vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Expo om adelskogh och juri lina
http://www.expo.se/index_1.php?pg=htt ... ww.expo.se/www/1_744.html

tråkigt att de inte kan se det ur ett annat persektiv

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Expo om adelskogh och juri lina

See User information
expo är ett gäng idioter hur som helst, är inte ett dugg förvånad.
Expo = ADL

Posted on: 2005/9/24 12:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
...

Skulle ändra i texten och raderade, aj aj...

See User information
Nej - Anti - Så skall du och bör inte värdera dessa människor - De liksom allt annat i naturen önskar ju att sas. "överleva" och har då en viktig funktion att fylla - där går kanhända meningarna isär vad som är rätt och vad som är fel... men de är inte mer idioter än vi andra sedan är det ju upp till historien att bedöma vad som är riktigast i vårt levnadsmönster...

Att ADL (EXPO och liknande organisationer) faktum är en nagel i ögat på oss konspirations-teoretiker, är väl klarlagt - men som sagts - "Ingen utveckling - utan motstånd", hö,hö...

Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St patrick - "bäraren" av den Gula skölden... och hans evigt trogna Löss:

Posted on: 2005/9/26 9:26
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Jag hååler med vår bärare av den gula skölden

att kalla de idioter är kränkande

vi msåte förlåta och förstå

Anonym

Att medvetet smutskasta en person och ljuga utan grund går inte förlåta om dom inte tar tillbaka det dom påstått.

Men det är ju så här propagandan går till när det gäller ADL.

Att skrämma till tystnad. Någon konstruktiv debatt med en Zionist har jag inte sett något exempel på än.

Jag antar att flera på Expo är hjärntväddade och troligtvis inte läst någon av A eller J.

Vad skall man kalla sådant folk ?

Jag kallar dom gärna Idioter och fega Kräk , för mig själv.

mvh so88

Jag upplever varken Adelskogh eller Lina som Antisemiter.

See User information
Naj, Det kan man knappast näpperligen, anklaga dem för - möjligtvis, antisionister...
Men vem f-n, är inte det - för det är jag - verkligen...
jag har aldrig tyckt om att sola - dom gånger jag gjort det blev jag bara röd sedan så ramlade skinnet av - vem f-n , tycker om sionism...

Ett rent helvete hade man ju dessa dagar - och i skolan kom alla och ville klappa en på ryggen, Det var ju knappt att man vågade gå utaför dörren...
Lustigt att det överhuvud taget finns människor som tycker om detta med att sola (sionism)

Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St Patrick - "bäraren" av den Gula Skölden, samt naturligtvis, hans evigt trogna Löss:

Posted on: 2005/9/26 22:42

See User information
Expo=ADL som styrs av den judiska frimurarlogen B´nai Brith.
Ja vad fan säger man...är expo nyttiga idioter som utnyttjas i god tro, precis som frimurare(lägre grader), kommunister, nazister och andra stackars satar som tror att de gör nytta.
TRO är nyckelordet här, för de ovannämnda vill inte VETA utan TRO.Deras sk "kamp" är alltid viktigare än sanningen.
Det slår aldrig fel....hycklare har ALDRIG varit intresserade av sanningen de säger sig representera.
De har aldrig läst en bok i sin helhet utan i bästa fall bara för att medvetet felcitera och därmed misskreditera.
Ett av de bästa exemplen borde vara i just Jüri Linas "Under Skorpionens Tecken" där TV:s förvrängning av boken är skrattretande patetisk.Alla som är skeptiska borde ta sig en titt, bättre bevis finns inte!!!
Har lärt känna både Adelskogh och Lina, de är lika mycket "antisemiter" som den uppätna macka som ligger på mitt bord.De är dock tunga avslöjare av hyckleriet och lögnerna och därmed obehagliga och obekväma för etablissemanget.Inget nytt under solen.Adelskogh är dessutom bland många saker säkerligen en av sveriges främsta experter på buddhism, vilket innebär att han mycket väl är medveten om karma - livslagen om sådd och skörd, frukten av ens handlingar.

Mvh Eureka Ps. sorry blev lite längre inlägg än jag trodde....

Posted on: 2005/9/26 23:25

See User information
Jag skulle vilja prata lite med dessa personer själv. Mycket som florerar.

Posted on: 2005/9/27 11:07

See User information
Good call Micro!
Man skall ta reda på grejorna själv, precis som dessa herrar själva fett förespråkar.
Har du enbart gått på "mörkermannen"(för att uttrycka det milt) Håkan Blomqvists version har du missat det väsentliga.
Adelskogh är en av de mest sympatiska och kärleksfulla personer jag träffat.
Blomqvist vägrade tex vid ett möte (FRI) vid upprepade gånger svara på om frimureriet är en destruktiv sekt eller ej!?!?!
Han har gjort en "helomvändning" som inte är av denna värld.
Gud vete vad som hänt med honom, helt otroligt.
Precis som om du plötsligt skulle varna folk för din egna sida...

Det är inte alltid lätt att navigera fram genom bullshiten, precis som när jag var ny i gamet och tyckte att Icke var en skummis, för att det första jag såg var en artikel där han utpekades som rasist , nazist och antisemit. Ja eller hur....

Mvh eureka

Posted on: 2005/9/27 16:01

Anonym
So88 skrev:
Att medvetet smutskasta en person och ljuga utan grund går inte förlåta om dom inte tar tillbaka det dom påstått.

men du måste ju förstå att de kanske inte undersöker detta för det låter ju löjligt!
(tills man börjar studera skiten)
jag hade själv skrattat åt juri lina om någon berättat för mig vad det var för en person om vi backar en ca 2år tillbaka

det e vell inte så konstigt med tanke på hur vilselädda och hjärntvattade vi hela tiden blir?

Anonym

Hej Maggot !

Det är en sak att skratta åt någon för att det låter löjligt.
Det kan man ju ta.

Jag skrev " medvetet smutskasta ".

Samma taktik har dom använt mot David Icke med flera, så det är inte enbart pga okunnighet ( min åsikt ).

Jag har fått samma skit på Passagen.

När du och jag läste tex L eller A:s texter för första gången och kanske tyckte det verkade tokigt så kallade vi inte dom för anti-semiter , rasister,Nazister, men det är vad Dom gör.

Vilka är bäst på att hjärntvätta vem ?

Vilka är det som har medlen ?

Vilka skrämmer folk till tystnad ?

Dom som jobbar på EXPO=ADL är Handplockade och vet hur en slipsten skall dras.

Anonym
Naturligtvis
försöker många framförallt vänsteraktivister få detta till antisemitism osv va?

där e vi överens
men jag tror det hanlar om räddsla jag vet ej om du läst min gamla tråd här på vaken.se
välkommen till döda stjärnan?

See User information
tjabba, grabbar - så här ser jag på ondska - Jämför med Jesus när dessa skitstövlar ville exkludera honom från jordens yta på grund av fruktan - naturligtvis... och så aktiveras - reptilhjärnan - överlevnadsprincipen, kommer igång och då kan naturligtvis vad som hellst hända - men till syvende och sist så bottnar ju allting på just det som jesus utbrast i dödsögonblicket: - (lite över-romantiserat, förståss - men ändå)

"Förlåt dem - De veta icke vad de göro!!!"

F-N, Vad stort, vad?
Vilken hårding!! - Vilket intellekt!! - Så säger jag också numera varenda gång - det går mig emot och - så går man vidare...

På samma gång - ödmjuk och stolt över att man tror sig fatta varför (livets mening)- kanske, det ligger just till så - Jag litar på jesus - Denna kristusprincip, som faktum finns inom oss alla kan vi aktivera likaväl som den där idag - värdelösa "reptil-skiten"...

Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St patrick - "bäraren" av den gula skölden - samt hans evigt trogna gula Löss:

Posted on: 2005/9/27 21:34

See User information
Jag blir alltid nyfiken när jag märker att människor
gör allt för att misskreditera och smutska människor
med åsikter.
Dessa människor som högljutt sågar Icke, Lina och Adelskogh,
dom har inte någon egen uppfattning. Dom springer bara i
blindt i elitens ledband.

Varför har dessa metoder blivit så effektiva?
Är vi så rädda för represalier så vi inte vågar skapa oss en
egen uppfattning genom att läsa eller på annar sätt få kunskap?
Vi har idag många rättshaverister, som i sak har absolut rätt, men som hånas och utpekas som tokiga, varför är det så.

Kommunismen är ett annat vapen som man "slår ihjäl" folk
med idag.
Att man lyckas skrämma folket, att det är bättre att jobba som
en slav så att direktörer och aktieägare får feta vinster, än att
jobba kollektivt och dela vinsten mera rättvist.
Dethär kan inte jag förstå.
En liten utvikning, i ämnet hur vi låter oss duperas.

Alla som kritiserar tex. Lina, bör läsa hans böcker och kontrollera
alla hans källhänvisningar, som är otaliga, sen kan man uttala ifall det han påstår är troligt eller inte.

Posted on: 2005/9/27 21:51

See User information
Tjabba, Eureka, tack för senast - Verkligen intressant att "råkas"... Hö,hö... LIte of topic - som man brukar säga - Men jag var inne på David Ickes hemsida och kolade en artikel som handlade om att "Solgubbarna" har skrämt bort hans prylar från en speciell organisation - Du kan läsa grejerna här nedanför... Sånt är både ledsamt att läsa såsom på sätt och vis kul...

vi hörs väl och synns nästa gång du "riggar" för det framtida föredraget i Göteborg...

Link URL for websites
http://www.davidicke.com/icke/articles2/mullins2.html

Feel free to post this page URL anywhere!

Related Articles:

THE CANADIAN BOOK BURNERS CONTINUE
TO MIRROR THE FASCISTS THEY CLAIM TO OPPOSE.

~ CANADIAN GREENS AND HYPOCRISY

~ THIS WEBSITE CALLS FOR AN END TO ALL RACISM!

What the Bernies and Bronfmans
really want for Canada

(Här var det en skitfin canada-flagga med "solgubbe-märket i mitten - men den kom ju inte med - men kolla själv på orginalet - skitbra, alltså...)

plus,

Posted on: 2005/10/12 19:24

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper