vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Världens undergång...!!

See User information
Världens undergång...!!
Tjenna..!

jag har hört mycket av konspirations teorier och annat.. men nu efter ett tag så hittade jag bara en lösning på allt...

1. mayakalendern tror jag inte på.
2. DET FINNS MÅNGA ICKE TROLIGA TEORIER... länk: http://www.serum.nu/text_mapp/domedag.html

jag håller nu på med "världens undergång" i ett skol arbete, och det jag tror vad som kan hända är:

1. Solen expanderar eller slocknar
2. en komet störtar ner
3. hela eko systemet rubbas och allt blir fel..

nu undrar jag vad ni tror så jag kan jobba lite i skolan..

läs den där länken ovan..! syns

Posted on: 2005/10/14 8:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Världens undergång...!!

See User information
Tjenna, på dig själv - Kinglevel...
F-n, är det inte sånt där som kallas för "ledande" frågor?
jag har skrivit vad jag tror ang detta och jag troratt det är en naturlig utvecklingsprocess - som vi har framför oss - likt en kvinnas menstruation (reglering9 - så händer detta jordklotet - var 14-16 tusende år - men jag minns inte var jag skrev det någonstans Du får leta själv - men att det kommer att bli tyffa tider, är jag heltr övertygad om - kolla en en använd "binda" - så kan du nog avöra det själv... hö,hö...

plus;

Posted on: 2005/10/14 9:11
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det mest troliga är väl antingen ett tredje världskrig eller ett polskifte, vilket kanske inte är så långt bort om man tyder på hur vädret har varit på sistone. Helt befängt när de säger att vi har haft det så här tillbaks i 95, det var ju bara på ett par orter då när det var som varmast och jag kan inte minnas att det har varit så här i oktober förut, ngn av er?
Jag läste en artikel om hur marin-biologer nu gick ut och varnade för att fisken och plankton har minskat drastiskt, om plankton minskar måste ju det vara riktigt alarmerande men som vanligt så tystas ju allt det ner.
Kryosat satelliten var förmodligen sabotage där man inte vill visa vad som hänt med polarisarna, kanske det är ett hål i isen iallafall?

Mest av allt skulle jag vilja veta vad som händer just i det skede när magnetismen vänder och hur mycket den påverkar våran gravitation. De redovisningar som jag har sett har just bara visat ett digitalt koncept över hur det kan fortskrida och hur magnetismen förändras, inte hur magnetism förändrar andra saker, hmm me confused... hmm kanske borde göra ett litet test med en egen modell?

Lite fler funderingar över just detta med världens undergång, det är ju bara hur vi ser det för jorden kommer helt klart överleva människan. Om vi inte lyckas förstöra den helt förstås men ngt så kraftfullt finns väl inte ännu? Och från asterioder och meteoriter har ju jorden överlevt förut förutom vissa arter men livet brukar ju justera sig efter hur världen ser ut.
Den mest troliga arvingen efter människan torde bli roboten, eller kanske androider men ngt som klarar sig utan syre borde ju ha en större chans i framtiden.
Så frågar är varför säger man världens undergång egentligen?
Kanske är det för att man i en förändring väljer att kalla det en undergång eftersom förändringen är långt mycket värre an vad det var innan, sådant man väljer att kalla det världens undergång.

Återigen dock så kan man kanske med all rätt kalla dessa tider för världens undergång utan att jorden i sig går under.
Allt för att tiderna förändras och med detta så kommer vi att se en ny världsordning formas och ställa oss på knä, frågan är när? frågan är hur? och hur mycket som de följer albert pikes skrifter? Bilderbergarna är ju rädda för att kineserna ska revalvera sin valuta, kan det vara en början på ett tredje världskrig?

Nåväl jag måste läsa mer om detta, ngn som vet om man kan få tag i Adam Weishaupts skrifter? Jag har sökt runt men jag skulle helst vilja ha en bok om ämnet.

Läs denna intressanta artikel och också den som de hänvisar till nederst på samma sida:

http://www.politiken.biz/bilderberg2005.htm

ha en trevlig helg
Rubens

Anonym
Världen står inte inför en undergång, men denna typ utav Civilization gör det. All makt över andra kommer att försvinna, all politik likaså, läs vad ordet politik egentligen betyder.

Tänk på att inte såga maya i skolarbetet, säg att Du inte tror på maya personligen, viktigt med tanke på den massiva information som faktiskt finns att få tag på. Maya är ettsystem som stämmer överense med mycket som hänt, och som händer och kommer att hända, det är inget man behöver tro på eller inte... Min mening...

Undergång eller inte,... man kan kanske kalla en global jordbävning undergång. Men denna typ utav katastrofer har jorden fått varit med om tidigare såsom istid och liknande, alla disnos försvann ju också bara sådär...

Nåja...

Jag skulle inte oroa mig över en undergång, därimot förbereda mig på jordbävningar, och att penningen kommer att försvinna och ersättas med 1-1 system.

Jehovas vittne skulle jag inte tro något vidare på, det är i grund och botten en illuminatirörelse... För att kontrollera och förvirra... Jag hörde också ett par Jehovas vittnen häromad, tala om en ny order!!! Inom sekten, ohh, förlåt, religionen, som är en kopia av kristendom, som i sin tur är skriven av Paul :))) ... Lita inte på allt som skrivs...

Läste på http://www.serum.nu/text_mapp/domedag.html
Dom menar på att talet 13 är ett olyckstal, det är vad vi alla har blivit itutade. Tvärtom, det är 7 dagar och 6 nätter i alla skapelser vi ser runt omkring oss, skapelsen har talet 13 om man förskortar ett 3 timmars föredrag :) ... Därav den påhittade julen, med sina sjuarmade ljus-stakar ala (7-ljus (dagar)) och (6-nätter (mellanrum))

Vad mer:
1999, januari Besök av rymdvarelser - enligt påven John XXIII (1962)

Kristendomen är som alla andra religioner, skapta för att hålla oss i chack med beliefe systems, skulle inte lita på någon påve då...

Enligt hokus pokus sidan igen:
---------------------------------------------
2012, 22 december Världens ände - enligt Mayafolket

Enligt Mayafolkets skapades världen vid Venus födelse (13 augusti 3314 f.Kr.) och de beräknade att den skulle upphöra efter 13 "baktuner". Mayakalender har följande uppdelning:

* en månad=20 dagar
* 1 år=360 dagar (18 månader)
* 1 katun=7200 dagar (20 år)
* 1 baktun=144000 dagar (20 katuner)

De uppskattade att världens ände skulle inträffa någon gång kring vintersolståndet år 2012.
---------------------------------------------

Skitsnack!!!! Vad har dom fått sin info ifrån??
Maya handlar om en medvetandeutveckling, och kalendern sträcker sig 16,4 miljarder år tillbaka i tiden. Dom fick kalendern vid ett tillfälle mycket senare, skall kolla om det är detta datum.

Enligt mayafolket skapades världen för 16.4 miljarder år sedan. Jag skall skicka ett mail till denne hokuspokus sida.

Maya räknar inte efter månader eller något liknande, dom räknade inte något efter den fysiska rotationen Grogorys kalender går efter....

Hare...

Återkommer ...

PS, såg också att bokförlaget serum har en orm som logga.

Anonym
Här är en perfa grej att ta upp i ett skolarbete...

http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 5weather_modification.htm

Känn på den :)

Hare gott, bassistn :)

See User information
Skriv om 9/11 eller london conspirations terorier istället

Posted on: 2005/10/15 6:20

Anonym
Ju, de e som sagt ännu inte ett dugg avklarat.... Va säger Du, nääää, de va ju Usama Bin Ladin :) ....

Hoppas det inte kommer fler attacker bara. In med dom bakom lås o bom...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper