vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Piloter såg ufo ovanför flygplats
Quote:
Amerikanska luftfartsverket FAA tror att det handlar om en synvilla. Det var molnigt och strålkastare riktade mot luften kan ha skapat en falsk bild av ett ovalt föremål som stod stilla och ljudlöst en bit nedanför molntäcket, hävdar verket.

Eller kanske inte..

http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_14355519.asp

/ fr3D

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Piloter såg ufo ovanför flygplats
Sånt där är ju egentligen väldigt vanligt numer, som tur är hålls det inte lika hemligt längre när piloter skriver i sina flygloggar: unidentified flying object, så kan det ju i princip betyda vad som helst, från väderballong till nån skum militärgizmo.
Söker man på Google video eller andra ställen där piloter själva kunnat fota eller filma, så förstår man hur mycket som flyger omkring där uppe, allt från leksakshelikoptrar till - vem vet? Men man vet ju aldrig, det viktiga är iaf att det rapporteras, vad nu än föremålen kan föreställa.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
En ännu häftigare observering var den i London som även filmades av ett vittne för inte så länge sen.
Kolla in filmen; ser precis ut som de som flyger över Mexico.
Som du säger lucky det blir allt mer vanligare.. vad är meningen med alla uforna?

Artikel
http://www.islingtongazette.co.uk/con ... 2007%2010%3A42%3A33%3A273

Filmen
http://www.islingtongazette.co.uk/video/UFOfootage.aspx

Anonym
Quote:

EttHund wrote:
En ännu häftigare observering var den i London som även filmades av ett vittne för inte så länge sen.
Kolla in filmen; ser precis ut som de som flyger över Mexico.
Som du säger lucky det blir allt mer vanligare.. vad är meningen med alla uforna?

Artikel
http://www.islingtongazette.co.uk/con ... 2007%2010%3A42%3A33%3A273

Filmen
http://www.islingtongazette.co.uk/video/UFOfootage.aspx

Londonfilmen ær hæftig. Många vittnen..
Frågan ær varfør och vad?
Positiv førhoppning:
Vælvilliga utomjordingar vill visa oss att vi inte ær ensamma.
Negativt scenario:
Illuminaterna førbereder oss på møjligheten till ett nytt 9/11, denna gång med onda utomjordingar i rollen som terrorister.
Perfekt sætt att ena mænskligheten och skapa en værldsregering.

Anonym
Quote:

raybeam wrote:
Positiv førhoppning:
Negativt scenario:
Illuminaterna førbereder oss på møjligheten till ett nytt 9/11, denna gång med onda utomjordingar i rollen som terrorister.

Båda är väldigt bra förslag men jag skulle lägga mina kort på första scenariot. Och även det kan leda till en enad mänsklighet!

Anonym
Quote:

EttHund wrote:
Quote:

raybeam wrote:
Positiv førhoppning:
Negativt scenario:

Båda är väldigt bra förslag men jag skulle lägga mina kort på första scenariot. Och även det kan leda till en enad mänsklighet!

En enad mænsklighet kommer bil slutresultatet, det ær jag øvertygad om.. Spelar vi inte våra kort rætt så kanske vi måste gå "omvægen" till en enad mænsklighet genom en ond NWO-regering en kort period..

See User information
Enad mänsklighet är prat från enw age, de som inte fattat om Devolution etc + att de inte fattar grundbulten att det yttre bara är en återspegling och manifestation av vårt inre.

Det finns inget sådant som att söka ena i det yttre - det är blaha blaha - det är ju att vi enskilda människor inte är enade inom oss själva, med vårt sanna jag, vårt högre jag ellr vad man ska kalla det = vår inre natur. Fattar ingen än... konstigt.

Jag har även flera gånger rett ut det med alien - inte fatta det heller... se tex http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=31399#forumpost31399

Posted on: 2007/3/22 15:34
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Ja precis där satt den :)

Hög tid att byta fokus från 911, illuminati m.m och blicka inåt istället.
Och en utomjordisk påminnelse om det är för mig helt troligt.

As above so below as within so without.

See User information
From Gaia

Så du /ni har löst en 5000 årig gåta:)

Kan ni säga så om 911 som är färsk som ett fikon??

Om man kollar inåt så ser man bara att man känner alla som man känner sig själv

Posted on: 2007/3/22 17:14

See User information
OK var ligger Jordens mitt punkt??

Vet ni vilka ALT/LAT HAR PYRAMIDERNA TX ?

Posted on: 2007/3/22 17:17

Anonym
Quote:

novax wrote:
Enad mänsklighet är prat från enw age, de som inte fattat om Devolution etc + att de inte fattar grundbulten att det yttre bara är en återspegling och manifestation av vårt inre.

Det finns inget sådant som att söka ena i det yttre - det är blaha blaha - det är ju att vi enskilda människor inte är enade inom oss själva, med vårt sanna jag, vårt högre jag ellr vad man ska kalla det = vår inre natur. Fattar ingen än... konstigt.

Jag har även flera gånger rett ut det med alien - inte fatta det heller... se tex http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=31399#forumpost31399

Ett enat inre (førening yin/yang, førening med sin høgsta natur) borde væl leda till ett førenat yttre? Varfør skulle då inte mænskligheten kunna enas i det yttre, om var och en gør vår hemlæxa och enas i det inre?

Anonym
Quote:

sale wrote:
From Gaia

Så du /ni har löst en 5000 årig gåta:)

Kan ni säga så om 911 som är färsk som ett fikon??

Om man kollar inåt så ser man bara att man känner alla som man känner sig själv

Ärligt talat så förstår jag inte vad du menar.
Vad är det för gåta du pratar om?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper