk bakgrund som också är hemlösa vore ju konstigt annars. Men jag dock inget minne av att jag själv har sett det.

till gbg har nu "importerad låtsas hemlöshet" kommit eller "tigare" som media kallar dom
Det är fullt med "tigare" från drottningtorget till götaplatsen med människor som tigger pengar.
polisen misstänker att det handlar om organiserat tigeri då de setts i olika städer.
på en dag kan de göra 700kr

mitt råd låt er inte luras av dessa falska svin som uttnytjar vanliga hemlösa

glocalnet kan snacka hur mycket de vill men detta är fan lågt

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Pontus blev hemlös efter skilsmässan
Utländska Tiggare slipper vi inte undan här heller med sina snyfft lappar eller mer eller mindre försök att tvinga på en att köpa blommor dock länge sedan jag såg några blom försäljare av den härkommsten.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper