vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Kommet träffar jordeen

See User information
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.js ... 0673&previousRenderType=2

Läste denna artikel, kom jag att tänka på hysterin i media för några år sedan när dom sa jorden skulle träffas av en komet 2030 eller vad det nu var. Sen en dag efteråt så sa media att det var fel beräkning av kometens bana eller liknande :) tänkte att dom nog vill åt lite mer när dom gjorde en "mitt i nyllet". .. eller vad tror ni gubbar och töser

Posted on: 2005/9/13 20:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Kommet träffar jordeen

See User information
Välkommen hit och fyll våra medvetanden med inslag - MMidian...

När världssamfundet/alliansen/Det rådande systemet gör något - över huvud taget, så är det nått lurt i görningen - Riktigt, vad de är ute efter här - kan man ju nästan bara spekulera i -men jag läste om den där ryska astrologissan som stämde USA på ett par miljarder - eller vad det nu var - för att USA sabbat hennes möjlighetr att sätta upp sina "hus" och sånt - på grund utav att de sabbat kometens (riktiga) position - Nåja - Går det så går det, hö,hö...

Det enda jag vet med säkerhet det är att eliten/världsbyggarna är på rymmen till Mars - varifrån många utav oss är komna ifrån, för en massa tusen år sedan... kanske de genom sprängningen av planeten fick lite extra tid på sig innan - vad jag kallar för den stora menstruationen (Jordens själv-reglering) sätter igång... De är ju jävligt försigkommna dessa skitstövlar...
Hälsar SHYGETS/ABRAC och hans gula löss

Posted on: 2005/9/13 21:51
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hmm, det råder yra på loftet :) ... Jag klurar inte ut vissa saker angående denna info...

Om dom är på G till mars, varför ha ihjäl alla först? ...

Det är ingen hemlighet att jorden är intressant på grund av DNA rikedomen, här finns massor.

Om dom åker till Mars så kan vi väl vara nöjda, då få vi äntligen vara ensamma. Men det är klart, dom behöver slavar där också. Har inge lust bara, åkte till Indionesien och det tog 17 timmar från Amsterdam, tråkigt, de e längre till Mars :) ... Nåja, allvar med lite satir.

hare gott...

See User information
Tjabba, Cee...
DE är inte ute för att ha ihjäl mänskligheten , bara att liksom förslava den...(utnyttja, den - för sin egen överlevnads skull)
Denna sk. förstörelse är egentligen ett led -en naturlig led i den omväxling, som en levande varelse (system) måste genomgå - likt årstidernas växlingar - så genomgår även det som utvecklar sig på jordens yta cykliska förändringar - man kan ju likna reformationerna med det som sker på en vanlig folkskola - klassbyten, förändringar i lokaliteter och skolplaner - alltefter behov - LIVETS SKOLA - brukar detta benämnas och naturligtvis, så måste det till lite tuffa grejer ibland - - äckligt svåra skrivningar t.ex. - tvingas på de stackars eleverna mellan varven...

Inte för att vi skall medverka till svårighetsgraderna - utan det medverkar dessa omedvetna människor som av Stalin kallades så lämpligt - "NYTTIGA IDIOTER"... Till ex. dessa giriga oljesnubbar som sålunda används som förvändning, för att kunna ge sig på mellanöstern - fast det i verkligheten är helt andra syften bakom interventionerna därnere - "Man" - bara vill att vi skall tro att det är för deras skull allting sker... Nåja...

Jag tror på David Ickes analyser ang. vår härstammning från planeten Mars... landade i bergen kring kaukausien och till ex. införde växtodling och sånt knullade in sig hos de gamla (gamla!) indierna och blev då det blåögda ljushylta folkslaget (race)som senare befolkade norra halvklotet och gav oss våra gamla gudar som faktiskt i grund och botten är identiskt, med dessa läror som än i dag esxisterar i österlandet...

Världsbyggarna vet om att denna naturliga sk. "reglering" är på G och tjyvåker lite på den för att ytterligare skrämma skiten ur oss - för rädda människor är lätta att manipulera (effakten är densamma som det som sker med ungdomars/barns påtvingade ABUSE - man blir lätttillgänglig psykiskt, liksom - Vi får ju hela dagarna höra om klimatförändringar och att det är våran kulturs fel - men detta är inte hela sanningen - det är en naturprocess också - som sker parallellt med jordens egen "karma", kan man säga - du vet ju allt det där med maya-kalendrar och sånt - Det heter kanhända att gudarna straffar oss men så är det inte, bara - prästerna (ledarskapet) tar då tillfälligt i akt att anspela på händelsernas gång och gör på så sätt lite profit...
Lite männsikooffer och samtidigt lite guld - men i sista hand övervakas allting utav dessa jäkla "reps" - utsända av Jhawe - rymdgubbarnas rymdgubbe...
Som faktiskt - även han, är en nyttig idiot - festligt nog ett fruktansvärt verktyg för det "stora hela" - för att på sätt och vis påtvinga mänskligheten denna "prövotid" som vi i denna cykel har möjlighet att genomgå med goda möjligheter att klura ut - annars så blir det som vanligt omsittning i skolarbetet och vi kommer att om tusentals år åter var i samma situation som vi är idag för att kanhända återigen få tillgång till alll denna kunskap som faktum finns tillgänglig, just i tider som dessa - ungefär så...
Hälsar Shygets/ABRAC och hans gula löss:

Posted on: 2005/9/14 7:37
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Hmm, jo jag e med och har den infon också... Det finns också info som talar om att dom kom ifrån någon annan stans och till Mars, men jag lägger det åt sidan så länge, vi har andra probs att ta hand om. Om det ploppar till och jag helt plötsigt är på Mars så får det gå, kan inte göra nåt åt det, min Audi räcker inte till för en hemfärd igen så att säga :) ...

Men jag måste erkänna att ämnet är ruskigt intressant då det är självklart för mig numer att vi inte kommer härifrån, samt att jag vill ha reda på hur det EGENTLIGEN ligger till...

Natti natti...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper