vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

The untold history of The Disclosure Project

See User information
Detta är extremt bra information.
Börjar 40sec in i video.
http://video.google.com/videoplay?docid=1761049490633046254&q

Innehåll:
ShadowGovernment, Marketpower, Blackops, UFO's, coverup etc.

www.disclosureproject.org

Posted on: 2007/3/31 22:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: The untold history of The Disclosure Project

See User information
Visst, släpp bara in de snälla aliens, deras teknik... då kunde vi minsann redan sagt adjö till saudiernas olja, inte haft problems with global warming... utrota fattigdomen, jag har tidigare kollat upp denna och resten... ett stort problem, och hiaxet kring det, är att de tror aliens om gott. Framför allt den där kvinnan är ju känd för det.

Posted on: 2007/3/31 23:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Så vadå, det finns inga "goda" aliens?

Anonym
Så länge vi inte vill ta hand om våra egna problem får vi väl tro på Aliens, eller? Låter lite dumt tycker jag. Vi kan med dagens teknik och kunskap fixa alla problem på denna planet, inga problem. Men så länge vi konsumerar som vi gör och låter alla andra tillverka leksakerna för oss, och inte skapa det vi själva behöver står vi där som dumma strutar och ser alla problem byggas upp runt omkring oss.

Det där med att någon annan skall ta hand om problemen kommer att bli vår egen död, då vi inte längre har någon planet att bo på. Dom som styr och ställer är fortfarande väldigt få, och egentligen maktlösa.

Vad det gäller Aliens om dom finns eller inte, skulle kunna tro att dom garvar häcken av sig att se denna sörja som vi själva skapar i grund och botten. Vi säger inte ifrån, vi tar inte ansvar, vi bara sitter och blir fetare och fetare, sjukare och sjukare, o väntar på att nån skall ta tag i saken, så vi vlipper själva, skrattretande!

Natti!

See User information
Quote:

raybeam wrote:
Så vadå, det finns inga "goda" aliens?

Man kan nog säga att det finns inga goda aliens. Finns det människor längre... finns det goda människor?

Denna nivå är inte god... lägre än hell. Aliens är de som blivit bortrensade i tidigare undergångar osv här, har undkommit, flytt osv. Inga utanför detta fängelse/karantän som barmhärtiga gudar speciellt skapat: den trefaldiga världen/samsara/illusionen osv... vågar sig ned hit... för man kan inte ta sig härifrån... så stark är illusionen här - inga vill beblanda sig med universums dyngaste dynga - inga gudar (generellt sett) kommer hit - detta är ett helvete - det går inte att tala om goda aliens - vissa tror/vet att de har karmatiska kopplingar till oss, och kanske inte är medvetet onda - det är de som kan tala om undsättningar- som vi sett så många år kanaliserats av new age-gurus, hundratals böcker- en författare som var här var ju Sheldan Nidle - inbjuden av Anders Johansson - det såldes pass för att bli deras ambassadörer för 10 tusen kronor - inte heller det skedde... det blev ingen undsättning... för det är så att inga därute i kosmos vet vad som sker vad gäller att kosmos ska rätas upp och som når vårt tidsrum snart - för det görs utifrån. Falun Dafa kan tala om det.

Som jag sagt, så är det för att kosmos genomgår det... det rensas ut därute och aliens strömmar hit -+ att de då ju manipulerat vårt dna osv för att söka undkomma den vägen.

Posted on: 2007/4/1 9:33
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Det som är bra med denna video ..handlar inte såmycket om ufo's utan mer om hur de personer som styr världen agerar.

Uppdaterad länk:
http://video.google.com/videoplay?docid=1127596292178999687&q

Posted on: 2007/9/25 21:35

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper