vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Bilderberg update

See User information
Är det årliga mötet redan på gång ?
https://secure.gn.apc.org/members/www. ... =0&postorder=asc&start=45

Ser ut som att ett hotell i Turkiet har bokats upp 15-18 mars men inget har bekräftats ännu.

Bilderberg har jag öppet förklarat krig mot och det har jag uppmärksammat eliten på med bl.a ett e-mail direkt till Carl Bildt. Hela sommaren påtalade jag för vänner och släkt att Reinfeldt snart är vår nästa statsminister. Valet var gjort och jag blev inte ett dugg förvånad att Bildt satt i studion på valvakan.

Skeptiker, bemöda er inte att försöka fifta bort det som en lyckad gissning. Ni förstår överhuvud taget inte den makt som utgår från den där gruppen. De lindrigaste konsekvenserna av att gå emot denna elit har rört sig om sparkade journalister som på 70-talet försökte att göra reportage om dom.

Hans Stråberg, VD för Electrolux var där med Wallenberg (som alltid är där i någon form) och i början av februari kommer den här artikeln...
http://www.e24.se/dynamiskt/konsumentvaror/did_14591712.asp

...som följs av denna en vecka senare
http://www.e24.se/dynamiskt/konsumentvaror/did_14618890.asp

Jag säger inget mer om det så är inget sagt förutom att jag tycker det verkar överdrivet att dra till med Bilderberg bara för att tillsätta en ordförandepost. Så vad kan mer ligga bakom ?

Min kommentar om Bilderberg på de senare artikel om detta "försvann" av någon anledning från sidan trots min civilicerade ton. De lovade att titta på det men har inte återkommit. Mitt brev till E24 var iofs inte så civilicerat. Jag har aldrig tvekat att låta media veta vilka fega kräk de är angående Bilderberg

De kom undan förra året men den här gången får deras möte inte gå obemärkt förbi media och folket. Vi bör också hålla ögonen öppna i medier efter större händelser som inträffar kanske dagarna före mötet hålls. 2006 års möte hölls relativt obemärkt då media överöste folket i dagar med nyheterna om Abu Musab al-Zarqawis död precis innan.

Jag hoppas egentligen inte att det är de som reserverat den 15 mars för då är man jäkligt sent ute om media ska hinna underrättas. Vill gärna ha uppgifterna bekräftade innan jag slår på stora trumman. Verkar som att Trilateralerna håller möte den 16 mars så jag är lite förvirrad här.

Förresten, Carl Bildt hälsade förstås genom ombud att Bilderberggruppen är ett erfarenhetsutbyte mellan politiker och näringsliv men att han inte kunde kommentera om vad som sägs. Ingen överraskning. Kul att få svar ialla fall

Kämpa på.. Man kan ju ialla fall jäklas med dom lite genom exponering. Det har dom aldrig gillat.

“Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government".
Dr. Henry Kissinger, Bilderberg Conference, Evians, France, 1991

Posted on: 2007/3/13 22:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Bilderberg update

See User information
Bra jobbat Ice, jag håller med dig till 100%, speciellt det där gällande dom fega kräken i massmedia!

Posted on: 2007/3/13 23:44
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper