vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Mord, 3G & Växelström

See User information
Maten som produceras av vår natur är uppbyggd av en ordning, och vi får livsenergi ur denna ordning, så vi lever inte bara av den sk kemiska eller biologiska substansen, så om den utsätts för strålning så förstörs denna ordning till stor del och vi kan bara tillägna oss den döda substansen.
Så det ligger mycket i att undvika mikrougnen vilken förstör denna ordning, livsordning.

Posted on: 2007/3/5 22:11
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

osm wrote:
Vårt barn har inte fått en maträtt som värmts upp i micro, heller inte någon medicin eller vaccin. Han får inte äta kemikalier i största allmänhet, och han gillar inte godis o kakor. Mobilförbud råder inom ett stort område där han befinner sig och vet ni vad. Han har inte en hel sjukdag på snart 6år. Någongång kan febern gå upp till 39-40, sen ner igen eftr ett par timmar och "that's it" (Hänt 2-3 ggr)

Alltid så säger doktorerna samma sak, ni har haft tur. Jupp de e sant, det är tur att vi båda föräldrar är pålästa.

Både min fru och jag ser energier och auras, såsom Kirliankameran o andra medium etc, och man ser skillnad när något dumt stoppas i kroppen.

Nu så skall vi också gå ifrån att värma upp och laga mat på el-spisen, det är ingen vacker syn att se maten värmas upp i detta energifält som elektrisiteten skapar.

/ frid

Härligt att höra - wow!

Elspisar är "aburda" - det går inte en dag utan att jag tänker på att jag själv skulle vilja ha ett hem där man hade vedspis, och mindre el överhuvudtaget. Jag funderar ibland på varför jag tänker så mycket kring vedspisar... tror det kan ha något att göra med back to basic - elementen: eld osv - att man har det djupt i sig, det vanliga enkla - nu vrider vi på vred, trycker på knappar osv - detta är inga mänskliga miljöer.

Posted on: 2007/3/5 22:18
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Angående Seroxat, jag har varit ung och dum en gång i tiden, åt 80mg per dag nästan ett helt år. Hade röster som sa till mig att hoppa nerför balkongen, sticka kniven i folk, köra av vägen etc. Dom slöt inte förrän jag fick i mig några stadiga spliffar av en relativt lugn varient cannabis.

Jag ringde till GlaxoSmithKline i swe och skällde lite på dom, och dom sa även att dom testade cannabis med goda resultat. Varför inte använda den då undrade jag, i andra änder blurrade det lite bara. Det tog dock väldigt lång tid innan jag fick ordning på allt, efter det jag tappat tänder, förlorat vänner och ställt till det ekonomiskt mm. Jag hade tur som överlevde med denna dos och kommer att söka rättelse i detta, någon kommer att få betala, jag tänker dock inte göra det med ett par tre år av mitt liv, men ni vet ju hur det är, det är dom mot oss, det är så dom vill ha det, så får det bli.

Min fru räddade livet på mig 40-50ggr, och det fick jag reda på i efterhand (hade inte ett enda minne av det under tiden så att säga), GlaxoSmithKline tyckte följande, -Nej men det var ju synd!

Jupp det var det, och synd skall komma tillbaka i form av ursäkt från dom (på mitt vis), det fick jag lära mig i skolan, alla andra också. Har man gjort bort sig så får man rätta till det.

/ frid

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper