Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Vakens.se position bland de andra kontrollerade medierna i Sverige!?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har under en tid uppmärksammat att många besökare använder forumet inte bara som informationskanal, utan också som en säkerhetsventil för uppdämd ilska och frustration.
Märkligt nog så är det dessa personer som oftast är mest angelägna att ge sig in i hot och personangrepp som samtidigt kräver ett gränslöst samhälle där inga lagar finns utom den fysiskt starkes rätt. De verkar dammsuga hela internet efter ställen där de kan överlämna sin negativa energi och när de hittar ett ställe som Vaken.se med svag moderering så utnyttjar de detta maximalt. När de förespråkar dessa fascistoida drömmar så säger de sig dessutom vara emot fascismen. Naivt? Javisst! Men att tala om detta för dessa frustrerade individer gör bara saken värre och leder inte sällan till stora energiförluster. Energi som kunde använts till betydligt bättre saker. Lagar är bra när de upprättas som ett incitament för ömsint omtanke om miljö, hälsa och mental utveckling av folket för folket. Så därför instämmer jag till hundra procent med Kalevala. (Satir och ironi som delas ut som en faderlig klapp på axeln har väl i och för sig aldrig skadat någon!) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Helt riktigt Jaxtone!!. Jag gillar ALLTID ditt resonemang.
"(Satir och ironi som delas ut som en faderlig klapp på axeln har väl i och för sig aldrig skadat någon!)" Humor har en avdramatiserande effekt för oss alla. Det är viktigt att vi inte tar oss själva på blodigt allvar i alla situationer... The truth is out there.... När fan ska vi ta en hederlig vaken öl i Göteborg. Vi borde samla gänget igen..och jag ska ta mig i kragen och dyka upp. Våra gamla broder från Ungern och hans sambo måste också med! Var hälsad!
Posted on: 2007/2/25 12:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jaså man är inte välkommen (en öl) jag fattar allt bara för det brukar bli 10 öl här... för övrigt håller jag med dig |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login