vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ny form av ID-kort

See User information
IDG

"Nationellt elektroniskt id snart i var mans hand"

I var mans hand var det ja. Står lite om RFID kretsar, min undran är vad som hindrar någon att läsa den biometriska infon i butiker, vallokaler, tunnelbana etc.

Vad menas egentligen med biometrisk info? Någon?

Posted on: 2005/10/11 6:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Ny form av ID-kort
http://paranormal.se/topic/antikrist.html

Detta känner väl de flesta till här vid detta laget, men EU MÅSTE verkligen vara antikrist, jag ser ingen annan lösning?? Det framkommer ju mer o mer hela tiden, skall man flytta till norge??http://www.algonet.se/~allan-sv/SIDA87.HTM

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Ny form av ID-kort
Spelar nog ingen roll vart man flyttar, a new "World Order"...

Jag ser inte att detta kan hålla på så mycket längre. Visserligen så är större delen av befolkningen fullpumpade med aspartam o anabola etc, men lite måste gå igenom dessa kemikalierbarriärer, eller kan jag va allt för positiv månne?

Svårt att tänka sig in i samma situation som en helt ovetande. Har tydligen varit vaken för länge nu och avprogramerat mig non-stop i 2 år nu... Jag håller tummarna för att journalister slår sig samman och får ett par fungerande hjärnceller snart.

Eller så hänger dom sig kvar så länge dom bara kan, media alltså... Pengar får dom ju ifrån toppen...

Grrrrr, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, ehh... Stämmer ju inte nu längre...

Hare...

PS, EU anticrist, U BET....

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper