vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Medicinera hela världen ner till apstadiet!
http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,911181,00.html

tycker att det är så jävla sjukt att dom proppar småbarn som inte kan säga nej fulla med massa möjliga mediciner som tex Rita. I USA så kallar småknattarna i skolan Ritalin för "kiddie cocain" vilket är en ganska bra beskrivning. Det perfekta sättet att förgifta folk är att göra det enligt lagens fulla stöd. Och det verkar som dom kör för fullt på småbarn eftersom det är dom som ska ta över senare vill nog alla sjuka satanistjävlar förstöra deras hjärnor och sinnen så dom inte ska kunna resa sej mot systemet utan bara gå runt och leva sitt liv som jävla zombies. Jag skulle inte tvinga min 7åriga unge att äta massa kemiska preparat fast han klättrade på vägarna. Att ge(tvinga) småbarn som är mitt uppe i utvecklingsstadiet att äta en tablett som är en cocktail-blandning av amfetaminsubstanser och annat skit anser jag borde klassas som barnmisshandel.

Edited by Svampen on 2007/2/25 1:23:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Medicinera hela världen ner till apstadiet!

See User information
Undvik mediciner in i det längsta, eller läs på ordenligt vad de innehåller. Och kan man verkligen lita på vad om finns i de små tabeltterna. Kan det kanske någon gång hända att processen inte är perfekt och andra kemiska substanser bildas.

Undrar hur folk klarade sig för några tusen år sedan

Posted on: 2007/2/25 4:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
För tusen år sedan använde de säkert alla mediciner som är förbjudna idag. Men det leder väl till frihet?

See User information
Quote:

jin83 wrote:
Undvik mediciner in i det längsta, eller läs på ordenligt vad de innehåller. Och kan man verkligen lita på vad om finns i de små tabeltterna. Kan det kanske någon gång hända att processen inte är perfekt och andra kemiska substanser bildas.

Jag tror inte att man ens behöver läsa på vad det innehåller - mig ger det då inget förutom avsmak... jag tror det bara finns ett medel i FASS som kanske inte är skadligt, det var något bulkmedel som svällde i magen... man bör skicka sina gamla burkar (om någon har sådant...) till Avecklingsdepartementet, eller vad det nu heter, med chefen MS. Annars kan vi ta dem till Avdelningen, så kan vi använda burkarna till någon slags installation - jag tror de kan få välgörande väckande effekt till sanningen om att det bara finns en sanning... och vi kan spara elström i elbehandlingsutrustningen. Skicka dem isåfall till Dr Klot.

Posted on: 2007/2/25 18:03
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

jin83 wrote:

Jag tror inte att man ens behöver läsa på vad det innehåller - mig ger det då inget förutom avsmak... jag tror det bara finns ett medel i FASS som kanske inte är skadligt, det var något bulkmedel som svällde i magen... man bör skicka sina gamla burkar (om någon har sådant...) till Avecklingsdepartementet, eller vad det nu heter, med chefen MS. Annars kan vi ta dem till Avdelningen, så kan vi använda burkarna till någon slags installation - jag tror de kan få välgörande väckande effekt till sanningen om att det bara finns en sanning... och vi kan spara elström i elbehandlingsutrustningen. Skicka dem isåfall till Dr Klot.

Lite förnuftigt tankeväckeri från Kurt S http://phbalans.se :

Från sajten:

Vad skall man ha s k vetskap till när det endast gör att man blir s k lärd, INGET ANNAT! S k vetskap gör ju att hela jorden håller på att förintas. Varför hylla det som förintar? Hur kan man få "höga" betyg i vetskap? Först när hjärnan/ "vetskapen" överger jorden, LÄKS DEN! Låt "Guds" vilja ske, inte hjärnans - egots. Så att inte sjuk-vård får högre status än frisk-vård samt att krig inte får högre status än fred. Låt höga hattar och klackjärn fara till väders! "Hög" så kallad utbildning (eg. inbillning) avgör ju statusen. Sjukt. Vänd allt 180 grader. Känslan inför, är svaret, inte boken - vetskapen - att känna efter.
Med hjärnans "hjälp" går den kära leken på jorden över i kamp. Allt som görs om med hjärnans "fria" vilja blir till en jämmerdal. Den som vet allt kan oftast ingenting. Vetandet har tagit fram försurningen, dricksvattenklorering, kemibesprutningar på mat, industrikemiska ämnen i mediciner osv belasande för naturen, djuren och för oss människor. Hade de också kunnat något, skulle det inte alls se ut som det gör. Bara att titta ut genom fönstret så ser man vad vetandet (t ex MVG) ställt till med! Att kunna är betydligt viktigare än att veta. Förr kunde man allt men visste inget. Nu vet man allt men kan inget. Tyvärr är det vetandet som ger sk betyg. Att sätta betyg (skapa hätska skiljemurar mellan människor) är tydligen godkänt. Kanske mycket väl godkänt - MVG. Den som kan något själv, göre sig icke besvär. Vet denne dessutom en hel del också, så upplevs den t o m som ett mycket stort hot... Sjukt och rädd inställning av de naturförintade "lärde".
[...]

Från papper...

Så kallade mediciner läker ju ingen, de bara symptombehandlar och stödjer återbesöken/tillväxten på börsen. Tänk att få tillstånd att börsnotera sjukdomshjälp! Bara det är ju sjukt - sjuk vård. Dessutom är de spekulativa pillren momsbefriade! FYYY!! Ibland åtebesök i kanske 20 till 30 år utan att ens tipsa om att det finns annan "konst" än statens. Något för kvacksalverilagen? För kvack måste det ju vara om man inte läker under så otroligt lång tid! Själv gick jag på återbesök i 20 år. Ren bluff - rent kvacksalveri med medborgarnas inarbetade pengar, till börshajar o dyl.

Hur brukar det bli när hjärnan lägger sig i ordningen? Kan man/hjärnan/"intellektet" ens skapa något som redan finns, tex ordning och sanning? Har hjärnan sanningen? Knappast. Först när jorden blir fri från människans tankekonstruktioner, läks den. Det går inte att tänka ut ordning. Uttänkt ordning ÄR oordning. Att hjärnan tror sig veta allt, är det största hotet. Vetandet tillhör inte hjärnan. En tex. nobelpristagatre kan ju inte ens tillverka ett grässtrå. I detta förstår man att intellektet bara är ett fragment av ordningen. I varandet finns den sanna läkekonsten, resten är symptomkvacksalveri.

Angående bitterämnen i födan:

Förr hade man anis, fänkål eller kummin i degen för att bröden skulle smälta bätre i mag/tarmkanalen - för bl a lever ocg galla. Bark i brödet är heller ingen dum idé eftersom dess fibrer inte försvagas vid uppvärmning, tex. 175 gC. Man använde enbär i såserna till kött för att detta skulle smälta bättre - för stimulering av lever och njurar. Kryddor är för matsmältningen, som kitt är för glasmästaren.

Förr kunde man allt - men visste inget, nu vet man allt men kan inget. När maten började analyseras tappade man kunskapen, med hjärnans/vetskapens "hjälp". Förr använde man även lingon till maten samt rönnbärsgelé för bättre funktion på magsaft/syra samt för att öka bukspottproduktionen. Man kunde allt detta, men visste inget. Ju mer man vet ju mindre kan man. Utbildning går lätt över i inbillning om att man kan något. Ju längre utbildning ju värre. Till slut tas inte något nytt in på grund av överfyllnaden - den "höga" vetskapen. De flesta blir på så vis invecklingsstörda och har ofta MVG i rent nonsens.
[...]

Slut.

Känn på den zink och zpz2... och varsågoda och skölj . Även en liten vänlig passning till till Matsism angående inlägget här http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=35392#forumpost35392

Posted on: 2007/2/25 19:52

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Nu har de dragit i spratteltrådarna på Lars Leijonborg:

"Regeringen är redo att satsa tre miljarder kronor...

- Med hjälp av den här anläggningen kommer man att kunna ta fram nya miljövänliga material och framställa nya och bättre läkemedel, säger Lars Leijonborg."

- stackars vårdbehövande - han kan sälla sig till gruppen av landets största femtekollonnare ihop med Mona Sahlin - vilken sorglig tilldragelse.

http://www.epochtimes.se/articles/2007/02/25/11490.html

Posted on: 2007/2/25 23:29

Edited by novax on 2007/2/26 0:04:01

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Heh, ordet medicinera någon betyder ursprungligen att man giftmördade honom. Fast det är kanske det dom sysslar med.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper