vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Undervattens äventyr
Söndag Tv4 Fakta 15.00: Expedition Cousteau; Resan till Kure, Gråvalens hinderlopp, Hajar i fara och Havets skatter. Undervattensdokumentär från Emmy Award vinnande filmskaparen Jean-Michel Costeau. I sällskap med marinbiologer och ekologer filmar han fantastiska undervattenscener , samtidigt som man ser männikans påverkan på vår vackra planet.

http://www.tvinfo.se/show/expedition-cousteau/756002/

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Undervattens äventyr

See User information
Undervattensäventyr!

Är det någon som kommer ihåg vad (tror jag det var) Jordan Maxwell sa att Cousteau hade sagt angående något NWO-grejs - det var väl något om hur han förespråkade befolkningsminskning (utrotning?).

Posted on: 2007/3/23 19:01

Edited by novax on 2007/3/23 19:17:52
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

novax wrote:
Undervattensäventyr!

Är det någon som kommer ihåg vad (tror jag det var) Jordan Maxwell sa att Cousteau hade sagt angående något NWO-grejs - det var väl något om hur han förespråkade befolkningsminskning (utrotning?).

Ja, det var Alan Watt som pratade om det i en intervju.

Posted on: 2007/3/23 21:05
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Skulle isåfall vara Jacques-Yves Cousteau i en intervju med UNESCO Courier 1991. Här är ett kort utdrag.

"Getting rid of viruses is an admirable idea, but it raises enormous problems. In the first 1,400 years of the Christian era, population numbers were virtually stationary. Through epidemics, nature compensated for excess births by excess deaths.

I talked about this problem with the director of the Egyptian Academy of Sciences. He told me that scientists were appalled to think that by the year 2080 the population of Egypt might reach 250 million.

What should we do to eliminate suffering and disease? It's a wonderful idea but perhaps not altogether a beneficial one in the long run. If we try to implement it we may jeopardize the future of our species.

It's terrible to have to say this. World population must be stabilized and to do that we must eliminate 350,000 people per day. This is so horrible to contemplate that we shouldn't even say it. But the general situation in which we are involved is lamentable."

Prisbelönad av FN och allt :)

Posted on: 2007/3/23 23:21

See User information
Jävla slödder. jag vet exakt vad man borde göra med globalister. Har de otur så förlorar de USA och då skall de arkebuseras i drivor, åtminstående i den nya världen.

Posted on: 2007/3/24 4:13

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper