vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#1


See User information
Detta följer exakt alla spår, jag vet inte ens om jag behöver säga något... men rädd blir jag... snart en terror övning och nu detta:

http://www.expressen.se/1.590328

Japp grabbar, jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det inte är så illa som man tror det är ibland... fan ta dom om det händer något...

Posted on: 2007/3/13 4:54
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#2


See User information
Quote:

muglert wrote:
Detta följer exakt alla spår, jag vet inte ens om jag behöver säga något... men rädd blir jag... snart en terror övning och nu detta:

http://www.expressen.se/1.590328

Japp grabbar, jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det inte är så illa som man tror det är ibland... fan ta dom om det händer något...


Minst sagt oroväckande...och mönstren och spåren känns verkligen igen!

Blir rädd jag med...

Posted on: 2007/3/13 7:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#3


See User information
Ja, och händer det något så kommer det att vara VÅRAT(folkets och Sossarnas) fel, då vi inte ville ge FRA rätt att avlyssna trafiken igenom datorerna!!. Så terror i skandinavien = Folket skall skämmas för staten vet bäst, övervakning enligt FRA:s villkor(minst), och Internet han censureras!. Allt i säkerhetens namn och för vårat egna bästa!.

Händer det något så får vi börja gräva på en gång!!. Den "nya världsordningen" skall avslöjas för vad den är!!

Posted on: 2007/3/13 11:51
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#4


See User information
Det som jag tycker är konstigt är att man på fullt allvar tror (eller ger sken av) att Usama bin Ladin och de andra syndabockarna sitter uppkopplade till Internet och planerar sina påstådda terrorattentat...

Posted on: 2007/3/13 13:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#5
Nu har de "bordlagt" det hela i ett år efter "opposition" emot förslaget. Så då blir det som vanligt:

Terrordåd först.
Terrorlagstiftning sedan.

Visst är de clever?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#6


See User information
Quote:

muglert wrote:
Detta följer exakt alla spår, jag vet inte ens om jag behöver säga något... men rädd blir jag... snart en terror övning och nu detta:

http://www.expressen.se/1.590328

Japp grabbar, jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det inte är så illa som man tror det är ibland... fan ta dom om det händer något...


Är det fel på länken ? , ingen sida öppnas

Posted on: 2007/3/13 17:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#7
Klicka på länken i det första inlägget.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#8


See User information
Tittade på konferensen Folk och Försvar som bl.a tog upp svenska insatser internationellt.
Pierre Schori ville stärka den framgångsrika svenska insatsen i Afrika
, som tyvärr avslutades för tidigt enl. alla deltagande och Schori.
http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,998373,00.html
9-11 the great illusion har hitentills lyckats men jag tror att en del svenska politiker har vaknat och förstår sambanden.
Insatsen i Afghanistan har tydligen högsta prioritet , nån mer än jag som känner att NWO vill dra in Sverige i deras agenda och att Reinfeldt , Bildt och Odenberg tycker att det är en lysande idé.
Knähundar till bl.a. Cheney:s , Rumsfeld:s och Bush:s agenda.
"Kuppen" om avlyssningsförslaget som FRA skulle sköta som stötte på patrull hos SÄPO under och efter julhelgen , SÄPO-chefens död i en "förmodad" hjärtattack nu i Januari , en man i god form , med ryggrad o rättskänsla:

- Jag blev chockad. Han var alltid mån om att hålla sig i form. Han åkte Vasaloppet flera gånger och slog alltid mig stort, säger Thomas Bodström, s, som var justitieminister när Klas Bergenstrand utsågs till Säpo-chef.

Klas Bergenstrand omorganiserade Säpo och gjorde också organisationen mer lättillgänglig, även om större delen av verksamheten fortfarande är hemlig.
Bara några månader efter att han tillträdde som Säpo-chef presenterde han sina visioner av en modernare säkerhetstjönst i skriften Att skydda riket och demokratin. Han ville att Säpo skulle öppna sig mot omvärlden och medierna, och i högre grad hämta kompetens från forskarvärlden och andra experter utanför polisväsendet.

Före tiden som Säpo-chef var Klas Bergenstrand Riksåklagare i tio år. Även där genomförde han en stor omorganisation och moderniserade åklagarväsendet.

- Man brukar alltid tala väl om en person när han är död, men i Klas fall gällde det även när han var i livet. Han var mycket kompetent som chef och det fanns en stor respekt för hans person, säger Thomas Bodström.
Nuvarande justitieminister Beatrice Ask, m, säger i ett pressmeddelande att Klas Bergenstrands bortgång är en förlust för hela rättsväsendet.

- Klas förenade skicklighet med entusiasm, prestigelöshet och outsinlig energi. Den inspiration han gav människor i sin omgivning kommer att leva kvar länge, skriver Beatrice Ask.

Posted on: 2007/3/13 19:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#9
En sådan säpochef ville globalisterna inte ha, gissa vad som hände.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#10
Quote:
muglert

Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)


Har läst att en del inflytelserika människor från MÖ bor i Sverige, därför är det inte särskilt trovärdigt. Det vore förstås ännu bättre om jag kunde hitta den artikeln som jag läst.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#11


See User information
Quote:

lucky wrote:
Quote:
muglert

Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)


Har läst att en del inflytelserika människor från MÖ bor i Sverige, därför är det inte särskilt trovärdigt. Det vore förstås ännu bättre om jag kunde hitta den artikeln som jag läst.


MÖ betyder ?

Posted on: 2007/3/19 9:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#12
melersta östern

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#13


See User information
MUGLERT mfl


alla som känenr sig träffade av att skriva "grabbar" till "alla" eller
som en annan person kommer ej ihåg vem - skrev:
"pöjkar" riktat mot bland annat mig kan ju lägga av med det nu. .

Jag är tjej
tjej
tjej
tjej
tjej
tjej
tjej


så lägg av med det

hej svej -vakentröja på tjej

Posted on: 2007/3/19 15:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#14


See User information
Ja men det är väll klart att det kommer terrorhot mot sverige när vi blandar oss in i Amerikas påhittade krig. Hur tröga är människor hörde det på radion i morse där sa en man (och inget illa emot honom) "terrorism hotbilden ökar emot sverige om vi deltar tillsamans med Amerikaner i anti-terror operationer". Det tro sig fan, alltså är det inte logiskt? ska vi behöva ha en expert att förklara detta för oss, är människor så tröga att de inte förstår detta?.
Om svenska soldater med svensk flagga deltar i krigsoperationer samtidigt som vi säljer vapen till de krigsförande länderna, i samma veva som ett jasplan spränger en by i luften. Tro sig fan att hotbilden ökar emot oss.
bäää bääää bääää bäääääääää fårhjärnor.

Posted on: 2007/3/19 17:13
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#15
Jag tycker det är ganska självklart att de tänker göra lite terrordåd i Sverige eftersom det blev för mycket kritik emot avlyssningsförslaget KSI ville ha.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nu är jag mörkrädd (terror hot mot sverige)
#16


See User information
Quote:

joey_division wrote:
MUGLERT mfl


alla som känenr sig träffade av att skriva "grabbar" till "alla" eller
som en annan person kommer ej ihåg vem - skrev:
"pöjkar" riktat mot bland annat mig kan ju lägga av med det nu. .

Jag är tjej
tjej
tjej
tjej
tjej
tjej
tjej


så lägg av med det

hej svej -vakentröja på tjej


haha, inge illa ment flickor och pojkar

Posted on: 2007/3/20 2:12
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS