vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

För alla som har Playahead

See User information
Sha,, jag äger ett team på www.playahead.se som heter sanningenom-911 .. mitt team tar upp 9/11 attackerna, JFK mordet, Frimueri, Skull And Bones, Falsk flagg operationer och mycket mycket mer... vi är nu ca 266 medlemmar i teamet och vi skapare av teamet hoppas på fler.. men om ni inte har playahead account så kan ni fixa ett hur snabbt som helst..
1. gå in på www.playahead.se skapa account som är gratis.
2. när du är inne på ditt account så ska det finnas en slags sök motor längst ner, där det står sök skriv i sanningenom-911 så kommer mitt team komma upp... mitt team inne håller 3 stora sidor fyllda med fakta och är med lätt läst text så att nästan vem som helst kan läsa och förstå... också finns det youtube länkar som man lätt kan klicka på som tex taget från mitt team :
Tryck här om du vill se filmen från pentagon :
http://www.youtube.com/watch?v=LOsBvpBlXeM

och sen kan man trycka på ljud länkar om man vill höra ljud/ filmer från CNN , BBC CBS och många mer...

så kolla gärna in mitt team...

//klippt från en annan liknande tråd.

För er alla som har playahead så har jag Cohiba@pa/zhyper@vaken ett team där som heter
"sanningenom-911" kolla gärna in det just nu har vi 266 medlemmar vi hoppas på flera.. mitt team tar upp hur mkt som helst och det är en lätt läst text.. vi tar upp 9/11 attacken, Frimueri, Skull And Bones, JFK mordet och mycket mer.. just nu håller jag och mina 2 vänner/admins göra nya pressar om JFK och Madrid/London bomerna.. kolla gärna in mitt team även ni som inte har playahead account så har jag själv nyss pratat med Mikael Cromsjö som ska ge mej tips om hur jag ska göra en egen hemsida..
så här gör du om du inte har Playahead account :
1. gå in här www.playahead.se skapa ett account som är helt gratis.
2. när du väl är inne där så ska det finnas en sök motor där nere på skärmen och där det står sök så skriver du i sanningenom-911.
3. Läs ;)

Posted on: 2007/4/1 16:10

Edited by micro on 2007/4/1 18:45:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper